klusbabes 23 !!!

Meiden, ga lekker mn mandje in. Nog ff lezen, denk klussen, tja ben natuurlijk onweerstaanbaar nu ik zo lekker ruik haha en dan lekker slapen.....

Rimke, werkse meis, rustig aan he ....

Bambi, goede afspraak, s middags lekker rustig aan !!! Haha je buik zit in de weg he, moet je mannetje je maar helpen he !!!!

Slaap lekker lieverds
Dikke kus happy

Goedemorgen meiden!

Even een snelle update voordat ik naar mijn werk ga.

Nog geen ongie. Nog steeds een hoge temp... als er vandaag ook niets komt, ga ik morgenochtend weer testen.

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

ps: start vanmiddag met mijn opleiding! heb er helemaal zin in! en is tenminste wat afleiding!

goeiemorgen meiden

Happy: hahahaha een wandelende bodyshop, ik moest wel lachen om die uitspraak haha

bambi: goede afspraak heb je met jezelf gemaakt, gewoon aan jezelf denken

jacqy: succes vanmiddag met de start van je opleiding, welke opleiding wordt dat? en je had nog steeds een hoge temperatuur, o zo spannend meid ik ga voor je duimen meid

kruimels; hoe is het nu met je??

Me man brengt me vanmorgen naar het ziekenhuis in purmerend maar dat hoor ik om 9 uur of ie de ochtend vrij kan nemen, Tom wil niet dat joey nu naar me pa gaat omdat ie zo aan het hoesten is, en me schoonouders gaan zometeen naar Rome dus daar kan ik joey ook niet effe dumpen haha,
nou meiden iedereen een fijne dag en vanmiddag breng ik verslag uit

xxxx linda

Hey meiden,

Jacqy; Oh wat spannend zeg, ik hoop het zo voor je! Wel een goed teken dat je temp nog hoog is hoor. Fijn dat je vanmiddag wat afleiding hebt, want wat kan wachten dan lang duren he.

Phoebe; Voor jou wordt het ook spannend he. Ik duim ook voor je hoor.

Linda; Succes bij de gyn vanmiddag.

Klaasje; Welkom terug en een leuke vakantie gehad, gaaf hoor.

Oh de rest weet ik niet meer geloof ik. Ik heb trouwens nog wat info gekregen ivm die meting van de niertjes, blijkt dat een paar jaar geleden de grens op 7 mm lag, en nu dus op 5 mm. Je leest ook steeds dat het pas echt vergroot is als het rond de 9 mm is, dus volgens mij valt het bij ons wel mee (hoogste meting 6,3 mm). Maar even afwachten wat de VK zegt, maar het zal wel loslopen denk ik. Het is fijn dat we het nu weten, zodat we na de geboorte extra allert kunnen zijn op een evt blaasontsteking, want dat is eigenlijk het enige risico.

Oh het wordt vandaag weer lekker weer, jippie!

Fijne dag allemaal.
April
PS Onze babykamer is nog steeds niet binnen, balen he.

Oja meiden ik weet niet meer wie het schreef, dat de niet zwangere onder ons er alles voor over hebben om zwanger te zijn, incl kwaaltjes etc. Toen realiseerde ik me ineens dat het inderdaad zo is. Ik bedoel bij ons duurde het ook wel even voordat ik zwanger was en het is eigenlijk bizar hoe snel je dat 'vergeet' en het weer 'normaal' vindt dat je zwanger bent. Dus toen ik gisteren weer onwijs veel last had van maagzuur dacht ik bij mezelf, niet zeuren je moet genieten van het feit dat je zwanger bent!! Ik kan me nl voorstellen dat het voor sommige van jullie soms dubbel is als je iets leest over die kwaaltjes.
Maar meiden wel moed blijven houden hoor, jullie tijd komt ook, ik weet het zeker!

Liefs April

Vanaf vandaag maar weer me temp opnemen, was weer hoog, maar als ie
zakt weet ik tenminste dat me ongi eraan komt ( hopen dat ie niet zakt
natuurlijk)

vanmorgen horoscoop in krant gelezen, en er stond dat als ik vandaag
een auditie of soll.gesprek had, dat die moeiteloos verloopt. Nou ben
benieuwd.

Het zonnetje schijnt al, ga zo even wasje buiten hangen

Heb nu bril op, en dit moet ik ophouden tot bij afspraak opticien, je snapt wel dat ik lenzen daarna gelijk in doe haha.

Even kijken wat ik aantrek zo. Ik zei al tegen vriend ik gewoon
spijkerbroek met jasje wil aantrekken, maar nee, moet toch wat netter
volgens hem want het is een soll.gesprek. Nou ik zie wel hoor, wordt
ook warm dus wil wel iets vrolijks aan. Heb mijn witte linnen jasje
gister al gestreken en broek zie ik dan wel.

Hebben jullie dat nou ook? Als ik iets nets aan moet, of een feestje heb ik nooit wat om aan te trekken...

ga zo even douchen, en nog even op een andere vacature solliciteren bij
een makelaar als assistent office manager (duur woord maar zal wel
gewoon adm. medewerkster zijn haha)

fijne dag dames!

Goeiemorgen meiden,

ZO kom net pas mn mandje uitrollen, doe ik nooit, alleen op zondag eigenlijk. Heerlijk weertje weer vandaag, als het gaat lukken ga ik lekker de hele middag in het zonnetje zitten !!!!!

Jacqy, spannend hoor meid, het klinkt goed he !!!! Duim dapper door voor je ......

Bieb, succes vanmiddag ........Heb ik ook hoor, met zoiets heb ik dan ook opeens niets om aan te trekken ....haha zal wel vrouw-eigen zijn !!!!

Linnie, dus toch niet op de scooter ???? Lekker zeg, je schoonouders naar rome toe, heerlijk !!!

April, jeetje is de babykamer nou nog niet binnen ? Pfff das balen he ......Verder toch ook wel positief nieuws over de niertjes he. Als het voorheen 7 was en bij jullie is de hoogste meting 6.3. Idd wel fijn dat je dit weet nu kan het goed in de gaten gehouden worden als die uk er is !!!!

Rimke, ben je de nacht een beetje doorgekomen ?

Kruimeltje, gaat het een beetje meisje ?

O ja april, snap je verhaal wel over die kwaaltjes ed. Van te voren zeg je wel dat je dat allemaal op de koop toe neemt als het maar raak is maar, het logisch dat als het dan eenmaal raak is, je daar toch over begint. Vind dat niet meer als normaal hoor en ook dat hoort erbij, vind het gewldig om aan de hand van jullie verhalen jullie zwangerschappen zo mee te maken..........

Fijne dag allemaal
Liefs happy

hey meiden

April: heb je een beetje kunnen slapen vannacht, en ik las dat je kinderkamer er nog neit is, dat is balen zeg, anders moet je ze even bellen om te vragen hoe of wat

bieb; succes vanmiddag met de sollicitatie, wel even verslag uit brengen hoor

Nou meiden ik ben weer terug van de gyn, en ik heb ook al bloedgeprikt donderdag heb ik een belafspraak om zeker te weten dat ik dus echt geen eisprong heb gehad,
Ik heb gezegd dat ik flink baal dat dit de tweede maand is dat ik geen eisprong heb gehad en hij begrijpte me volkomen, maar ik heb dus weer provera gehad en nu 150 mg clomid, dit is mijn laatste kans, als ik nu wel met 150 mg clomid een eisprong heb gehad gaan we volgende maand terug naar 100 mg, maar als ik geen eisprong heb gehad met de 150 mg, dan gaan we over met spuiten, maar dat legt hij dan de volgende keer uit want dat is veel ingewikkelder en dan moet ik dus wel regelmatig terugkomen voor controle, aan de ene kant heb ik zoiets van ik hoop dat ik nu wel die eisprong heb, maar over de andere kant heb ik zoiets van liever niet want dan worden er verdere stappen ondernomen, ach afwachten maar weer,
en ik heb pijn in me linkertiet haha,, ik denk gelijk dat ik borstkanker heb ofzo haha zal wel een ontsteking inzitten ofwat dan ook

maar goed zijzn jullie weer op de hoogte
en wat een weertje he meiden heerlijk

xxx linda

Terug
Bovenaan