klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Hoi linnie, morgen voor jouw dan idd ff een kutdag ( haha zeg het ook maar gwoon he ) al is het de datum niet, het is een speciale dag en als er dan zoiets gebeurt blijft dat moeilijk he al zou pinksteren nu opeens in september vallen. Sterkte morgen lieverd en maak er wat van !!!! Je weet het he , morgen is je mammie op zeker bij je !!!!!

Hele dikke kus happy

@april: volgens de info die je me toen gaf is het Gelderland, Overijssel of Drenthe. Maar ik denk Gelderland.
@linda: Het gaat weer beter met je hand lees ik. En lekker een bbq van de week. Wij gaan ook nog aan de bbq, misschien vanavond. Trouwens ga je op moederdag wel langs het graf van je moeder om bloemen neer te leggen? Als het haar sterfdag is zul je je er niet goed bij voelen, maar vergeet niet dat ze er morgen waarschijnlijk bij is, op haar manier.
@happy: druk, druk, druk weer zo te lezen. Meid amuseer je en we horen gauw van je.
@phoebe: nog lekker uit aan het slapen van het feest gisteren? Wel lachen dat je vriendin op dezelfde dag als Frans Bauer is getrouwd of je vriendin moet Mariska heten. En hoe is het geweest? Ik hoop dat je het niet al te druk hebt gehad en ook een beetje kon genieten.

Ik ga mijn mannetje uit bed halen, want  dadelijk is het weer te warm en druk voor de boodschappen vrees ik.

Zo, even snel voordat ik 600 sate'tjes moet gaan rijgen...................hahahaha, had gister al 5 pakken kipfilet geslacht en gemarineerd en die moeten nog aan stokjes..........veel plezier!!!!

Linnie: kut weekend voor jou dus................je gedachten aan je mama zijn prachtig, dus hou je daar aan vast...............als het lukt, dikke kus voor jou!!!

Happy zoef zoef................hou je eens wat kalmer meisje, het is bijna 30 graden!!!

Kruimeldief! Gelukkig.......................

Sterretje: woont april in Gelderland!? Daar woon ik ook....................
Tja, en ik ben niet zo'n johannes type............maar nogmaals, doe het voor fonske.......

April........................vertel op!!!!!

Anoeska: veel plezier bij het huis kijken!!! Hoop dat het wat is......ennuh, fijn weekend, maar dat moet met al die afspraken wel lukken lijkt me!

Bieb: fijn weekend meis, en hou je mannetje thuis he......??

Volgens mij heb ik iedereen nu gehad..........toch?!
Ik moet echt aan de slag, even douchen, stokbrood halen (heel slim, besteld!!!), ingredienten voor de knoflook saus halen, en de saus maken, satesaus maken, salades maken.......dus sate'tjes rijgen............hoezo rustig aan doen............zucht!!!!
Bambi: succes verder met wassen/strijken en de hele flikkerse-tering bende...........hahahahaha!

hey meiden

dank jullie voor jullie lieve woorden, ik moest er spontaan van huilen, Ik heb vanmorgen een megagroot bos bloemen bij me moeder neergezet voor moederdag en morgen ga ik ook zeker nog eventjes heen, en ze is ook bij mij (ons ) dat weet ik gewoon haha maar ja ik moet er gewoon nog effe aan wennen met dit soort dagen dat ze er echt niet meer is,

rimke; pffff 600 sate rijgen succes meid, in gedachten help ik je wel mee hahaha misschien helpt het

sterretje; ook aan de bbq vandaag veel plezier en hopelijk houd je het een beetje uit

meiden fijne dag ik ga weer eventjes verder

xxx linda

He meiden!

Ik heb haast niets bijgelezen.

Maar zag dat kruimels weer terecht is! jippie!! Ben blij dat het goed met je gaat hoor!

Linda,  morgen dus een kut dag. Ik weet zeker dat je moeder bij je is morgen hoor! En mooi dat je een bos bloemen bij haar graf hebt neergezet!

Phoebe, was het gezellig gisteren? nog kunnen genieten ervan?

Bieb, antwoord op je vraag of ik regening hou met een zwangerschap. ja, ik wil niet trouwen als ik 8 of 9 maanden zwanger ben. Wil er wel op en top van kunnen genieten.
Als we eenmaal een afspraak hebben met die dame van de efteling, wil ik het benoemen. Weet immers 8 maanden van te voren, hoe laat t is! hihi Dus mocht ik nu zwanger zijn, stellen we de bruiloft uit.
Hoe gaat het met jouw voorbereidingen?
Heb het gisteren op werk verteld. Iedereen echt helemaal blij voor me! Mijn leidinggevende zij steeds, ben zo blij voor je! Je straalt helemaal! hihi

Meiden, ga even moederdag cadeautjes scoren!

Rimke, succes met rijgen! hihi En veel plezier vanavond!

Liefs Jacqy

Linda; Een rot weekend voor jou dus, sterkte. En al een mooie bos bloemen neergezet, lees ik!

Rimke; 600 sate'tjes, maar uhhhhhhhh heb je dan alleen de klusbabes uitgenodigd? Want die 600 stokjes eten wij zo op hoor, ha ha. Maar hoe laat zijn we nou welkom?

April

Jacqy; ach, als je nu binnenkort zwanger blijkt te zijn, kan je bruiloft nog wel verzetten. anders vraag je toch gewoon optie op Efteling.
Leuk he dat iedereen zo blij is (althans de meesten....). Ik had allemaal kaartjes van mijn familie gehad, erg leuk

Hier vordert t gestaag. Ben nu bezig met bruidstaart en boeket. Boeket belachelijk wat ze vragen. Maar dat kan ook maand vtv ofzo. Moet nog schoenen, lingerie, versiering, allemaal dingen wat nu niet gelijk hoeft. Wel leuk hoor alles regelen!

Kruimels; eindelijk ben je er weer! ik had al via Pipstip vernomen dat alles goed gaat. Voortaan eerder melden hoor! gefeliciteert met je mannetje

Woont essey   niet in t zuiden?

Met pipstip gaat ook alles goed. Eitje is dit weekend, dus flink klussen. Ze komt binnenkort weer eens buurten

Linda; evengoed klote dag morgen. heel veel sterkte met de gedachten aan je moeder

Pff het is bloedheet. ben even de tuin uitgevlucht. wE GAAN DUs niet naar mijn broertje. mannetje uurtje thuis van werk, ligt nu in bed. Hij voelt zich de hele week al niet lekker, en moet krachten op doen voor vanavond haha.Ben benieuwd dat spoelen

Ik   wilde al een boek bij de bieb halen voor bloembinden, hadden ze niet,. Maar ik ga denk zelf s wat uitproberen. Ik hoef niet zo een uitgebreid boeket met van alles erop en eraan. Doe mij maar simpel. Ik weet de kleur al....

morgen en maandag hoeft mijn vriendje gelukkig niet te werken . Bah, morgen moederdag, moeten we weer verplicht saai bij schoonmoeder gaan zitten. Mijn ouders zitten op Bali, dus lekker makkelijk haha

ga maar weer s in zonnetje zitten puf puf

voel m'm eitje trouwens behoorlijk, maarja dat krijg je met een dubbel eitje haha.

Terug
Bovenaan