Ola!!!
Is hier rustig geweest he?
Pip: lieverd, ik begrijp je volkomen, neem maar lekker je tijd.
Over de acupunctuur, ik heb tijdens mijn provera kuurtje gewoon acupunctuur gehad, omdat provera bij mij niets deed...........ik zou het zeker aan raden. Lees even op als zwanger worden langer duurt, het stukje over acupunctuur.........zijn meer meiden met hun ervaringen. Ik zeg Doen!!!!!
En heel veel plezier in denemarken!!
bambi: alle spulletjes binnen! Leuk, en ach, het went vast wel.
Jacq: kut meisje, maar zolang je nog niet ongesteld bent....dikke kus voor jou!
Happy-zoef-zoef: wat was jij hier veel te vinden voor jouw doen.......hahahahaha!!!
Ik zou me ook doodschrikken als ik een van onze katjes zo zou vinden........
Linda: veel plezier bij de yoga vanavond!
Bieb: al lekker bruin meis??
Phoebe ook al zo druk.............
Klaasje weer terug uit het altijd mooi Zuid-afrika..........gaaf he??
Nou, ik kom net mijn bedje uit, ik heb vannacht weer nachtdienst, twee nachtjes.
Was vroeg opgestaan en had gisteravond ons huis al gedaan, dus na het boodschappen doen kon ik zo de zon in...............de eerste lading zon........en dat is niet helemaal goed gegaan...........ben een beetje verbrand....hahahaha!!!
Fons is vandaag ook weer thuis gekomen, en nu moet ik weer werken, en zo gaat het al een maand, en blijft het voorlopig ook nog even gaan. Heel gezellig dus, not!!!
Verder hier niets nieuws te melden, kindje is heel beweeglijk, vind ik erg gezellig.
En buiten mijn vermoeidheid en pukkels voel ik me prima.......af en toe wat last van mijn buik maar als ik me rustig hou gaat het goed!
Ben er vanavond nog eventjes,
Kus!!
Is hier rustig geweest he?
Pip: lieverd, ik begrijp je volkomen, neem maar lekker je tijd.
Over de acupunctuur, ik heb tijdens mijn provera kuurtje gewoon acupunctuur gehad, omdat provera bij mij niets deed...........ik zou het zeker aan raden. Lees even op als zwanger worden langer duurt, het stukje over acupunctuur.........zijn meer meiden met hun ervaringen. Ik zeg Doen!!!!!
En heel veel plezier in denemarken!!
bambi: alle spulletjes binnen! Leuk, en ach, het went vast wel.
Jacq: kut meisje, maar zolang je nog niet ongesteld bent....dikke kus voor jou!
Happy-zoef-zoef: wat was jij hier veel te vinden voor jouw doen.......hahahahaha!!!
Ik zou me ook doodschrikken als ik een van onze katjes zo zou vinden........
Linda: veel plezier bij de yoga vanavond!
Bieb: al lekker bruin meis??
Phoebe ook al zo druk.............
Klaasje weer terug uit het altijd mooi Zuid-afrika..........gaaf he??
Nou, ik kom net mijn bedje uit, ik heb vannacht weer nachtdienst, twee nachtjes.
Was vroeg opgestaan en had gisteravond ons huis al gedaan, dus na het boodschappen doen kon ik zo de zon in...............de eerste lading zon........en dat is niet helemaal goed gegaan...........ben een beetje verbrand....hahahaha!!!
Fons is vandaag ook weer thuis gekomen, en nu moet ik weer werken, en zo gaat het al een maand, en blijft het voorlopig ook nog even gaan. Heel gezellig dus, not!!!
Verder hier niets nieuws te melden, kindje is heel beweeglijk, vind ik erg gezellig.
En buiten mijn vermoeidheid en pukkels voel ik me prima.......af en toe wat last van mijn buik maar als ik me rustig hou gaat het goed!
Ben er vanavond nog eventjes,
Kus!!