klusbabes 23 !!!

Even snel voor bieb.. dan kan ik pauze gaan houden..

Mijn langste cyclus tot nu toe was vorige maand 34 dagen.. nu zit ik op dag 48 t liefst wil ik gewoon weten hoeve rik dan nu in me cyclus ben of niet.. of er nog een ei moet springen ofzo... dan weet ik waar ik aan toe ben.. ondanks me kwaaltjes denk ik nietmeer dat ik zwanger ben maar dat om 1 of andere reden mijn cyclus in de war is..

Wordt lamgzaam maar zeker een beetje gek.. xxxxx Mamoetje

@mammoet: zo te horen heb je een cyclus overgeslagen. Ik zou anders het gemiddelde van je cycli nemen en doortellen om een schatting van je nieuwe eisprong te maken.
@jaqcy: Ach balen zeg.
@happy: lekker aan het werk. Werk je trouwens in een bruin café of in een café waar je nu ook lekker kunt genieten van de zon met een terrasje ervoor?
@bieb: nee, ik ben niet aan het bevallen. Mag voor mij wel snel. Lekker dat je al klaar bent met de klusjes en nu van de zon kunt genieten. Ik ga nu pas met de klusjes beginnen, want ik had weer slecht geslapen. Tussen 3 en 8 liggen draaien en daarna tot 11 weer echt geslapen. Morgen in ondertrouw, doen jullie nog speciale kleding aan of foto's maken? Voor ouders is dat zeker spannend.

Nou, ik ga maar weer eens iets doen.

Mamoetje; ja, dan zou ik ook zeggen dat je misschien een cyclus hebt overgeslagen? Jij vertelde toch van de week dat je een sliert bloed had? misschien was dat je ongi? Wat kan het lichaam toch raar doen. Ik hoop dat je binnenkort wat meer weet, positief en desnoods met je ongi, weet je wel waar je aan toe bent

sterretje; nee, morgen doen we niets bijzonders met kleding ofzo. Ook geen foto's, althans je brengt me op een idee, die kunnen we best meenemen. Toch wel leuk. Mijn nichtje vertelde dat ze alleen in ondertrouw was gegaan, was er in en er uit, en toen belde ze haar man (toen nog niet haha) dat ze in ondertrouw waren gegaan, nou dat is leuk zeg, dus niet. Het is natuurlijk toch iets wat je niet elke dag doet
Morgen gaan we ook de ringen ophalen en pak van vriend. Dat wordt weer geld uitgeven!!!!

dames, het is zo lekker in tuintje. Had honger dus ben nu even aan t eten, en natuurlijk even op internet kijken. Ga zo weer verder bijkleuren.
Is het CWI toch nog ergens goed voor haha

hey meiden

effe snel een berichtje van mij en dan moet ik weer vliegen

met me borst gaat het nog hetzelfde maar ik vertelde het aan een collega die ook bij mij sport, en zij zei dat het ook nog van het sporten kan met de gewichtjes, zij heeft dit ook een keertje gehad, dus ik ben wel wat geruster maar ik kijk het nog een paar dagen aan en dan ga ik naar de ha toe, ik voel geen bobbeltjes of zo maar wel een soort druk ofzo, en het is ook begonnen een dag na het sporten vorige week haha

happy: bedankt voor je verhaal, en ik kijk het nog eventjes aan werkse vandaag meid

bieb; lekker in de tuin heerlijk haha, en morgen in ondertrouw en dan de ringen halen heel erg leuk, en inderdaad raar hoor die vrouw van die sollicitatie, maar goed wacht nog maar eventjes af je weet maar nooit

kruimels; was je er weer even, en nog steeds niet op en top, doe lekker rustig aan meid

sterretje: je bemoeit je nergens mee hoor meid, je mag altijd raad en advies geven aan mij daar sta ik helemaal open voor, je hebt weer niet goed geslapen las ik, maar vanmorgen wel weer eventjes, doe lekker rustig aan meid

jacqy: balen meid dat de rd's toch zijn gekomen , ik had hoop voor je meid

mamoetje; bij de ha dus ook niks wijzer geworden, ook maar weer afwachten , meer kan je niet doen

meiden ik ben er weer vandoor, ik was effe snel thius om me bloemkool te koken en me aardappelen schillen en ik ga er nu weer als een speer vandoor

iedereen een fijne dag maar dat zal wel lukken met dit mooie weertje

xxx linda

Goedemiddag,

fuckerdefuck jacq.......................dat had ik nou niet verwacht! Dikke knuffel voor jou!!

Linnie: lekker aan de bloemkool meid? Eet ze zometeen, en veel plezier met wat je nu ging doen...........................IK WEET HET NIET MEER!!!! (mijn geheugen wordt een zeef, soms echt eng gewoon....)

Bieb: lang leven het CWI dus, lekker bij bruinen! En morgen de ringen ophalen, veel plezier alvast!!!

Sterretje: kun je overdag wel wat slapen? Vervelend hoor dat het snachts zo slecht lukt!

Mamoetje: ook nog geen nieuws...................wanneer komt hier de volgende zwangere nou eens..............ik gun het jullie zo!

Kruimeldiefje: doe maar lekker rustig aan dus................hou nog even vol, het gaat vast zakken zometeen!

Pippie: hoop dat je het fijn hebt in denemarken, met net zulk weer als hier...........

april: hoest met jou lieverd??

Bambi: alle meubeltjes al een plekje gegeven en afgestoft???

Wij zijn net naar de haptonome geweest, erg leuk!!
Was voor mij even kort slapen want van 8 tot 11 is niet zo lang natuurlijk..............hang nu dus (ge-impregneerd in factor 30..........) in de zon........heerlijk. Jammer dat er af en toe wat wolkjes voorbij schuiven maar je kunt niet alles hebben in het leven.
Wij eten vanavond lekker een speklapje van de bbq (we hebben zo'n buiten-keuken (tje), en een spinazie salade met champignons, geitenkaas en pijnboompitjes........(ach, zo maak je stront lekker zou mijn opa zeggen............) jammie!!!!

Tot later!!!
Kus!

@bieb: Een foto is idd zo gemaakt en je denkt er later toch aan terug. Gaan jullie ouders mee of gaan jullie alleen?
Aha, alvast lekker aan het bruinen. Worden mooie foto's dan morgen.
@rimke: ook in de zon, lekker zeg.
@linda: Zoiets als Happy al zei probeerde ik ook te zeggen. Alleen kan de een het op een mooiere manier vertellen dan de ander. Waaraan was jouw moeder eigenlijk precies overleden?

Zo, de strijk is weer een beetje gedaan. Even lekker de stad in geweest. Nu even van de zon gebruik maken en de was lekker buiten laten drogen. Ik ga zo meteen even mijn bed in, want ik voel de vermoeidheid weer op komen zetten.

sterretje; nee, we gaan met zijn 2-en, ouders wonen van 2 uur rijden, Zondag komen ze langs

Jongens, gaat t regenen ofzo? Ik moet om 8 uur bij beauty salon zijn, ik denk neem even de fiets, is maar 5 min fietsen ofzo, maar het gaat waaien en ziet er regenachtig uit...

Ik dacht vanmiddag,, leuk ventje is al thuis. kwam nl om 3 uur binnen kakken, en ik had rokje aan dus hij werd beetje hitsig haha. Dus wij als 2 kleine kinderen naar slaapkamer gegaan, lekker begonnen, gaat zijn telefoon, of hij nog even een klusje (een echt werk klusje ;-))) kon gaan doen. Dus kon hij weer gaan...maar niet zonder onze klus af te maken haha

Heb nu af en toe een gevoelige linkerlies hmm vreemd

Morgen gelijk maar even recept ophalen, nog steeds niet gedaan, ben er trouwens ook nog steeds niet voor gebeld, belachelijk.

ik ga er weer vandoor, even omkleden, beetje tv kijken en dan maar mijn gezicht laten verbouwen haha

tot later misschien!

ps; ben trouwens weer beetje bijgekleurd, weg met die witte melk fles armen en benen!alhoewel mijn benen helaas niet zo snel meebruinen als de rest

@bieb: en lekker gekleurd en lekker geklust .
Het begint in het zuidwesten te regenen, dus wie weet trekt t richting jouw kant. Voor de zekerheid de paraplu meenemen.

Wat is het hier rustig zeg. Ik heb heerlijk gedut en straks naar de pufles, dus ben er vanavond waarschijnlijk niet meer. Trouwens van 2 bekenden gehoord dat ze zwanger zijn en een vriendin is net bevallen. Even kijken wanneer we op kraamvisite gaan.

@de zwangeren: Wordt er nog geklust of is dat allemaal passé? Ik moet toch snel nog klussen, want denk dat  er na de bevalling niet veel meer van zal komen.

Terug
Bovenaan