Anouska; spannend zeg een nieuw huissie. Ik hoop dat t wat wordt met de prijs!
En ook nog een nieuwe fiets, lekker met dit weer een stukkie fietsen
Linda; haha betrapt door je vader en pa. Ach, zij willen tenslotte nog een kleinkind/neef of nichtje erbij haha
Jammer dat Joey niks heeft kunnen maken, maarja, als hij een knuffeltje geeft ben je toch ook blij, toch?
sterkte vandaag met overlijden van je moeder...
sterretje: bedankt voor de sites. Ga zo s kijken
Ik ben trouwens langs 3 bloemenzaken geweest, geven allemaal dezelfde indicatie. Probeer eerst zelf wat in elkaar te flansen, als dat niet lukt zie ik t wel.
Gisteren gespoeld, was wel raar maar op zich niet moeillijk ofzo. Moest een half liter met dat medicijn spoelen. Ik dacht ik doe t verkeerd want alles loopt eruit, maarja dat hoort natuurlijk bij t spoelen haha. Mijn vriend vond t ook wel interessant want die wilde kijken, maarja voelde me beetje opgelaten. Daarna ef lekker gesext. ging prima haha.
Maandagavond weer en dan krijgen we dinsdag samenlevingstest. O hoop zo dat dit helpt.....
Vanmorgen was vriendje al 7 uur bezig in voortuin, ik ben hem om 8 uur gevolgd. Het is heerlijk weer, dus gaan straks in tuintje liggen. helaas nog niet in zwembadje, want is nog niet helemaal schoon. Morgen misschien
dames, tot later!