Zo, even snel voordat ik 600 sate'tjes moet gaan rijgen...................hahahaha, had gister al 5 pakken kipfilet geslacht en gemarineerd en die moeten nog aan stokjes..........veel plezier!!!!
Linnie: kut weekend voor jou dus................je gedachten aan je mama zijn prachtig, dus hou je daar aan vast...............als het lukt, dikke kus voor jou!!!
Happy zoef zoef................hou je eens wat kalmer meisje, het is bijna 30 graden!!!
Kruimeldief! Gelukkig.......................
Sterretje: woont april in Gelderland!? Daar woon ik ook....................
Tja, en ik ben niet zo'n johannes type............maar nogmaals, doe het voor fonske.......
April........................vertel op!!!!!
Anoeska: veel plezier bij het huis kijken!!! Hoop dat het wat is......ennuh, fijn weekend, maar dat moet met al die afspraken wel lukken lijkt me!
Bieb: fijn weekend meis, en hou je mannetje thuis he......??
Volgens mij heb ik iedereen nu gehad..........toch?!
Ik moet echt aan de slag, even douchen, stokbrood halen (heel slim, besteld!!!), ingredienten voor de knoflook saus halen, en de saus maken, satesaus maken, salades maken.......dus sate'tjes rijgen............hoezo rustig aan doen............zucht!!!!
Bambi: succes verder met wassen/strijken en de hele flikkerse-tering bende...........hahahahaha!