he meiden,
wat ik nou gisteren toch weer had. zat rond half 12 bij telezen op het forum en word inene toch niet goed. denk ohhh ff liggen maar alles ging draaien. snel naar de badkamer me polsen nat maken, maar voelde alles zwaqrt worden en zakte half door me hoeven., ik bedacht alleen maar, ohje ben alleen thuis. dus ik zwalkte weer naar de slaapkamer en greep de telefoon en kon nog net half op bed zakken en toetste het nummer van me ouiders in. kreeg me pa en ik zei, je moet snel komen , ik voel me niet goed en straks val ik flauw, gelukkig wonen me ouders 50 m verderop. iki viel niet flauw, maar wel bijna en een storing joh in me oren. net alsof de radio stoorde. steeds zakte het ff af, maar zodra ik overeindkwam kwam het weer terug. en zweten. ik was overduidelijk bevangen van de hitte. had een handhoek zeiknat in me nek en toen ging het beter.ondertussen was me moeder ook gekomen, die schrok natuurlijk heel erg. en me man was trainen met de hond. we hebben ff voor de zekerheid de vk gebeld, maar die had zoiezo spits uur aan de telefoon, want veel zwangere hebben dus last van de warmte. advies niks doen en benen in de lucht en 3 liter vocht drinken. kreeg heel erg van me man op me flikker, want het kwam omdat ik had lopen stofzuigen en dweilen en dat moet een mens met dit weer niet doen he. gelukkig ben ik zelf ook erg geschrokken en zal echt ff rustig aan doen. de kleine doet het verder goed die voelde ik gelijk nog schoppen en druk doen. dus de komende dagen met deze hitte ff niks dus.,
straks ff naar oma, en vanmiddag naar me ouders. daar gaan we vanaaf bbq en jammie, heb daar helemaal zin in.
naar me schoonouders hoeven we niet, dat hebben we een week verzet hahaha, samen met me schoonzus doen we dat lekker volgende week op hin trouwdag. komt allemaal wat beters uit.
zit nu op de bank en voel de hitte in me lijf, heeel rustig an doen dus,
had ff snel bijgelzen.
rimke heeft een fijne verjaardag gevierd met een lekkere bbq
happy zit in groningen
linda, ff een kut moederdag, vanwege het gemis van je eigen moeder
anoeska een prachtig huis heeft gezien en een nieuwe fiets
bieb heeft gespoeld en een kans op een meerling heeft
jacqy al info over de eftelibng binnen heeft.
kruimels gelukkig een mooie 12 wk echo heeft. en je man is jarig, gefeliciteerd
sterretje der enkels ook kwijt is.
ehm en de rest weet ik niet meer.
ga me aankleden en dan gaan we zo dus weg. meiden fijne dag en vooral voor de zwangere. doe rustig aan he.
dikke x. bambi