klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Goedemooooooooooorgen dames!!

ja, jullie zullen wel denken, nou wat klinkt die vrolijk...en dat is ook zo!!!!!!!!

ben net terug van de arts en het zag er hartstikke goed uit!!!!
Eerst samenlevingstest   gedaan, ze nam wat slijm of. Ze begon al dat het er goed helder uit zag. En toen ging ze onder microscoop kijken, hartstikke veel bewegende zaadcellen. Ze liet me zelf ook even kijken, leuk om te zien trouwens. Maar echt veel beweging daar onder dat plaatje haha. Toen ging ze nog t zuur meten, en dat zat boven de 7, iets van 7,4 ofzo. Dat is dus ook hartstikke goed. Blijkbaar is het normaal onder de 7 maar bij   je ovulatie moet het boven de 7 zijn (of was het nu 4??). Nouja, maakt niet uit, het spoelen heeft dus al geholpen. Ik zei al, je hebt toch niet de goede zaadjes weggenomen he? Nee, want als het goed is zitten die al in baarmoeder haha
En toen ging ze nog eisprong bekijken. Was al beetje vaag aan t worden, dus kan zijn dat ze al gesprongen zijn, maar niet zeker. Dus voor t beste resultaat kunnen we morgenvroeg nog sexen. Geen probleem, ik sta wel midden in nacht op om te spoelen hoor haha.
Ze vroeg ook nog of ik vanmorgen had gesext of gisteravond, omdat het er zo goed uitzag. Gisteravond dus.

Nu moeten we t in ieder geval max 6 maanden proberen met spoelen,. Mocht t dan nog niet gelukt zijn, dan gaan we t op een andere manier proberen. Wel overlegt ze dit nog met een andere arts, misschien dat hij zegt dat ik maar 3 maanden hoef te spoelen ofzo.

De komende 6 maanden hoef ik ook niet meer terug. behalve als ik toch eerder zwanger raak natuurlijk.

Pff, gelukkig maar. Ik moet eerlijk zeggen, ik ging ook helemaal niet zenuwachtig heen, ik wist ook niet wat ik moest verwachten. Ik hoopte het, maar had niet zo een goed resultaat verwacht. Kreeg zelfs 2 dikke ++ op haar rapport haha.
Ik voel dit echt als een nieuwe kans. Ik moet goed in mijn achterhoofd houden dat ik nu natuurlijk niet gelijk zwanger hoef te raken, maar hopen mag zeker

Dames, mijn dag kan niet meer stuk!!!!

Zo, nu even jullie berichtjes lezen....

LInda; gister heerlijk gezwommen met Joey. Kan hij trouwens al zwemmen
En je denkt dus dat je eitje eraan komt?? Gebruik je ovulatietesten of temp. Je?? Ik zou zeggen, gewoon lekker klussen haha

Happy; leuk, een cheque gewonnen! Gezellig een weekendje weg, heerlijk

Sterretje; gisteren nog lekker ge-bbqd. Heerlijk. Je moet zeker wel oppassen met het vlees?

Verder niet veel gekletst

Net even bij de plaatselijke supermarkt wat kleine boodschappen gehaald (tandpasta was op, zelfs de tube helemaal leeggeschraapt haha). Pin deed het niet, had niet genoeg cash bij me. Maar mocht alles meenemen en later komen betalen. Kijk, dat kan nog bij zo een supermarkt. Maar ga zo wel betalen hoor, vindt dat toch niet fijn. Is maar iets van 7,50, maar toch

Ga zo even nieuwe werkgever bellen. Had vrijdag dus voicemail ingesproken dat ik daar toch graag wil werken, maar verder niets meer gehoord.

Ga ik nu gelijk doen

Toch nog even over mijn hopelijk snelle zw.schap. Misschien valt het nu allemaal op zijn plaats. Eerst mijn ontslag, en in de afgelopen weken veel naar t ziekenhuis gemoeten. Werkte niet, dus niemand weet t gelukkig. Nu de komende 6 maanden hoef ik niet, en heb nu voor 6 maanden werk. Als ik nu zwanger raak, komt t ook goed uit met 6 maanden contract, en met mijn bruiloft, dan ben ik 13 weken zwanger. Haha, altijd positief blijven….

heyyy bieb: wat een ontzettend goed nieuws zeg en helemaal top dat het spoelen al   gelijk zijn werk heeft gedaan, nou jouw dag kan inderdaad niet meer stuk
Ik gebruik geen ovulatietesten meer, daar heb ik het geduld niet voor en moet er steeds   aandenken, en ik temperatuur dus maar ja dat zegt bij mij ook niet alles want ik had vorig maand steeds een hele lage temperatuur en had dus evengoed een eisprong gehad maar goed afwachten maar he

ik moet stofzuigen maar ik heb helemaal geen zin, ga nog effe lui op de computer kijken en daarna maar aan de slag haha

xxx linda

Lindal ik gebruik ook geen ovutesten hoor. Heb t toen paar x gedaan, maar vindt t zo een rompslomp. En meestal voel ik t wel. temp doe ik alleen nog maar in week voor ongi. Maarja, nu ik niet meer regelmatig opsta, had t de vorige x ook niet zo een zin

net ook even berichtje op Hyves gezet bij onze babes...

oke, ga nu makelaar bellen en dan nog even van de mooie dag genieten.

@linda: oh, jullie zijn naar t zwembad geweest. Ik dacht dat jullie t badje gingen opzetten. Maar zo te horen wel van het heerlijke weer genoten en nu even geen zin. Ach ja, poetsen kan altijd nog. En zo te horen is het weer tijd om te klussen. Dag 12 zou best kunnen, was je temp vorige maand rond die dag hoger?
@bieb: wat een goed nieuws. Dus jij loopt helemaal op wolkjes vandaag. Ik was zelf ook al aan het denken dat je door het ontslag en zo wel rustig de tijd hebt gehad om een paar zaken te regelen. Soms gebeuren vervelende dingen om mooiere dingen te laten plaatsvinden. Dus ik zou zeggen: klussen!!!
Ik hoef niet specifiek op te letten met het vlees. Alles is goed doorbakken en ik eet het liefst kip.
@happy: lekker naar Dwingeloo. Dat is een mooie omgeving en er is van alles te doen.
En een reischeque gewonnen. Weet je al naar welke Landal jullie gaan? Hadden jullie trouwens een reisverzekering afgesloten met kerst? of alsnog het geld terug gekregen ivm blinde darm van je man? Wel grappig, 1 reis ging niet door en nu "winnen" jullie er een reis bij.

Hier: net op. Licht geslapen vannacht, ook ivm warmte. Van mij mag het wel even 2 dagen afkoelen en dan tegen het weekend aan weer warm worden. Er was hier nog iemand die ook al de warmte niet uit het huis kreeg las ik.

sterretje; volgens mij kan je ook niet slapen ivm je dikke buik...of valt dat wel mee??

bij ons binnen valt de warmte wel mee, het is 23 graden binnen, maar goed te doen. Ik ben dol op warmte, dus van mij mag t nog wel even duren. Maar meestal wordt t zo benauwd, maar gelukkig nu nog niet

Ga nu echt stoppen. vrouwtje van makelaar nog niet gesproken, was er nog niet

doeiiii

@bieb: nou, ik moest plassen en daarna kon ik mijn draai niet meer vinden en heb ik een tijd wakker gelegen, uiteindelijk gelukkig in slaap gevallen. Maar idd soms wil ik op linkerzij liggen, maar mijn buik niet.
Succes met de makelaar.

Hey meiden,

Happy; Lekker zeg een reischeque winnen! Klinkt goed, heerlijk op vakantie!

Bieb; Jippie, wat een super goed nieuws zeg. Heerlijk van genieten meid, en nog een keertje klussen voor de zekerheid...........................

Sterretje; Hmm je slaapt dus niet echt goed meer, tja ik kan me er iets bij voorstellen, ik word nu ook al vaak wakker omdat ik moet plassen.

Net toch maar weer gebeld voor de kinderkamer (ik kon eiegenlijk morgen pas bellen) en ze gaan er nog steeds vanuit dat de kamertjes deze week geleverd worden, nou ik ben benieuwd hoor. Ik ga gewoon elke dag bellen..............

Verder hier alles rustig, ik heb vandaag niet zo heel veel fut geloof ik, maar even kijken wat ik ga doen.

Fijne dag
April

Terug
Bovenaan