klusbabes 23 !!!

Hee neiden,

Ik schrijf nu even een ego bericht.. vanavond of morgen avond ga   ik bijlezen want zo alweer weg..

Laten we bij het begin beginnen.. Zeer leuk weekend gehad.. Echt lekker genoten.. Wel druk (wat wil je met 16 man) maar zeker gezellig.. Ook lekker gefeest Vrijdag avond karaoke en zat. Apres Ski.. gister was er een dj maar niet echt leuk.. Toen ging ik gisteren avond naar de wc en na al een paar kleine vlekjes te hebben gezien in mijn onderbroek.. dacht ik dat de ongie eraan kwam.. maar op een sliert met heel oud (heel bruin) bloed is er sinds gisteren avond niets meer gekomen.. toen ik vanochtend mijn tampon uitdeed was hij nog helemaal (spier)wit.. vond het ook gek want heb nog nergens last van..

Net langs de HA gereden en gelijk door naar het labratorium voor een urine test.. Morgenochtend om 8 uur kan ik bellen.. Ow.. ben beetje zenuwachtig.. Nog steeds last van de "kwaaltjes" die ik al had..

Ga zo de hond van me moeder evne uitlaten.. Misschien even lekker op scheveningen.. even lekker uitwaaien en verstand op 0! want hier in rijswijk mag hij haast nergens meer loslopen,..

Meiden.. spreek jullie snel weer!!

xxxx Mamoetje

hallo meiden,

nou ben op geweest voor me theorie en weer gezakt verdomme, baal er echt van had nu echt wel geleerd maar twijfel toch te veel aan me eigen.. maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen heb net weer besproken voor 30 juni eerder is er gewoon geen plaats.

klaasje: lekker weer terug en het was gezellig,,, wat heb je daar allemaal gedaan?

LINDA: weer druk aan het poetsen

MAMOETJE: vind het allemaal zo raar maar wel spannend dus hou ons op de hoogte.

STERRETJE: lekker rustig aan dat is zeker het beste gaat het slapen al wat beter?

nou ik ben de rest van de dag lekker vrij ben nu wat reclamemateriaal aan het doen en moet vanavond gaan tennissen, heb er zin in, gister was ook leuk het pannenkoeken eten en de verjaardagen ,en het positieve was dach dat ik was aangekomen van de week maar er was weer een halve kilo af joepie....
volgende week mijn nod ben benieuwd maar mijn therapeut heeft er niks over gezegt dus denk ik niet maar moet maandag ook naar de gyn.... ben benieuwd. wat denken jullie moet ik me man meenemen daarheen?????

Linda; je huisje weer spik en span? jammer dat ik niet in de buurt woon, dan had ik je kunnen inhuren haha
Goed dat jullie t even in de gaten houden van je vader, je weet t maar nooit

Mamoetje; gelukkig heb je toch nog een leuk weekend gehad? heb je nog gedronken ofzo, en geen rare vragen?
Wat raar dat je ongi niet doorzet, als het je ongi was natuurlijk. Misschien innesteling? Morgen uitslag van urine, spannend hoor. Wat zie je ha er verder over?

Anouska; balen meis, weer gezakt. Dit was de 2ex? je moet maar denken, 3x scheepsrecht
Is het je 1e afspraak met de gyn, of met een fert. arts? ik heb toen wel mijn partner meegenomen, dat hadden ze liever wel. Anders vraag je dat toch even na. Bij andere afspraken is hij niet mee geweest.

Klaasje; weer welkom in ons kikkerlandje!! Helaas geen kleurtje, maar nu is t hier mooi weer.
Waarsch je eitje gehad, geen kans meer om te klussen dus, maar je kan t altijd proberen haha

sterretje; we gaan zelf betegelen, broer van vriend is bouwvakker, dus die zou helpen. En het is maar klein stukje van 8m2. Ik heb net zelf nog een stukje van 2m2 gedaan, dus valt mee. Alleen vriend moet t afmaken want laatste stuk krijg ik niet alle tegels tussen, ligt te strak.
Die tegels lagen rond een boompje, dus daar lag nu niks meer, daar wilde ik rotsstenen leggen die we nog hadden, dus heb ik net ook nog gedaan. Dus lopen sjouwen. heb nu wel last van mijn rug.
Maar vriend wil voor 2 waterpartijen maken, en daar wil hij ook iets met die tegels doen, en ondertussen wordt t elke keer meer, en duurder natuurlijk. Dus maar even overleggen wat we nu belangrijker vinden, even aan ons budget denken

Ik weet ook niet waarom ik nu weer mijn linkerlies voelde, erg vreemd allemaal. Ach, deze maand hou ik nergens rekening mee, dus t zal wel niks zijn...

hmm, net even yoghurtje met muesli gegeten, dat maf zo wel na t harde werken haha. nu wel last van rug

Enne ik ben gebeld door uitzendbureau. Mag morgen voor 2e gesprek!
drukke dag dus weer morgen. Eerst bloedprikken, dan 12,15 naar opticien, dan lunchen met vriendin/ex-collega, en dan 1500 uur dat gesprek. Allemaal in zelfde stad, dus heb fijn zo alles achter elkaar gepland. Ben benieuwd morgen dat gesprek.

Jongens, t is heerlijk vandaag!! Lekker in t zonnetje, krijg er al helemaal kleurtje van! heb net nog geen korte broek aan (3 kwart) maar zou best kunnen. Gelukkig wordt ik snel bruin, dus mijn armpjes en gezicht krijgen wel snel kleurtje/

Ga nog ef beetje buiten opruimen, en dan denk boekje in zonnetje lezen

de groenten

Hoi meiden,

Rustig hier hoor !!!!

Anoes, balen meis, verdorie...wist ook ff niet dat je vandaag moest, sorry. Zeker als je het gevoel hebt dat je goed geleerd hebt is het balen !!!!

Mamoetje, je weekend klinkt idd erg leuk !!!!! Spannend morgen joh, zal voor je duimen

Bieb, druk dagje morgen !!!! En voor je 2e gesprek !!!! Succes meisje. Lekker kleurtje al he las ik......het is echt heerlijk he. Gelukkig word ik ook heeeeeel snel bruin, ziet er altijd wel weer gezellie uit !!!

Hier ook weer wat vanmiddag. Kwam om twee uur thuis en dacht ff lekker in het zonnetje te gaan zitten. Kom ik in de gang is die helemaal onder gekotst. Loop ik verder zit mn ene kat op bed, meer dood als levend en allemaal kwijl om zn bek. Ik helemaal in de paniek pfff. Kots opgeruimd en dacht het ff aan te kijken maar, het werd steeds erger. Hing gewoon voor dood in mn armen. Gelijk de dierenarts gebeld en kon al om drie uur komen gelukkig. Ze konden niks vinden en nu heeft ie waarschijnlijk van een nieuwe plant ( had ik voor mn verjaardag gekregen ) gegeten. Injectie gehad en medicijnen meegekregen en nu is hij alweer bijna helemaal de oude. Gelukkig zeg ..........ach weer 62 euries, duur plantje he hahaha. Ga ff aan mn eten beginnen.

Liefs happy

He meiden,

even een ego bericht van mij, heb even geen zin om bij te  lezen.
vandaag nod.
Tenminste, gisteren of vandaag. Heb altijd 27 of 28 dagen. en die ochtend daalt mijn temp altijd.
Vanmorgen niet.... en de hele dag nog geen rood te bekennen! en geen klachten!

Kom net thuis en denk gooi er een testje tegenaan... NEGATIEF!!! kutzooi.
heb opeens spontaan ongie klachten en verwacht over een uur ofzo ongesteld te zijn.

Wanneer staat het geluk wat dat betreft nou eens aan mijn kant???
Ik doe er alles voor, ik laat er alles voor! Baal gewoon even stevig. Sorry als ik zeur hoor!

Liefs Jacqy

hey meiden

happy; jeetje he dat is ook effe schrikken als je je kat zo ziet liggen, maar gelukkig gaat het nu weer wat beter, raar dat ze niks konden vinden

bieb; morgen ene druk dagje voor de boeg meid, haha en voor een 2de gesprek heel erg spannend ik ga voor je duimen

jacqy: balen meid dat de test negatief is, en heel begrijpelijk dat je de pest er in hebt en vooral omdat je er alles voor doet en voor laat, maar jouw tijd komt ook echt waar

anoeska; balen meid dat je weer voor je theori bent gezakt, en 30 juni dat duurt nog even heb je wel de tijd om nog beter te leren

vanmiddag met joey in de speeltuin geweest en even hier voor gezeten, ik ga zo me beddengoed uit de waslijn halen dat zal nu wel droog zijn met die wind haha

zometeen om kwart over 7 naar de yoga toe heerlijk, dus ik ben er vanavond niet

xxx linda

Zo net gegeten, pfffff net iets te veel haha

Jacqy, je zeurt helemaal niet hoor lieverd !!! Het is ook balen he zo n negatieve test, verdorie. Iedere maand weer een teleurstelling he en idd je laat en doet er van alles voor. Onze tijd komt ook wel hoor lieverd, we doen er alleen iets langer over .....kop op he !!!

Linnie, fijne avond vanaaf, lekker naar de yoga. Je beddengoed zal idd nu wel droog zijn haha

Meiden, ga nog ff lekker het balkon op, tot later maar weer

Kusssssss

he   meiden,

jacqy, wat balen meid, en als jij ff lekker wil mokken ga je gang hooor.
mamoetje, wat vaag een veeg bruin, spannend hoor.
anoeska balen gezakt.
klaasje,weer terug uit mooi afrika, fijn dat het zo leuk is geweest.
happy, ook van het mooie weer genoten, en de sterfdag van je oma, hellaas blijven zulke dingen niet leuk he
linda gelukkig de slaap nog kunnen vatten.
sterretje, mijn meubels zaten al in elkaar hihih
bieb, druk met de tuin en leuk op het 2e gesprek, hoop dat het wat word
pip, zo je broer en ex uitelkaar en jij weer blij, was het zo erg?

eehh rest weet ik niet meer.
hier vandaag 2x bloedgeprikt dus, goed te doen hoor, en verder dus de babymeubels gesopt en alle uit de dozen gehaald en eens bekeken wat ik allemaal heb nu, maar er moet nog zat komen hahaha

ff een vraag voor de sterretje en april hebben jullie ook 2 termometers. 1 voor de mama en 1 voor de baby ? of mag je voor de baby ook zon oording ?

vandaag ook de afspraak voor het intakespul van de kraamzorg gemaakt en die komen 8 mei.
brr zit net nog tegen me man te zeggen dat het allemaal wel erg snel gaat de laatste tijd. we zijn ook al weer 28 wk zwanger. nog maar 12 te gaan. tja en krijg je die kriebels hahah, en omdat ik dus regelmatig last van me hormonen heb, vind ik alles dubbel eng momenteel

ga ff lekker op de bank naar gilmore girls kijken, heb teveel gedaan geloof ik, zere rug als gevolg.

xxx bambi

Terug
Bovenaan