klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ola meiden,  

Wat een weertje he .....heeeeerlijk !!!! Gisteren naar groningen geweest was erg leuk. Wel vermoeiend hoor ! We gingen s ochtends om kwart voor acht de deur uit ( later als gepland was snachts te laat thuis haha ) en kwamen gisteren om over twaalven weer binnen. Waren echt kapot joh. Lekker uit eten geweest. Vandaag naar mn ouders en om zes uur bbq bij een cafe hier inde buurt. Daar gaan we met ons cafe weer tegen darten en met dit mooie weer hebben we er maar een bbq aan vast geplakt !!! Zag hier ook een hoog bbq gehalte he hahaha

Linnie, ben je gisteren een beetje doorgekomen ? Hahaha jullie onder die douche ....

Bambi, das ff schrikken he meis. Rustig aan nu he .....het is hier nu net spanje, ff stapje terug doen !!

Rimke, zo ik dacht al 600 stokjes pffffff !!!!!! Gelukkig vielen er 540 stokjes af whahaha

Anoes, spannend joh, ander huis !!!!! Ben benieuwd ......we horen het wel he !!

Jacqy, zit je nog op je wolk ? Hoe gaat het met afvallen ?

Buuf, alles goed gegaan dus. Nu ff lekker rustig aan he .......je hebt je best gedaan !!!!

Meiden, sorry weet het niet meer ...moest ook zoveel lezen. Fijne dag lieverds

Kussss happy

we gaan ff me de hondjes naar een plas hier in de buurt. kunnen ze lekker zwemmen. me mams en de hond gaan ook mee. lekker hoor. kan ik ook ff poedelen, maar wel rustig aan en niet in de zon.

happy leuk dat het gisteren gezellie was, veel plezier bij de bbq. en in spanje is het nu 3x niks hahaha

xx bambi

Bambi; lees nu pas je berichtje dat je niet lekker was geworden. Nou dat was zeker wel schrikken. dus waarsch heeft t gewoon met de warmte te maken. Gewoon je mannetje wat meer laten doen haha

Phoebe; ha weddingplanner. Dus alles was gelukt en een leuke dag!! Alleen dan jammer van de ambtenaar. zeker ook last van de warmte

hier lekker van de vrije dagen genoten. Althans, ik had al vrij haha, maar mijn mannetje hoefde eindelijk ook eens niet te werken. Beetje in tuin gerommeld, gisteren bij schoonma gegeten, ook satetjes op de bbq, lekker longtong met gado gado (indonesische gerecht). hmm lekker was dat

Vandaag was open dag van sportschool. vrouwtje waar ik al enkele jaren sport, gaf altijd les in gymzaal van school, of klaslokaal. Heeft paar maanden geleden oud rabobank gebouw gekocht en hier een sportschooltje gemaakt. wel leuk hoor. Hebben met de dames waarmee ik sport een bloemetje gekocht,ieder een euro, is natuurlijk zo bijgelegd. vriendje heeft zich ook ingeschreven, dus gaat na 10 jaar ook weer eens het fitnessen oppakken

Vandaag even voor t eerst dit jaar gedobberd in ons zwembadje. Alleen nog niet helemaal superschoon, dus gelijk daarna even afgespoeld onder de douche

vanavond weer spoelen, en dan morgenvroeg om half 9 bij de arts zijn. Samenlevingstest krijgen we dan. Ben benieuwd of t spoelen helpt.

dan net als Bambi naar CWI, moet er om 2 uur zijn. Dus moet 2x naar de stad. nouja, smorgens met de auto, en smiddags maar met de fiets

zeg, hebben de (nog) niet zwangere dames dat nou ook? in t begin bij t proberen zwanger te raken had ik elke maand zoiets van, als ik nu zwanger ben, dan ga ik t bij die gelegenheid aan familie vertellen en in die maand ben ik uitgerekend. Dat heb ik nu helemaal niet meer. Het is toch elke keer een teleurstelling. Dus nu wacht ik maar s af tot ik echt zwanger ben, en dan bekijken wanneer we t vertellen
Had vandaag wel gevoelige buik. denk dat mijn eitjes op knappen staan!

nog ef lekker in tuin boekje lezen, en op tijd spoelen vanavond, want mannetje wil al rond 10 uur naar bed (moet voor de sex zeker een uur vtv spoelen...)

tot morgen!

@bieb: waarschijnlijk ben je nu volop aan het klussen. Ben benieuwd wat uit de samenlevingstest komt. Krijg je daar morgen de uitslag ook van? En naar het CWI met de fiets, ach ja, het blijft mooi weer. En lekker gezwommen, heerlijk. Je zult nu tona al die dagen toch al flink bruin zijn geworden, niet?
@bambi: ging het strijken? Vooral dat strijken beneemt me de lucht in deze temp. Heb dan ook tegen mijn man gezegd dat ik niet strijk. Moet hij dadelijk maar de kraamverzorgster laten doen. En nog lekker kunnen poedelen in het water? Bij ons is het ook warm, maar ik slaap 's middags nog even bij met alles tegen elkaar open, heerlijk.
@jacqy: wat leuk dat én je broer én je zus getuige van je huwelijk zijn. Kiezen jullie 1 getuige per persoon of meerdere? En leuk hè, al die reacties.
@happy: tjee, dat was een lange dag gisteren. Waren jullie nu in groningen-stad of provincie? Succes met darten en smakelijk alvast voor bij de bbq. Trouwens nog niet richting strand geweest met dit heerlijke weer?

Ik kwam vandaag maar moeilijk op gang en ben dus weer terug mijn bed ingekropen om wat bij te slapen. Daarna lekker de was opgevouwen. Lekker buiten gelezen en nog wat admin. gedaan. En vandaag nog wat vlees op de bbq gelegd en friet met salade gegeten, mmm. Maar goed, nu even geen bbq meer.

hey meiden

sterretje; weinig fut vandaag las ik, gewoon lekker met de voetjes in de lucht meid, doe rustig aan

bambi: ook jij rustig aan doen meid en inderdaad de zware huishoudelijke taken aan je man overlaten, succes morgen bij het cwi

happy; fijn dat jullie het gisterne gezellig hebben gehad in groningen haha, en ik ben de dag gisteren doorgekomen hoor, je denkt er gewoon wel de hele dag aan maar het ging goed

jacqy: lekker uiteten geweest op papa zijn kosten dan smaakt het altijd nog lekkerder haha

bieb: morgen de samenlevingstest het zal mij benieuwen of het spoelen heeft geholpen en daarna naar het cwi net als bambi, en je hebt lekker in je zwembad liggen dobberen heerlijk

nou meiden wij zijn vanmorgen naar het zwembad geweest, en joey vond het fantastisch, daarna naar de bbq bij me tante en dat was ook erg gezellig, Joey ligt net in zijn bedje hahah maar wel gezellig
Ik heb het idee dat ik me eisprong al ga krijgen ofzo want ik heb me toch een partij pijn inme eierstokken niet normaal meer, maar normaal krijg ik rond dag 19 me eisprong en ik zit nu op dag 12 ach afwachten maar weer, vanavond wordt het klussen niks want me man zit nu grote snurken te geven op de bank en die ga ik nu zijn bedje in schoppen haha

meiden iedereen nog een fijne avond en morgen lees ik weer bij

xxxx linda

Goedemorgen meiden,

Zo het mooie weer gaat weer afnemen he vanaf morgen. Bah vond dit heeeeerlijk !!!!   Gisteren erg gezellig geweest, eten was lekker en met darten verloren, pfffff op 1 pijl hahaha het was wel gezellie en dat is veel belangrijker. Zo komt de kapster, ff puntje knippen, an boodschappen doen en dan ff naar het reisburo. Mn mannetje heeft met biljarten een reischeque gewonnen twv 250 euro en nu gaan we daar een midweek landal an boeken voor de eerste week van juli. Gaan we samen met mn ouders ......wel leuk !!! Heb gisteren ook een weekend naar van der valk geboekt, ergens bij dwingeloo en daar gaan we dan het eerste weekend van augustus heen !!! Dan gaan we met mn ouders, mn schoonouders en mn tante en nicht ..........

Bieb, succes bij de arts en voor vanmiddag bij het cwi

Bambi, ook naar het cwi, heb je nergens meer last van gehad ?

Sterretje,zat in de provincie groningen. Ben nog niet naar het strand geweest haha geen tijd. Hoe voel je je ?

April, hoe gaat het met jou ? gaat opschieten he .....

lInnie, lekker naar het zwembad geweest met die smurf.....heerlijk joh !!!!

Meiden, tot later en geniet van deze laatste heeeeeele mooie dag
Liefs happy

goeiemorgen meiden

Happy: wat leuk zeg een reischeque gewonnen, nou ga daar maar lekker van genieten en gezellig met je ouders en ook nog naar van der valk met de rest van de familie en schoonfamilie heel erg gezellig joh, veel plezier bij de kapper zometeen haha

bieb; succes bij de arts vandaag wel effe vertellen hoe het is gegaan ik hoop dat dat spoelen zijn werk heeft gedaan

bambi: succes bij het cwi   ik neem aan dat je baas je verlof heeft ingediend bij het cwi

voor de zwangere onder ons is het vandaag een stuk aangenamer

april: morgen weer voor je kamertje bellen en anders een hoop stennis schoppen en anders dan bel ik ze wel effe dan heb je binnen een uur je kamertje hahahah

meiden ik heb alle deuren open staan dan kan de "kou"een beetje door het huis heen waaien hahaha, met vergelijking van de afgelopen dagen is het nu ook gewoon koud hahaha
zometeen effe boodschappen doen effe schoonmaken en vanmiddag effe bij me pa schoonmaken

iedereen een fijne dag vandaag en ik ben er straks weer

xxxx linda

Terug
Bovenaan