klusbabes 23 !!!

A, iedereen is weer foetsie?
Maar wel lekker ruikend...............allemaal ingesmeerd met lekkere cremmetjes!!! Heerlijk he, de bodyshop! Ik heb de cocos boter om mijn beentjes in te smeren, heerlijk!!!!

fijne avond allemaal!
Ik ben er morgen weer eventjes.......

meiden, ik ga ook foetsie, lekker douche.
Vriendje is pas over een uurtje thuis dus ik kan ff lekker tutten hahaha

Jacqy, hou je taai meid, ik denk aan je.

Liefs Phoebe

hey meiden

zo de yoga was heerlijk haha

Bambi: aan het bloedprikken geweest en de baby meubels aan het soppen geweest

phoebe: wanneer is jouw nod? ik ben te lui om op de wolk te kijken haha, ik ga voor jouw ook erg duimen

happy: lekker met potjes en crempjes in de weer geweest haha heerlijk zo'n dagje zon is goed voor de mens daar wordt je weer een beetje vrolijk van

rimke; 2 nachtdiensten weer, hopelijk kom je er een beetje goed doorheen, en dat is inderdaad balen dat jij en fons nu al een maand elkaar mislopen zeg maar,

nou meiden ik ga er weer vandoor morgen dan lees ik weer bij, Ik moet op de scooter morgen naar purmerend omdat me vader zo ziek is kan die me niet met de auto brengen, maar ik mag joey wel even bij me pa brengen morgen, dus dat wordt morgen weer vliegen voor me hahaha, ik breng verslag uit zodra ik de tijd heb

fijne avond allemaal

xxxx linda

Hey Linda,

Mijn nodis vrijdag.... nog een paar dagens geduld.
Succes morgen, gelukkig wordt het goed weer, dus hoeft het geen straf te zijn toch?

Fijne avond!

Liefs Phoebe

ZO, dat was heeeeeeeerlijk zeg. Stiekem ook nog half uurtje zonnebank gepikt.........Haha denk dat de buren me ook ruiken, lijk wel een wandelende bodyshop......

Rimke, lekker he die cocos, die staat al klaar voor morgen hihi

Phoebe, ook lekker aan het tutten geweest !!!!!

Linnie, haha op de scooter, ach met zulk weer is dat prima, toch ? Fijn dat joey wel ff bij je pa kan !

Liefs happy

hoi,

was ik ook nog ff.

jacq, je temp blijft nog wel hoog ? laten we het hopen meid. en phoebe ook een hoge temp. duim voor jullie allebij.

happy lekker van de zon genoten meid. heerlijk he en dan aan de slag met cremepies en smeersels hahah. ik heb er de laatste tijd wat moeite mee, vooral scheren is een ware uitputting en me bene insmeren. heb ook moete met broeken aantrekken en sokken of panty's hahah, dikke buik zit in de weg.

linda succes morgen bij de gyn, gelukkig is het mooi weer morgen toch?

rimke, de nacht weer in, doe wel rustig aan he, geen harde buiken willen we hoor.
heb voor mezelf ook afgesproken dat is s'morgens wat in huis mag en doen en dat ik de rest van de dag niet te veel doe, of de ene dag veel en de andere dag weinig anders maak ik mezelf te moe en dan word ik weer emo en krijg ik meer last van me rug en buik.

lig nu op bed te rusten en nog ff te surfen dus,

xx bambi

Terug
Bovenaan