klusbabes 23 !!!

Hey linnie,

Hoe jij je pijn nu beschrijft heb ik het een paar jaar geleden ook gehad. Vooral ook als ik mn bh uitdeed en het gewicht zeg maar erop kwam te staan. Had ook steken enzo .....en begon ook onder mn arm. Ik heb er toen niks aan gedaan omdat ik niet durfde maar, op een gegeven moment voelde ik en bobbbeltje in mn borst en ben dus toch naar de ha gegaan. Het bleek dat er litteken weefsel zat en dat was dat bobbeltje. Waarschijnlijk heb ik met die last toen een ontsteking gehad ....dit was dus het resultaat. Toen mn ha zei dat alles goed was, was ik heeeeel erg opgelucht maar, heb er toch op gestaan dat ik ook nog naar het ziekenhuis mocht om zekerheid te krijgen. Daar werd ook gezegd dat het littekenweefsel was. Gelukkig maar..........lang verhaal geworden maar, wou eigenlijk alleen maar zeggen dat als je last blijft houden je ff naar de ha moet gaan. Wel ff spannend maar die stress die ik toen gehad heb is het niet waard hoor !!!!!

Knuf happy

Jacqy; we duimen voor je hoor!

Al wat gehoord van Mamoetje???

Bambi: ik ga niet gelijk toegeven aan die 40 uur werken,. Ik hoor wel wat ze er van zeggen, als t echt een probleem is dan zie ik wel wat ik doe. Aan de ene kant heb ik zoiets van, als ik zwanger raak, dan ga ik toch minder werken, dus als ik hopelijk nu snel zwanger raak, dan zal het toch niet lang zijn dat ik 40 uur werk
We wachten wel af. Ik solliciteer ondertussen rustig verder

Net even tekst voor trouwkaart gemaakt, ga deze morgen bestellen. Moet nog even wat vragen aan ceremoniemeesters ivm telnrs, en dan morgen bestellen

Morgen lekker niets gepland, weet niet wat t weertje wordt, anders lekker relaxen in tuin. Net even gecheckt, op internet staat 20 graden (!!) maar wel met een wolkje ervoor, zal wel benauwd worden dan

iemand nog hier?

Zo, lekker op de bank aan het hangen........

April: wat waardeloos dat het kamertje er nog niet is. Konden ze zeggen wanneer het wel kwam?

ik ga nog even met mijn mannetje wat quality-time doorbrengen.
Jacq: lieverd, succes morgenochtend met testen, ik duim voor je.
Mamoetje!!!! Waar ben je????

Dikke kus meiden, tot morgen!

he lieverds,

Sorry hoor dat ik er even niet zo vaak meer ben.
Voel me nu wel weer wat beter, alleen 's ochtends niet, zodra ik opsta dan is het even mis en daarna gaat het weer prima.
Wel erg moe en soms steekjes als ik te druk ben, rustig aan dus!

Heb even heeeel snel gelezen hier, en zag dat:

linda's pap erg ziek is, heel veel beterschap voor hem!
pip, eindelijk dat je broer het uit heeft gemaakt, ik weet hoe erg je die relatie vond!
en hoop dat je nu gauw ongi wordt.
jaq, het heel spannend voor jou word morgen.
het met je zwangeren goed gaat, maar wel wat kwaaltjes, ach ja idem dito, haha.
we moeten er van genieten meiden!
eeehhhh heeeelp ik weet het niet meer!
wou gewoon even zeggen dat het goed gaat hier verder.
Ben morgen vrij, dus kom dan nog wel even weer.
denk aan jullie allemaal!!!!
dikke kus kruimels

Hallo dames,
Ik had vanmorgen gelezen, maar ben t weer kwijt.
@bambi: je vroeg of ik 2 thermometers had. Ja, ik had een oorthermometer gekocht, maar men wil echt een elektrische die ze waarschijnlijk in de bips krijgen. Dus die heb ik maar aangeschaft. Voor mezelf had ik al een liggen.

Terug
Bovenaan