klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Phoebe; Wat fijn dat alles goed is gegaan. Tja en jammer dat die ambtenaar er naast zat, maar daar kun jij inderdaad niks aan doen. Ben je alweer een beetje bijgekomen?

April

Nou meiden, ik ga maar eens rustig wat in huis opruimen, voordat het te warm is.

Fijne dag!

Dag dames,
Poeh zeg, het is heel rustig geweest.

@linda: gisteren en vandaag lekker relaxen en zo te horen hoef jij vandaag ook niet te koken
Rimke: ook nog gebbq met een fruitsalade. Lekker hè, ik heb ook vaker een fruitsalade erbij. Thx voor de tv-tip. Er was de hele avond iets dergelijks op tv. Het 1e programma heb ik opgenomen, de 2e gekeken en de 3e had ik al eens gezien. Maar altijd interessant om naar te kijken.
@april: Die idd maar lekker rustig aan. En de ochtend is wat temp. betreft ideaal.
@bambi: hoe is t met jou? Al iets beter?
@alle anderen: lekker van t weer aan het genieten?

Nou, eergisteren had ik geen energie, gisteren wel, dus afhankelijk van de energie dadelijk eens kijken wat ik ga doen. Wel leuk dat mijn man een lang weekend heeft.

@april: hihihi, ja hoor, alles ok. Geen slijmprop of vruchtwater te bekennen.

Sterretje; Ja lekker he dat de mannen ook een lang weekend hebben! Neemt jou man eigenlijk meteen vrij na de geboorte, of pas wat later?
Hmm, je energie peil is dus erg afwisselend, en je nachten, slaap je nog een beetje? Je hoort weleens dat een paar nachten voor de bevalling je ineens weer goed slaapt........

Ik ben nu 36 weken, dus vanaf volgende week mag ik ook thuis bevallen, ik moet zeggen dat ik het nu ook wel spannnend begin te vinden hoor. Ja je weet het niet he, tussen 37 en 42 weken zit zo'n groot verschil.

April

@april: mijn man zal de eerste 2 weken thuis blijven en jouw man?
De laatste tijd slaap ik vrij goed moet ik zeggen. Ik slaap wel vaak nog bij in de middag. Bijna 37 weken, ja dan wordt het spannend hè. Ik denk zelf dat ik deze week er niet op hoef te gaan zitten wachten. Komende week met 40 weken misschien.

He meiden!

Phoebe, fijn dat het een geslaagde dag was! Jammer  van die ambtenaar, maar daar kon jij natuurlijk niets aan doen! En bijna op vakantie lekker hoor meid!

Linda, hoe was t gisteren? Heb je t nog moeilijk gehad?

Bambi, jeetje meid! Dat was schikken! Gelukkig is het goed gekomen, maar wel rustig aan doen hoor!

ehm.. de rest alweer vergeten!

Gisteren tom zijn ouders en mijn broertje en zusje verteld dat we gaan trouwen! hele leuke reacties! En ik heb meteen mijn zusje als getuige gevraagd, en tom heeft mijn broertje als getuige gevraagd! Die gaan heel goed om samen, echt leuk!
Verder lekker uit eten geweest, mijn paps trakteerde! leuk hoor!

Vandaag even het huis doen, en de auto poetsen!

Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

he   meiden.

Hier alles goed hoor. als ik me rustig hou dan komt het goed. merk dat ik erg snel last van de warmte krijg zodra ik ook maar iets doe. best vervelend. vanmorgen toch ff gesopt en me man laten stofzuigen. verder toch maar even de babywas verder gestreken en een nieuwe draai in de machinen gedaan. die ga ik zo ff buiten hangen.

sterretje, mijn man blijft als het goed is ook na de geboorte gelijk 2 weken thuis. prettug dat je de laatste dagen goed slaapt hoor. ik niet. maar we krijgen de warmte ook niet uit het huis, dus echt 2 beroerde nachten al.

april ook alles oke ? nog een week en dan kan het bij jou ook thuis gebeuren. ik moet er echter niet aan denken dat ik met dit weer hier lig te puffen. de slaapkamer is het warmste plekje in huis momenteel. vol de zon erop. gatsie.

linda. ooh lekker in het zwembad zou ook zo in een bad willen liggen. veel plezier

jacqy leuk die reacties hoor. en lekker uit eten geweest.

rimke ook weer gebbq. wij gistern ook. het was heerlijk. en lekker aan het fruit dus. dat doet me denken aan een paar aardbeien die me roepen hahaha

phoebe, fijn dat de dag zo geslaagd is geweest. en dat alles goed verlopen is.

ehm. sorry rest ben ik ff kwijt.
zit te denken wat we kunnen gaan doen. verveel me zo. ga eerst dus ff de was ophangen en aarbeien eten. dacht samen met me man de auto wassen, maar dat doen we dus nooit thuis hahaha we hebben geen tuinslang en geen auto shampoo, dus werkt ook niet echt. dacht lekker verkoeling hahaha. mmmhhh nog ff denken dus.

morgen moet ik vroeg me bed uit, moet om 9 uur al bij het cwi zijn en dat is niet hier in het dorp. grrr ach dan ben ik er wel vanaf.

nou ff wat doen

xx bambi

Terug
Bovenaan