klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@jacqy: door al dat gepraat over curacao denk ik toch erover na om er volgend jaar heen te gaan. Maar ik heb begrepen dat het eiland uit 2 delen bestaat en er een gedeelte is waar je 's avonds beter niet kunt komen?

He sterretje!

Ik ga zo even goed op de site kijken! En ja, net als zwanger is trouwen ook duur zo te zien! haha
Curacao is heerlijk hoor!
Je hebt de Punda kant, die is goed (ook wel wat slechte plekjes maar veel minder) en de Otrabanda kant, die is slecht. Maar wil je op hele mooie plekken komen, moet je even door otrabanda heen, richting westpunt. PRACHTIG!!
Ga maar gauw aan de thee meid!

Liefs Jacqy

hé thx,
ik ga hier idd aan de thee en met dit weer even mijn ogen sluiten en aan tropische eilanden denken, hahaha

ggggrrrrrr zit ik een heel verhaal te tikken druk ik op een verkeerd knopje grr

jacqy; oeps had ik je verkeerd begrepen wat het zwanger zijn en trouwen betreft sorry haha

sterretje: ik ben vorig jaar april naar een medium geweest en 20 mei heb ik weer een afspraak dus dat zal mij benieuwen, Heb je je enkels weer teruggevonden vanmiddag haha

hhhahaha moet nog effe wat vertellen hahah, mijn man en ik waren vanmiddag toen joey lag te slapen even aan het klussen onder de douche toen stonden mijn pa en broer en schoonzus voor de deur te schreeuwen hahaah ik naar beneden , nou lekker dan zegt me pa wie gaat er n ou midden op de dag met z'n tweeen onder de douche staan, ik zei jij wil graag nog een keertje opa worden dus dan moeten we wel hahaah dat was wel grappig

vooor de rest geen nieuws hier
Morgen iedereen een hele fijne dag en ik kom nog wel effe buurten morgen

xxxx linda

hallo allemaal

KRUIMELS: daar was je weer nog gefeliciteerd met je mannetje gelukkig was alles goed op de echo.... kom snel maar weer langs

RIMKE: 600 sate krijg je een heel weeshuis te eten? ja ik doe natuurlijk niet anders ik denk dat ik van de week wel meer als 5000 sate heb staan rijgen en gister was alles zo weer op volgens mij gaat iedereen bbq-en vandaag... het is ook prachtig weer...

JACQY: echt super leuk in het eftelinghotel doe je ook je trouwfoto's inde efteling?

LINDA: haha hebben wij ook weleens gehad lagen het toen te doen op de bank kwam er in 1 keer visite door de tuindeuren lopen ooopssss

BIEB: jij ook al je eitjes nou ik voel ze vandaag ook goed doet altid zo zeer...

STERRETJE: weer dikke voeten hopelijk helpt de thee goed.....lijkt me zo vervelend

APRIL: nog iets van je kamertje gehoord?

nou wij zijn gister bij het huis wezen kijken en het is prachtig.. zou het graag willen hebben de keuken is mooi de badkamer er zit vloerverwarming in overal voor ieder deur en ramen elcta rolluiken..... zolder grote berging ben echt verliefd.... nu de prijs nog... maar hopelijk hebben we het...
o ja gister ook nog een nieuwe fiets gekocht een batavus uit de handel lekker goedkoop ga vandaag op de fiets naar me schoonouders 15 km heb gezegt dat ze het zuurstof klaar moeten zetten haha...

nou ben weer weg ff douche en misschien nog wel klussen....

liefs anoeska

goeiemorgen meiden

Zo mijn bedjes zijn verschoond, het beddengoed hangt al in de waslijn

anoeska: dus het huisje was helemaal je zin, nou dat zal mij benieuwen of het ook echt van jullie gaat worden, en je hebt een nieuwe fiets gekocht en vandaag 15km naear je schoonouders fietsen pffff wat een eind hahah veel plezier

happy; je leest het niet meer maar jullie ook heel veel plezier in groningen bij je schoonouders vandaag

rimke; hoe was de bbq gisteren, waren de sateetjes nog op tijd klaar

sterretje: was jouw bbq ook nog geslaagd gisteren? en hoe is het met je enkels? haha

april: nog een beetje geslapen vannacht? hoe gaat het nu met je

meiden iedereen een fijne dag, wij gaan zometeen lekker aan de wandel even naar het graf en even naar me pa en dan naar me schoonouders en dan zit die dag weer vol

xxxx linda

Anouska; spannend zeg een nieuw huissie. Ik hoop dat t wat wordt met de prijs!
En ook nog een nieuwe fiets, lekker met dit weer een stukkie fietsen

Linda; haha betrapt door je vader en pa. Ach, zij willen tenslotte nog een kleinkind/neef of nichtje erbij haha
Jammer dat Joey niks heeft kunnen maken, maarja, als hij een knuffeltje geeft ben je toch ook blij, toch?
sterkte vandaag met overlijden van je moeder...

sterretje: bedankt voor de sites. Ga zo s kijken
Ik ben trouwens langs 3 bloemenzaken geweest, geven allemaal dezelfde indicatie. Probeer eerst zelf wat in elkaar te flansen, als dat niet lukt zie ik t wel.

Gisteren gespoeld, was wel raar maar op zich niet moeillijk ofzo. Moest een half liter met dat medicijn spoelen. Ik dacht ik doe t verkeerd want alles loopt eruit, maarja dat hoort natuurlijk bij t spoelen haha. Mijn vriend vond t ook wel interessant want die wilde kijken, maarja voelde me beetje opgelaten. Daarna ef lekker gesext. ging prima haha.
Maandagavond weer en dan krijgen we dinsdag samenlevingstest. O hoop zo dat dit helpt.....

Vanmorgen was vriendje al 7 uur bezig in voortuin, ik ben hem om 8 uur gevolgd. Het is heerlijk weer, dus gaan straks in tuintje liggen. helaas nog niet in zwembadje, want is nog niet helemaal schoon. Morgen misschien

dames, tot later!

Hihhihihi!!! Ik hou heel erg van overdrijven qua getallen..........ik heb natuurlijk geen 600 sateetjes gerijgd.......ik denk dat het er iets van 60 waren, en daarnaast hadden we nog saucijsjes, speklapjes en hamburgers. Ik denk dat er iets van 25 man was en alles is op...........ik heb eigenlijk altijd veel te veel dus dacht dit jaar, laat ik eens rustig inkopen en op is op....................had toch liever iets meer gehad maar iedereen had echt genoeg gehad! Nou, dan is het gewoon een briljante planning niet..........
Was erg gezellig maar erg druk, dus vandaag lig ik wederom voor pampus onder de parasol...........hahahah! Onze kleine is helemaal aan het bijkomen, want die verbouwd de hele boel al de hele nacht en nu gaat'ie vrolijk door.............

Bieb: succes met je eitjes meid! Tuurlijk doet dat zeer, twee eisprongen............au!!!

linnie: lekker geklust onder de douche............hahahahaha!!!

Sterretje: gister was het erg heet, trok je het nog wat??

Ehm...............schandalig, ben alles alweer kwijt!!!

Kom vanmiddag zeker nog even buurten, ga nu even onder de douche en relaxed ontbijten met mijn mannetje!

Terug
Bovenaan