klusbabes 23 !!!

@linda: Dat wordt dus afwachten tot donderdag. Ik ben benieuwd. Ik mag me er niet mee bemoeien, maar ik doe het toch en ik hoop niet dat je het vervelend vindt. Als je iets voelt aan je borst, waarom maak je dan geen afspraak met de ha. Niet om je ongerust te maken, maar voor een check up, want ook een ontsteking is niet goed. Daarnaast slik je nog hormonen wat natuurlijk ook niet echt bevordelijk is. Waarschijnlijk is het helemaal niks, maar de opluchting die je dan voelt.
@bieb: volgens mij had de intercedente moeite met tellen. 36 uur kan niet, maar 1 keer in de 2 weken een dag vrij wel.

@happy: goh, je moet ontzettend geschrokken zijn van de kat. Is de plant al weg?
@april: Heb je al contact gehad met de leverancier van de meubels? De wieg heb je wel al, toch? Dan kan de baby in ieder geval slapen en de rest is helemaal niet belangrijk. So stay calm

rimke heeft geen duimen meer van al het duimen. En nog 1 dienst en dan weer rusten.
@bambi: hoe was t puffen.
@mammoet: al nieuws?
@jacqy: wat een leuke opleiding. Afscheiding? Niet speciaal. Achteraf gezien had ik gewoon ongi-klachten en was ik moe. Echter iedereen voelt weer iets anders, maar wel spannend zeg.

Goedemorgen meiden!

Even snel voordat ik naar mijn werk ga..

Testen is niet meer nodig. Vanmorgen bij opstaan was mijn temp iets lager, en toen ik ging plassen had ik een klein beetje rood op het wc papiertje... verwacht dus dat het vandaag doorzet...

kut zeg. Had stiekem toch wel een beetje hoop!
Ik ga er nu snel vandoor!
Fijne dag!

Liefs Jacqy

Goeiemorgen lieve meiden,

ZO meteen weer aan het werk. Voor mij begint de werkweek altijd pas op woensdag he !!! Ach vind ht niet erg hoor, geen dag op mn werk is saai en iedere dag lach ik me suf dus das prima toch !!!

Jacqy, k*tzooi zeg, had echt goede hoop voor je. Ff flink balen he lieverd ......kop op he meis !

Bieb, geniet van je dagje in de tuin. Ze geven idd mooi weer op ....

Kruimeltje, rustig aan ........

Sterretje, de plant is idd weg. Gelijk toen ik thuis kwam weggegooid !!!!

Liefs happy

Hee meiden,

Ik ben gisteren avond gelijk na het eten me bed in gedoken.. voelde me echt niet lekker..

De uitslag van de HA was nogsteeds negatief.. Het heeft ondertussen ook niet doorgezet.. als het vrijdag nog steeds zo is ga ik weer contact met hem opnemen hebben we afgesproken..

Linda: Meid ga even lang de   HA met je borst.. of kan dat niet van de Clomid afkomen?

Happy: Werkse..

Meiden als ik thuis ben ga ik op de rest reageren.. Zit nu op mijn werk.. kan zijn dat ik er morgen aovnd onf vrijdag pas weer ben.. Vriendjelief wil misschien  nog even naar zijn moeder toe vanaovnd (ff van Den haag naar rotterdam A13 in de spits.. ag wat jij wil schat)

MEiden.. Fijne dag vandaag!!

xxx Mamoetje

Jacqy; kut , toch ongi geworden. zucht...

Mamoetje; jij dus ook nog niet echt nieuws. maar weer tot vrijdag wachten dan. Maar wat is je langste cyclus tot nu toe, en op welke dag zit je nu?

Happy; werk ze vanaf vandaag

sterretje; als je er even niet bent, denken we al dat je ligt te bevallen haha. Ik vond t ook vreemd, 36 uur kan niet, maar evt wel 1x in 2 weken vrij. Weet niet wat zij dan eerst in gedachten had hoor???
Nouja, we wachten wel af wat t wordt

Zo heerlijk weer!!! t waait wel een beetje, maar heb al net een lekker plekje in tuin opgezocht waar ik heerlijk kan zitten/liggen.

Heb vanmorgen al opgeruimd, gestofzuigd en gedweild. Vanmorgen deed vriendje koelkast open en toen viel de pot augurken eruit....had ik denk niet goed neergezet, Hij had dat wel opgeruimd, maarja om 6 uur smorgens ben je natuurlijk ook niet zo fanatiek, dus heb t net even opnieuw gedaan.
Ook al eten voorbereid, heb de boontjes schoongemaakt, gehaktballen voorbereid en dan geb. aard. erbij hmmmm.

Morgen in ondertrouw! leuk hoor, volgens mij vinden mijn ouders   t spannender dan ons haha.

Vanavond naar beauty salon, lekker gezichtsbehandeling

zo, nu even snel wat bankzaken doen en dan time to relax

dames fijne zonnige dag vandaag!

Terug
Bovenaan