klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25) Mamoetje, 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Juni:

01)
02)
03)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@rimke: veel sterkte met de saté. Goh dat zijn er echt behoorlijk wat zeg.
@linda: huilen lucht wel weer op. We huilen voor degene die belangrijk voor ons zijn. Trouwens als het goed is heeft Joey dit jaar wel iets moois op de creche voor zijn mama gemaakt.
@bieb: renee woont iig in het zuiden. Ik heb gisteren nog op internet voor je gekeken wat bloemen betreft, maar er staat niks van prijzen bij. Ben je bij eenkleine bloemenzaak geweest?
@jacqy: leuk hè, al die positieve aandacht. En al die voorbereidingen, dat kan echt je gedachten helemaal verzetten. Trouwens praatjesmakers in Curacao werd gisteren herhaald en komende week is er nog een aflevering.
@april: je wilt het echt niet zeggen, hè. maakt niks. Heb je goed kunnen slapen?

@bieb &jacqy: eindelijk ik heb de site die ik destijds gebruikte voor de schoenen.

http://www.debruidswinkel.nl
/assets/s2dmain.html?http://
www.debruidswinkel.nl/

Ik heb de link in 3 stukken geknipt en hoop dat jullie erin komen. Het is een internetshop, dus het maakt niet direct uit waar je woont.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Nog een site. Hier staan wat prijzen op voor het boeket, etc.
Daarnaast staat er links in een kader: "taken ceremoniemeester"

http://www.bruids-meisje.nl
/prijzen%20bruidsmeisje.htm

@bieb: Ik zou anders een bloemenzaak in Duitsland bellen. Misschien is het daar wel voordeliger. Gewoon een paar bloemisten bellen en vragen voor de gemiddelde prijs voor een bruidsboeket.

He meiden!

Bieb, leuk hoor al die voorbereidingen! En ja, als ik nu zwanger blijk te zijn verzetten we t een paar maanden... Dat die bloemen zo duur zijn zeg! Gelukkig heb ik een goed adresje! haha (man van vriendin heeft bloemenzaak) De grote dingen zijn bij jullie dus al geregeld! Leuk hoor!
Kreeg net de spullen van de  efteling binnen. Ziet er leuk uit hoor! En de prijs is nog redelijk te doen. We houden het toch klein. Ga binnenkort een afspraak maken daar voor een offerte! jippie!

Sterretje, dank voor de tip! ga t eens goed bekijken! En praatjes maker heb ik gemist! ga ik even bekijken op uitzending gemist! Hoe gaat t nu met je?

Zo, ik ben door mijn klusperiode heen. Nu maar weer wachten, en wachten en wachten!!! AAAHHHH
Phoebe heb jij nog een beetje kunnen klussen in die drukke periode?? Hoop t voor je hoor! En bijna vakantie he! Heerlijk!

Zo, ga weer even verder!

Liefs Jacqy

hey meiden

bieb: warm he in de tuin zitten hahaha, maar wel lekker hoor ik zit nu ook buiten maar dan in de schaduw, en fijn dat je mannetje morgen en een maandag niet hoeft te werken, is toch fijn als ie thuis is, en succes vanavond met spoelen

sterretje: joey heeft niks voor moederdag gemaakt, een paar weken geleden was ie ziek en toen is ie 1x niet op de chreche geweest en toen zijn ze dus aanhet knutslelen geweest voor moederdag, toen ik joey voor de vakantie van de chreche haalde kreeg iedereen een vuilniszak mee met wat erin dus ik zei heeft joey niks gemaakt dan?, en toen zeiden ze dat, nou ik had echt zoiets van, jeetje he dan hadden jullie joey toch iets laten maken die week erna toen ie er weer wel was, ach volgend jaar beter maar ik vind het wel jammer hoor

jacqy: spullen van de efteling binnenlas ik en de prijs is te doen, dat scheelt wel weer een beetje en je wilt dus niet zwanger trouwen, hoopelijk is het dan te verzetten mocth je zwanger raken

xxx linda

He lin!

Ik wil wel zwanger trouwen hoor! Graag zelfs! Haha maar niet als ik al op t ent loop. Misschien is t dan te zwaar voor me ofzo, en wil er wel 100 % van genieten! Dus tot 7 maanden vind ik t allemaal goed! haha
Jammer dat joey niets heeft gemaakt op de creche! Ik zou m gewoon in de week dat ie er wel was, iets laten maken! maarja.. het is niet anders!

Liefs Jacqy

@linda: nou leuke creche daar. Ik snap idd niet waarom ze het hem niet later hebben laten maken. Trouwens kijk jij naar het programma ghost whisperer, van die schotse man? Dat is echt interessant en je mag een brief schrijven als je evt. een reading wilt. Ik weet niet of je zoiets al eens gedaan hebt. Zoiets kan soms rust geven.
@jacqy: kijk bij de eerste site vooral ook even bij de aanbiedingen. Het hele trouwcircuit is net als het zwangercircuit gewoon prijzig. Je hebt al alles binnen dat is fijn. En wat een geluk dat je mensen kent met een bloemenzaak, ik denk dat dat echt heel erg scheelt.

Hier is het wel uit te houden. Ik loop met een hemd en een lage korte broek door het huis. Ik zie dat ik weer aan de thee moet, want ik kijk net naar wat ooit mijn sierlijke voeten waren.

Terug
Bovenaan