klusbabes 23 !!!

Linda, dus de dosis is weer verhoogd. Verder niet gehad over verder onderzoek, samenlevingstest ofzo?

Gesprek ging wel goed volgens mij. Even uitgelegd wat de bedoeling is enzo, ze dacht eraan mij evt de administratie te laten doen en dan daarna een gedeelte intercedente. Alleen toen ik aangaf max 36 uur te willen werken, riep ze keihard, nee dat kan niet, ik wil iemand voor fulltime, dus ik zei, nou dat is bijna fulltime hoor. Ze wilde wel evt eerst minder uur maar daarna echt 40. Dus ik gaf aan dat ik juist 40uur altijd heb gewerkt en nu 36, en dan bijv 1x in 2 weken een dag vrij. Toen bond ze beetje in, en dat zou evt wel kunnen (beetje raar, komt op t zelfde neer). Daarna hadden we t over kinderen, ze zei al dat ze t eigenlijk niet mocht vragen, maar ik heb ook eerlijk gezegd dat ik 34 ben, en t best eens kan zijn dat t er aan zit te komen (niet gezegd dat ik al bezig ben), en als bedrijven een gesprek aangaan met vrouwen van 34 zonder kinderen, dat de consequenties zijn dat er ooit nog kinderen komen en snel ook. Ja, daar had ik dan wel gelijk in. Maar volgens mij was t niet zo een probleem, dan zou ik evt alleen nog de administratie daar gaan doen. Dus ze maakte minder problemen over kinderen dan over 36 uur werken....Maar als ik dan zwanger was, dan moest ik dat wel snel zeggen hoor. Ik zei al, ach als ik zwanger ben, dan is dat 9 maanden lang, dus tijd zat om iets anders te bedenken haha. Maar goed, was op zich wel leuk gesprek. Ze zei zelf al dat ze aardig kan zijn, maar ook bitchy. Dat had ik zelf ook al bij haar gedacht, en dat zei ik ook haha.
Ze gaat er nog even over nadenken en dan laat ze me deze week nog wat weten. Ik zei al, als ik aangenomen wordt, dan mag je misschien op mijn bruiloft komen haha. We hebben t eigenlijk niet eens over salaris gehad ofzo, ach komt wel
Lijkt me wel leuk om daar te werken, klein team, maar sfeer leek me goed.
En toch weet ik nu niet of ze me nog wilt aannemen, hmm misschien beetje zelfbescherming

En heb vanmorgen dus bloed geprikt en ben er niet zo blij mee. Ik had een wit jasje aan, en allemaal bloed doorgelekt. Prikken ging al raar, kwam niet gelijk bloed uit, dus ze moest beetje duwen. Kreeg daarna zo een watje met een pleister erop, maar lekte er dus doorheen. Kut, bloedvlek in mijn witte jasje. Had gelukkig zelf nog pleister. Heb t maar beetje bedekt tijdens gesprek. Straks maar even wassen in koud water geloof ik

Lekker geluncht met vriendin, wel eerst 5 min wachten voor bestellen, toen 10 min wachten op drinken en daarna totaal 45 min voor eten!! En moesten vooruit betalen. Nu weet ik ook waarom, t duurt gewoon te lang, en dan lopen de mensen ook niet weg,.natuurlijk geen fooi gegeven, was misschien niet eens lekker. Maar was wel lekker hoor, had kip maaltijdsalade

Mamoetje; hoest met uitslag????????

ik ga weer stoppen, ga zo beginnen met koken, volgens mij komt mannetje vroeg thuis

Linda, pijn in je linkertiet las ik trouwens? Je man er zeker te hard in geknepen haha

Ik heb ook alweer pijn in mijn tieten, voel t met sporten en vooral als ik bh uitdoe...auw auw

Ola,

Wat een weertje, heb lekker buiten gezeten. Best een kleurtje gekregen !!! Ben nooit echt wit ofzo hoor maar, gloei nouzo lekker. Verbranden doe ik gelukkig haast nooit dus, das mooi meegenomen .......Kat is weer helemaal de oude gelukkig pffffff !!!!

Linnie, dus de dosis wordt weer verhoogd, tjonge. Tja beetje dubbel idd he, ene kant hoop je op die eisprong en andere kant heb je zoiets van zoek maar verder .......Pijn aan je linkertiet, ben het met bieb eens, je mannetje is te ruw geweest haha. Niet gelijk van die enge gedachten hebben he .......bah. Las toevallig net een stukje in de flair van die Elle, die heeft dat ook. Als ze iets voelt gaat ze gelijk van het ergste uit ..........Ach, denk dat iedereen dat in zekere mate wel heeft he ........ !!!!! Is het nu ondertussen al minder geworden ? Maak jezelf niet gek he lieverd ....

Bieb, ook zere tieten, gaat lekker hier hihi. Wel een eerlijk gesprek geweest zo te lezen he, ben benieuwd wat het gaat worden, zal voor je duimen !!!! Vervelnd zeg van dat bloedprikken en dan zo n vlek op je witte jasje. Toch zo fijn bloedvlekken pffff

Meiden, ga ook vast aan het eten beginnen want mn mannetje moet vroeg de deur weer uit. Ben er vanaaf ook niet, ff wieberen hoor whaha. Tot straks, kom nog wel ff buurten voordat ik wegga ...

Kusssssssss

hoi meiden,

wat een heerlijk weertje he, heb dan ook lekker in de zon gezeten, maar niet te lang anders verbrand ik, en gister avond voelde ik me helemaal gloeien, is denk toch anders als je zwanger bent.
ben eigelijk stik moe, maar wil dan niet slapen met dat mooie weer hhihi. stom he.

april nog steeds geen babykamer joh, echt balen.
jacqy wat een spanning , en vandaag begin opleiding, wat ging je ook alweer doen ?
happy hahah 9 uur is voor jou uitslapen, ik noem dat nog best vroeg, gelukkig is met de kat alles weer oke.
bieb fijn dat het gesprek een goed gevoel gaf, ik als ik het zo lees, heb dan meteen al zoiets van laat maar, als ze gaan zeuren over uren, vooral oomdat ik aanneem dat je minder wil gaan werken als de kleine er is, kan je beter op zoek gaan naar een baan met de juiste uren.
linda, pff 150 mg clomid, nog meer last van de bijwerkingen. laten we hopen dat dit de laatste keer word.

vanmorgen dus lekker rustig wakker geworden. ff gestoft gezogen en gedweild, toen ff de trap bijgeverfd, stukjes eraf met de beubels naar boven sjouwen. grrr, maar nu weer netjes en kan me man de matjes plaatsen. gisteren eindelijk de trap leuning geplaats, dus ik kan weer veilig van boven naar beneden.

ga nu eten maken want moet straks om 19 uur aan de puf.

xx bambi

He meiden!

Even een snelle update van mijn kant uit! Ga zo naar mijn oma, dus ben weer de hele avond op pad!

Bieb, fijn  dat je gesprek goed ging! hoop voor je dat je aangenomen word.

April, is die kamer er nu nog niet?! schiet niet op zeg! En wat jij zij dat het voor de niet zwangere vervelend kan zijn als jullie "zeuren" over de klachtjes, dat geeft niets hoor. Snap het helemaal en dat moet ook kunnen! Denk dat ik het zelfde zou doen!

Mamoetje, heb je de uitslag al???

Linda, weer verhoogd zeg! hoop dat je nu eindelijk wel weer een eisprong gaat krijgen!

Nou, hier nog steeds alles schoon!!!! verbazingwekkend!!! morgen ochtend testen....heb pijn in mijn tieten en geen ongie klachten! Wel relatief veel afscheiding.... hadden andere dit ook?
De opleiding die ik ga doen is die voor senior doktersassistente, je krijgt er dan een groot stuk management en coching bij... wel onwijs leuk en we hebben een leuke groep!

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

He meiden!!!

Wat een spanning voor 2 meisjes! Jacq en mamoetje!!! Ik duim zo hard jullie willen het niet weten!

Bieb een goed gesprek gehad, goed dat je zo eerlijk bent geweest denk ik!
Linnie bij de gyn geweest, hehe, eindelijk actie, leuk is het niet maar er gebeurd wel wat.....
Happy zoef zoef: lekker in de zon gezeten meisje, was ook heerlijk volgens mij, kom net een uur geleden mijn bed uit en het was hier gewoon 20 graden!!! Nu wordt het hier wel zwaar bewolkt maar we hebben de openslaande deuren nog open! Wordt ik altijd zo blij van............

Ik heb redelijk geslapen, wel een beetje brak. Ach nog 1 nachtje en dan ben ik er weer even vanaf.........hahahaha!

tot later!!

Hoi schatten,

Ga zo douchen en dan de deur uit !. Kijk nog ff vlak voordat ik wegga of er al nieuws van mamoetje is ....

Jacqy, tjonge, ik heb echt goede hoop voor je meis..........Spannend morgen testen, laat je het wel gelijk weten ?????

Bambi, pufse vanaaf   !!!

Rimke, werkse vanacht. Het was idd heerlijk vandaag, was gewoon warm joh ......Hier ook alles open en de zonneschermen naar beneden, heerlijk !!!!!

Liefs happy

hallo lieve schatten

Bieb; dat was een eerlijk gesprek in ieder geval, het zal mij benieuwen, en je kan ook maar eerlijk zijn in zo'n gesprek en dat geld voor alle twee de kanten, nou meid ik ga voor je duimen, en wat balen zeg een bloedvlek op je jasje, dat prikken ging dus niet helemaal lekker

bambi; ook lekker in het zonnetje gezeten

happy; ook een kleurtje gekregen las ik hahaha

rimke; werkse vannacht meid, je laatste nachtdienst toch

jacqy: oooooooooooooooooooooo wat ontzettend spannend meid, ik hoop het zo voor je

ik heb nog steeds pijn in me linkertiet, onder me arm en onder me tepel zeg maar en dan steekt het in me borst aan de zijkant, maar ik ben ook links dus misschien heb ik gewoon een ontsteking in me borstspier die uitstraalt naar me tepel enz, ik voel geen bobbeltjes of wat dan ook en ik heb tom ook al laten voelen haha, en misschien als ik een donderdag nog al last heb ga ik aan me tante vragen of die even wil voelen, zij is me tweede moeder en ik weet dat ik dat aan haar kan vragen, op dit soort momenten heb je toch weer van waarom is mijn meoder er nou niet want dan zou die dat even doen maar goed dat is niet anders
genoeg slap gelul van mij hahaha,
het is echt heerlijk weerjte zeg, vananvond ben ik er niet want dan komen ze weer kaarten en morgenochtend moet ik werken maar dan moet ik Joey naar me schoonzus brengen en die woont aan de andere kant van volendam dus ik moet er al vroeg vandoor dus waarschijnlijk kan ik morgenmiddag pas bij lezen,
me pa is nog steeds harstikke ziek, hij zei nou zelf dat hij morgen joey niet kan hebben en dan is ie echt grote mannen ziek,

meiden allemaal een fijne avond en tot morgen

Terug
Bovenaan