klusbabes 23 !!!

Ola!!!

Is hier rustig geweest he?

Pip: lieverd, ik begrijp je volkomen, neem maar lekker je tijd.
Over de acupunctuur, ik heb tijdens mijn provera kuurtje gewoon acupunctuur gehad, omdat provera bij mij niets deed...........ik zou het zeker aan raden. Lees even op als zwanger worden langer duurt, het stukje over acupunctuur.........zijn meer meiden met hun ervaringen. Ik zeg Doen!!!!!
En heel veel plezier in denemarken!!

bambi: alle spulletjes binnen! Leuk, en ach, het went vast wel.

Jacq: kut meisje, maar zolang je nog niet ongesteld bent....dikke kus voor jou!

Happy-zoef-zoef: wat was jij hier veel te   vinden voor jouw doen.......hahahahaha!!!
Ik zou me ook doodschrikken als ik een van onze katjes zo zou vinden........

Linda: veel plezier bij de yoga vanavond!

Bieb: al lekker bruin meis??

Phoebe ook al zo druk.............

Klaasje weer terug uit het altijd mooi Zuid-afrika..........gaaf he??

Nou, ik kom net mijn bedje uit, ik heb vannacht weer nachtdienst, twee nachtjes.
Was vroeg opgestaan en had gisteravond ons huis al gedaan, dus na het boodschappen doen kon ik zo de zon in...............de eerste lading zon........en dat is niet helemaal goed gegaan...........ben een beetje verbrand....hahahaha!!!

Fons is vandaag ook weer thuis gekomen, en nu moet ik weer werken, en zo gaat het al een maand, en blijft het voorlopig ook nog even gaan. Heel gezellig dus, not!!!

Verder hier niets nieuws te melden, kindje is heel beweeglijk, vind ik erg gezellig.
En buiten mijn vermoeidheid en pukkels voel ik me prima.......af en toe wat last van mijn buik maar als ik me rustig hou gaat het goed!

Ben er vanavond nog eventjes,
Kus!!

he meiden,

Dank jullie wel! Ik weet ook wel dat ik nu eigenlijk nog niets weet natuurlijk...Maar had vanmorgen stiekem een beetje hoop, omdat die temp nog zo hoop was!
Ach... afwachten maar...

Linnie, fijne avond, veel plezier met joga!

Bambie, jeetje zeg twee keer bloedprikken op 1 dag! Gelukkig is het meegevallen.

Rimke verbrand! Auw! goed invetten!

sorry meiden heb de rest nog niet gelezen....
misschien strakjes.

liefs Jacqy

Zo ........zit weer binnen op de bank. Was nog ff heerlijk buiten !!!

Bambi, bah 2x bloedprikken op 1 dag, gelukkig viel het mee !!!! Het gaat hard allemaal he, nog maar 12 weekjes !!!!!!!!

Rimke, verbrand, au au au, lekker in de aftersun ....heerlijk als ik die van nivea ruik krijg ik echt zo n vakantiegevoel ......

Jacqy, als je goede hoop hebt valt het helemaal keihard tegen he. Het kan nog he, er is toch nog geen bloed ?????

Ga zo ff lekker uitebreid douchen met al mn potjes en dingetjes haha, vind ik altijd heerlijk als de zon weer schijnt. Raar he, in de winter blijven al die potjes in de kast . Tja het ruikt misschien ook allemaal wel een beetje zomers, allemaal van de bodyshop, vind ik geweldig ......

Kusje kusje kusje kusje kusje kusje kusje hihi leuk he

pfff.... wat een dag zeg, ik ben helemaal kapot....
vanacht echt slecht geslapen, volgens mij heb ik tot 3 uur liggen draaien ofzo, dus vanmorgen helemaal gebroken wakker.
Vanavond maar vroeg me manjed is.
Zo even gtst kijken en dan ga ik ook lekker uitgebreid douche, en ook maar eens lekkere creametjes smeren hahaha

jacqy, hoe is het, negatief getest zag ik??
Jou temp blijft ook hoog nu, de mijne ook.
Als ik kijk naar vorige maanden houdt mijn hooge temo nu ook langer aan..... nou ja we kunnen alleen maar afwachten he.....

Liefs Phoebe

he phoebe,

ja inderdaad, afwachten maar. Mijn temp daalt altijd op de dag dan ik ongie word. ALTIJD!!! maar vanmorgen dus niet! en ik word altijd ongie op dat 27 of 28!! AAAHHH ik word gek van het wachten! Voor jou nog maar een paar daagjes he?! spannend hoor!

Liefs Jacqy

Zo nog ff snel voordat ik ga beginnen hihi......

Jacqy, zie je wel, we blijven gewoon heeeeel positief en duim me suf !!!!!

Hey buuf, aardig versleten dus. Jij ook een temperatuur die hoger blijft. Laten we het hopen he ........gaan we rap shoppen hoor !!!!!!!

xxxxxxxxx

Terug
Bovenaan