klusbabes 23 !!!

Zo te zien hebben jullie weer flink gekletst. Ik heb het nog niet gelezen. Komt morgen wel.

Hebben jullie het topic gezien: "Hoe moet ik eten en drinken...."
Nou, ik zou zeggen met vork en mes. Is het nou zo moeilijk om een concrete vraag te stellen.

@april: Oh, dat 's middags slapen kan ik gelukkig al heel lang. Balen dat het je niet lukt. Nee, ik ben niet meer het huishouden gaan doen. Alleen gaan koken en naar de vk. De baby zit nu klem in mijn bekken, dus dat is goed nieuws. Zij tellen echter bij het eerste kind op een gemiddelde van 40 weken en 5 dagen voordat de bevalling start. En dan nu al meldingsplicht, hahahaha.
meiden, tot morgen.

@linda: slaap goed, want morgen heb je weer een drukke dag voor de boeg.

sterretje; ik ben er nog eventjes, fijn dat de kleine nu klem in je bekken zit, en de baby komt wanneer ie zin heeft en er klaar voor is, en hopelijk kom je niet 2 weken over te lopen,

nu ga ik echt stoppen me batterij van de laptop is bijna leeg, en ik ga zometeen dames in de dop kijken dat vind ik wel grappig, Mijn man is waarschijnlijk pas om 10 uur thuis vanavond zo druk is het op het werk niet normaal meer, maar goed

fijne avond nogmaals allemaal hahaha

xxx linda

goeiemorgen meiden

wat een rust hier zeg , het is hier een zootje takke weer het giet  van de regen, blegh dat verveelt snel en vooral asl je er doorheen moet, zo meteen om 7 uur komt de monteur voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt voor de kachel en om 9 uur even bloedprikken en daarna naar de voetreflex, en om 2 uur half 3 de spaarzegeltjes rondbrengen, mijn dagje zit weer vol, maar ik kom natuurlijk tussendoor nog eventjes hier buurten

iedereen een fijne dag en tot straks

xxxx linda

@bieb: aha, bij een makelaar. Die zijn idd 's avonds en in het weekend ook vaak bereikbaar. Lijkt me interessant werk.
@linda: werkte jij normaal niet tot 12 of vanaf 12?
@mammoet: klopt, de goedkope meters zijn niet altijd even nauwkeurig. Mijn ondergrens was gelijk aan de ondergrens van het apparaat, dus meestal kreeg ik t wel te zien.

@april: Ik ben in week 35 begonnen met wassen en was eigenlijk 2 dagen geleden pas echt klar met alles strijken en zo. (maar ik had ook al erg veel gewassen, t/m maat 68)
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om je druk te maken over de kamer. Maak lekker een plank klaar. De kamer is zo in elkaar gezet en dan even een nat doekje er langs en je kunt inruimen. Bij onze slaapkamer ging ook het een en ander mis en ik heb nog steeds niet gereageerd. Gewoon helemaal geen zin om me eraan te zetten.
@bambi: dat van de slaap is soms idd van het niet echt door kunnen slapen. Echter merk ik het ook wel eens als ik de dag ervoor druk bezig was of geen dutje heb gedaan. Ik voel me vandaag ook niet echt super, dus ik ga zielig zijn in bed met een tijdschriftje en de tv.
@rimke: ik hoop dat het niet zo warm wordt voor jullie. En ook niet voor de baby's te zijner tijd.

@rimke: Nou, je was gisteren goed bezig. Zou het nesteldrang zijn? Dan hebben we dat toch vaker in de zwangerschap. Zoiets verloopt meestal in fases, hihi.
@bambi: die verzorgingsartikelen bedoel je daar de zwitsal ook mee? Bij mij raadde de kraamzorg aan om alleen zeepvrije wasgel (heet het geloof ik) te gebruiken. Wat de spenen en flesjes betreft werd gezegd dat je die altijd op een later tijdstip kunt aanschaffen. Gezien je de borst wou proberen, lukt het niet zijn ze altijd zo gehaald. Maar ik had hetzelfde. Elke keer denk je:"nu heb ik het wel bij elkaar" En dan was ik toch weer dingen vergeten.
@happy: Lekker gefeest voor het cluppie, gefeliciteerd met de overwinning. Alweer hoofdpijn, poeh lijkt wel spanningshoofdpijn waar je last van hebt. Vaak met drukkere dagen dat je er last van hebt. Rust goed uit.

@rimke: ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen.
@april: een nijlpaard heeft ook geen enkels. Maar even zonder dollen. Ik dacht dat het hielp om de benen hoog te leggen en af en toe warmte en koudebaden te nemen. (maar kan ook een fabel zijn.)
@anouska: Wel fijn dat je het idee hebt dat je geholpen wordt en dat je eindelijk antwoord op je vragen gaat krijgen. Wat mijn gewicht betreft, ik ga niet mee in de race voor nijlpaard. Het gemiddeld gewicht dat je mag aankomen is 12 kilo. In het begin kom je weinig tot niets aan en later meer. Dit komt omdat eerst de groei en dan pas het gewicht van de baby flink toeneemt. Ik ga denk ik juist meedoen aan Hollands next topmodels, hihihi.

Nou, dames ik ga lekker weer terug mijn bedje in, lekker lezen en bijslapen. En dan hoop ik morgen wat fitter te zijn. Misschien tot straks.

April'haha waar zijn mijn enkels, dat is een goeie

Rimke; heeft flinke nesteldrang

Happy; ik heb je niet gezien op tv

Linda; Hier schijnt lekker de zon vandaag, terwijl het gister regende.

Phoebe; fijn dat je nu onder controle bent. Je had dan wel bij de verkeerde de afspraak gemaakt, maar nu toch in de medische molen. Ik vindt t voor mezelf wel geruststellend hoor

Vandaag mijn NOD; geen commentaar

Ik dacht vandaag niets te doen,maar mijn vriendin kwam gister nog even binnenwippen of ik wilde helpen om alvast wat dingen klaar te zetten voor de communie donderdag. Oke, geen probleem. Alleen wel jammer dat mijn vriendje de hele dag thuis is en vanavond pas hoeft te werken. Nouja, ga pas uur of 1 naar vriendin. Eerst gaan we samen nog even een klein cadeautje voor communie erbij halen

vandaag maar eens met dat uitzendbureau bellen, want daar hoor ik verder ook maar niets van

Soll gister was dus bij makelaar. Dan is t ook 1x in 2 weken op donderdag tot 8 uur en zaterdag van 10-4. Nouja, vindt ik niets eens zo erg

dames ik ga douchen. |Fijne dag verder!!

Terug
Bovenaan