klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Linnie, succes vandaag trouwens! Knuffel voor jou!

Anoeska: spannend!!! Leuk dat het huis zo in de smaak viel, ben heel benieuwd hoe de onderhandelingen gaan!

Tot later!!!

he meiden,

wat ik nou gisteren toch weer had. zat rond half 12 bij telezen op het forum en word inene toch niet goed. denk ohhh ff liggen maar alles ging draaien. snel naar de badkamer me polsen nat maken, maar voelde alles zwaqrt worden en zakte half door me hoeven., ik bedacht alleen maar, ohje ben alleen thuis. dus ik zwalkte weer naar de slaapkamer en greep de telefoon en kon nog net half op bed zakken en toetste het nummer van me ouiders in. kreeg me pa en ik zei, je moet snel komen , ik voel me niet goed en straks val ik flauw, gelukkig wonen me ouders 50 m verderop. iki viel niet flauw, maar wel bijna en een storing joh in me oren. net alsof de radio stoorde. steeds zakte het ff af, maar zodra ik overeindkwam kwam het weer terug. en zweten. ik was overduidelijk bevangen van de hitte. had een handhoek zeiknat in me nek en toen ging het beter.ondertussen was me moeder ook gekomen, die schrok natuurlijk heel erg. en me man was trainen met de hond. we hebben ff voor de zekerheid de vk gebeld, maar die had zoiezo spits uur aan de telefoon, want veel zwangere hebben dus last van de warmte. advies niks doen en benen in de lucht en 3 liter vocht drinken. kreeg heel erg van me man op me flikker, want het kwam omdat ik had lopen stofzuigen en dweilen en dat moet een mens met dit weer niet doen he. gelukkig ben ik zelf ook erg geschrokken en zal echt ff rustig aan doen. de kleine doet het verder goed die voelde ik gelijk nog schoppen en druk doen. dus de komende dagen met deze hitte ff niks dus.,

straks ff naar oma, en vanmiddag naar me ouders. daar gaan we vanaaf bbq en jammie, heb daar helemaal zin in.
naar me schoonouders hoeven we niet, dat hebben we een week verzet hahaha, samen met me schoonzus doen we dat lekker volgende week op hin trouwdag. komt allemaal wat beters uit.
zit nu op de bank en voel de hitte in me   lijf, heeel rustig an doen dus,

had ff snel bijgelzen.

rimke heeft een fijne verjaardag gevierd met een lekkere bbq
happy zit in groningen
linda, ff een kut moederdag, vanwege het gemis van je eigen moeder
anoeska een prachtig huis heeft gezien en een nieuwe fiets
bieb heeft gespoeld en een kans op een meerling heeft
jacqy al info over de eftelibng binnen heeft.
kruimels gelukkig een mooie 12 wk echo heeft. en je man is jarig, gefeliciteerd
sterretje der enkels ook kwijt is.
ehm en de rest weet ik niet meer.

ga me aankleden en dan gaan we zo dus weg. meiden fijne dag en vooral voor de zwangere. doe rustig aan he.

dikke x. bambi

Hey meiden,

Hier een berichtje van weddingplanner Phoebe hahahaha
Alles is helemaal super gegaan, alles liep, de foto's zijn gelukt en het bruidspaar heeft een superdag gehad!
Het enige wat niet helemaal goed ging was het verhaaltje van de ambtenaar, die haalde de achternamen door elkaar en zijn de geboorte datums van het bruidspaar verkeerd, en was steeds de draad kwijt in het verhaal.... erg slecht, maar dat was buiten mijn macht om. Oja, ik had nog 2 witten duiven geregeld, en de bruidegom liet 1 duif te snel los, dus ik kon alleen maar foto's maken met 1 duif, maar de verassing was er niet minder om.
We zijn gisteren nog ff bij ze langs geweest om nog even na te kletsen over de dag en ze waren er helemaal vol van! Dus mission compleet hahahaha
ben blij dat ik er vanaf ben hahaha
Nu op naar de vakantie.

Ik heb verder niks bijgelezen meiden sorry......
Ik ga zo ff snel de foto's op een cd branden, stel dat me laptop kapot gaat....

Meiden geniet allemaal lekker van het heerlijk weer!
Liefs Phoebe

@bambi: wat zul jij geschrokken zijn zeg. Ik viel in het verleden vaker flauw, dus herken het gevoel op tijd. Maar het blijft elke keer schrikken. Ik ben blij da je je ouders op tijd kon bellen. En dat je man boos was kan ik me voorstellen, hijheeft liever jou en de baby, dan een schone vloer.
@phoebe: Ha weddingplanner, alles goed gegaan. Hè duiven, toch de bruiloft van Frans en Mariska. Dus het laatste is de foto's op cd-rom zetten en dan kun je dit afsluiten? Lekker, genieten van de vakantie-voorpret.
@rimke: tuttebel, was je weer aan t overdrijven. Dus mijn medelijden was voor niets? Ik ben er dus met mijn olifantenpoten ingetrapt.
@linda: Ik hoop ondanks alles dat je een mooie dag hebt. En betrapt.
@bieb: jullie waren er vroeg bij zeg. Dus nog even het zwembad poetsen en je kunt zelfs nog zwemmen, heerlijk.
@anouska: Dat huis klinkt héél interessant. Ik kan me voorstelen dat je zo enthousiast bent. Neem je wel drinken mee als je met dit weer gaat fietsen.
@happy: Lekker van het weer in groningen aan t genieten.

Bbq gisteren was lekker. Ik denk dat we dat vanavond gaan herhalen, want er is nog vlees genoeg. Jippie weer NIET koken.
Hier vanmorgen lekker buiten ontbeten. En ook hier is het beddengoed verschoond. De was moet echter nog gebeuren, maar goed alles op het gemak. Ik weet niet wie het vroeg, maar ik hou het wel uit. Ik moet alleen luisteren naar mijn lichaam, soms ben ik moe en soms moet ik ivm te weinig lucht even stoppen. Verder ben ik eigenlijk vooral in huis met alles open.
Dames, heel veel plezier vandaag en geniet van het weer.

hey meiden  

wat een weertje zeg, heb het zwembad op de voorstraat voor joey gezet en die gaat daar zometeen lekker in afkoelen

bambi; jeetje meid wat zal jij zijngeschrokken zeg doe het maar heel erg rustig aan en geen dweilen en stofzuigers meer in de handen nemen meid, en heel veel water drinken

rimke; o ik dacht al 600 sateetjes, hahha maar 60 is ook al veel haha, en de kleine is lekker druk

sterretje; vandaag weer aan de bbq dat scheelt weer in het koken haha

phoebe; gelukkig dat het hele feest goed is verlopen een vrijdag, en jammer dat de ambetenaar dingen door elkaar heen haalde dat is inderdaad buiten jouw macht, maar wel er slordig van die man,

meiden ik ben er weer vandoor ik ben er misschien vanavond nog eventjes

xxx linda

Zo, wat een heerlijke dag zo onder de parasol.
Niet dat ik niets gedaan heb, maar wel keurig pauze tussen door genomen!
Bedden boven zijn verschoond, ook het logeerbed en de beide sprei's, lekker schoon allemaal weer! Wordt  ik zo blij van!
Heb ook stof gezogen en de keuken opgeruimd na gisteren.
Verder lekker op bed ontbeten dus en een beetje aangerommeld en met de voetjes omhoog.
Net ook het vlees op de bbq wat we nog overhadden. We hadden alleen geen bijgerechtje meer, qua salades dus inenen dacht ik: ik kan nog een fruitsalade maken! Lekker met aardbeitjes, meloen, kiwi en appel.............mjammie!!!!

Sterretje: ook lekker gebbq-ed! Heerlijk he, niet koken.......hahahaha! en vanavond ook lekker een schoon bedje!
Bambi: pas je op meid! Ik herken flauwvallen ook goed, want ik had dat vroeger best vaak, vooral als ik ongi was...........
Linda: lekker met je jochie op de voorstraat, ik ken dat wel ja, in volendam. Doen een hoop mensen! Gezellig hoor! En nog bloemen gelegd bij je mama he?
Phoebe: klinkt ontzettend goed meid, goed geregeld hoor!

Meiden, ik ga zo met fons voor national Geographic zitten, daar is die documentaire over de geboorte enzo!
Tot morgen!!!

goeiemorgen meiden

Rimke; gisteren ook nog even aan de bbq geweest haha lekker hoor, wij moeten vanmiddag bij mijn tante bbq, wel gezellig
Mooi he die documantere over de geboorte enz, ik had hem ook gezien toen ik zwanger was van joey ik vond het heel indrukwekkend

meiden wij gaan zometeen naar het zwembad toe en vanmiddag om 4 uur bbq
iedereen een fijne dag vandaag meiden en de zwangere onder ons doe het maar heel rustig aan

xxx xlinda

Hey meiden,

Anoeska; Het huis was dus helemaal gaaf, spannend hoor. Hebben jullie ook al een bod gedaan, of dat nog niet? En hebben jullie nu eigenlijk ook een koophuis?

Bieb; Het spoelen is gelukt, mooi zo! Nou inderdaad maar hopen dat het helpt, ik duim voor je hoor!

Bambi; Jeetje meid dat is schrikken zeg, hoe gaat het nu met je? Wanneer moet je weer naar de VK? Maar wel even in de gaten houden en inderdaad rustig aan doen hoor.

Rimke; Ha ha ik zat gisteren nog te denken, jeetje 600 sateetjes, dat is voor een heel nijlpaarden fam. Ik zat dus serieus te denken, jeetje hoveel mensen komen er dan wel niet...........
Maar de barbeque was dus geslaagd! Hoe gaat het verder met je, lekker onder de parasol?

Sterretje; Alles onder controle?

Linda; Lekker met Joey naar het zwembad, heerlijk hoor, veel plezier.

Jacqy; Lekker plannen aan het maken voor de bruiloft, leuk hoor, geniet er lekker van!

Nou meiden hier alles rustig. Tja ik doe ook niet te veel met dit weer, zeker in de avond kan ik echt niet meer goed lopen met die dikke voeten en benen.
Woensdag kan ik trouwens weer bellen voor de kamer, dus ben benieuwd.

Fijne dag
April

Terug
Bovenaan