klusbabes 23 !!!

Phoebe; Shit zeg dat je ongi bent geworden. Ik kan me voorstellen dat je nu de stap naar de HA wilt gaan zetten. Ik hoop echt dat het niet nodig.

Jacqy: Logisch dat je het even niet meer ziet zitten, wat een teleurstelling ook weer zeg. Voor jou hoop ik ook echt dat het snel raak is. Gaat het vandaag alweer iets beter met je?

Bieb; Hoe was het gisteren, leuke dag gehad?

Dit is een oproep voor Sterretje, ik ben haar kwijt . Sterretje waar ben je, toch niet weer achter de strijkplank he, of ben je aan het puffen..................

Zeg je bent nu bijna 37 weken, meiden hoe gaan we dat afspreken, elke dag meldingsplicht??? Ha ha je dat lijkt me een goed plan, wat vinden jullie???

@april: bij deze heb ik aan mijn meldingsplicht voldaan.  Ben niet aan de strijk
ik kruip mijn bedje in als mijn man gaat werken. Lekker een tijdschriftje lezen tot de vermoeidheid op komt zetten.

Wat die meldingsplicht betreft. Daar ben ik het helemaal mee eens. Laten we bij deze afspreken dat deze vanaf jou van start gaat, hihihi. Ik ben netjes elke dag hier geweest. Ik was jou juist kwijt.

Oja meiden, ik heb gisteren weer gebeld ivm de babykamer maar helaas eind april leveren gaat ook niet lukken .
De kamer komt of in de week van 5 mei of in de week van 12 mei. Ik kan volgende week vrijdag weer bellen, dan weten ze het precies. Mooi balen dus. Ik mag wel komen kijken of ik een ander kamertje leuk vind, sommige kamertjes hebben ze nl op voorraad, dus dan kan het kamertje meteen mee. Maar ja, wij vonden toen dit kamertje helemaal leuk. Maar goed misschien ga ik toch wel even kijken, ik weet het nog niet.

April
PS ze hebben daar wel geweten dat een boze zwangere vrouw niet echt prettig is, ha ha

Jippie je bent er weer. Oke, dus vanaf 37 weken elke dag even melden, dat klinkt goed. Hoe ga je dat eigenlijk doen als je bevallen bent, denk je dat je het ons snel kunt melden?

Terug
Bovenaan