Goeiemorgen meiden,
ZO kom net pas mn mandje uitrollen, doe ik nooit, alleen op zondag eigenlijk. Heerlijk weertje weer vandaag, als het gaat lukken ga ik lekker de hele middag in het zonnetje zitten !!!!!
Jacqy, spannend hoor meid, het klinkt goed he !!!! Duim dapper door voor je ......
Bieb, succes vanmiddag ........Heb ik ook hoor, met zoiets heb ik dan ook opeens niets om aan te trekken ....haha zal wel vrouw-eigen zijn !!!!
Linnie, dus toch niet op de scooter ???? Lekker zeg, je schoonouders naar rome toe, heerlijk !!!
April, jeetje is de babykamer nou nog niet binnen ? Pfff das balen he ......Verder toch ook wel positief nieuws over de niertjes he. Als het voorheen 7 was en bij jullie is de hoogste meting 6.3. Idd wel fijn dat je dit weet nu kan het goed in de gaten gehouden worden als die uk er is !!!!
Rimke, ben je de nacht een beetje doorgekomen ?
Kruimeltje, gaat het een beetje meisje ?
O ja april, snap je verhaal wel over die kwaaltjes ed. Van te voren zeg je wel dat je dat allemaal op de koop toe neemt als het maar raak is maar, het logisch dat als het dan eenmaal raak is, je daar toch over begint. Vind dat niet meer als normaal hoor en ook dat hoort erbij, vind het gewldig om aan de hand van jullie verhalen jullie zwangerschappen zo mee te maken..........
Fijne dag allemaal
Liefs happy