klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

hey meiden

april; nou dat zal mij benieuwen of het kamertje geleverd wordt deze week, jeetje zeg het had allang klaar moeten staan als je bevalt heb je een probleem en anders van de week ffe bellen om te zeggen dat je over een paar dagen ingeleid wordt en dat je wel een kamer hebben moet anders hebben ze een proces aan hun broek haha

sterretje: mijn temperatuur was vorige maand een rommelzooitje, de ene dag 36,6 de andere dag 36,3 en zo bleef dat een beetje doorgaan dus daar was geen peil op te trekken
Je hebt slecht geslapen, las ik straks maar weer eventjes proberen te slapen, heb je nog rare steekjes of krampjes gevoeld??

nou ik heb me 3de was in de machine en ik heb toch maar gestofzuigd en alles gelapt en de raggebol door het huis gehaald en straks na het eten de wc nog even doen en daarna bij me pa, maar ikheb echt geen fut vandaag hahaha

ik ga even verder met me eten maken tot vanmiddag meiden

xxx linda

he meiden,

bieb wat een goed nieuws zeg, ik hoop dat het nu zeer snel raak is.
happy leuk een extra vakantie
linda, geen puf ? maar al heel veel gedaan hahahah
sterretje ook al moeite met slapen, ik ook
april, grr nog geen kamertje. volhouden hoor.

hier naar cwi geweest voor niks. had nog niet gehoeven. omdat ik 2 juni met verlof ga en 4 juni pas me contract verloopt heb ik geen gat er tussen, dus hoef ik net als met me ww pas 3 weken vooor het einde van me verlof me in te schrijven.
verder ga ik zo het uwv nog eens bellen of me werkgever me verlof heeft aangevraagd. hoop het wel.

vandaag doe ik helemaal niks. ga vanmiddag bij me ouders zitten en vanaaf moet ik gymen. dus geen gedoe in huis vandaag.
ben ook zeer blij dat het ff wat koeler word van de week. kan ik toch iets meer uit de voeten.ik moet er niet aan denken nog 9 wk met 25 gr rond te lopen. kan op 1 of andere manier niet zo goed meer tegen de warmte.

gisteren met die honden ook, viel zeer tegen, moest 2 kilometer lopen voor een vieze gore blubber zooi, hond stinken en ik kon niet afkoelen. me moeder had gezecht dat je er zo in kon lopen en dat bocem van zand was. nou het was blubber zooi. dus vroeg aan haar hoe dit kon, tjha was ook 4 jaar geleden dat ze er geweest wass hahahah. vandaar.

nou ga ff uwv bellen.

xx bambi

nou uwv had nog steeds niks binnen grr, gelijk me werkgever gebeld, maar die was er niet. dus vroeg ik het aan me collega en die vertelde dat het afgelopen donderdag verstuurd was. dus kan indd ivm met pinksteren dat het uwv die aanvraag nog moet verwerken.
ga er nu wel vanuit dat alles oke is., ze liegt er vast niet om toch hahaha. pfff wel een opluchting hoor. toch iets waar ik me een beetje zorgen om maakte.

mmmh heb honger, ff een boterhammetje pakken

xx bambi

April; goed idee van Linda. Ik zou gewoon zeggen dat je dan en dan ingeleid wordt, en dat je echt dat kamertje moet hebben. Dit is toch belachelijk! Oke, t babytje merkt er niks van, maar het is toch wel leuk om een kamertje te hebben, en toch wel makkelijk dacht ik zo.

Bambi; lekker voor niks naar CWI. maar goed, nu weet je t wel zeker. En hopelijk heeft je baas het aangevraagd voor je. Ik moet straks ook naar het CWI, ook beetje voor niks. Ik kan per 1 juni beginnen, maarja nu heb ik natuurlijk een gat van een paar weken. Dus verplicht solliciteren. Nou heb net 4 uitzendbureaus gebeld en natuurlijk geen werk voor 2 weken. Wel voor 3 maanden, maar dat bedrijf gaat mij natuurlijk niet aannemen, en over 2 weken weer iemand anders zoeken

Linda: geen puf en toch zoveel doen haha. Gisterochtend had ik ook veel gedaan. Ik doe liever sochtend van alles als ik net opsta, daarna heb ik geen zin meer. Nu natuurlijk ook ander ritme, maar normaal deed ik zaterdag   of zondagochtend van alles, en woensdag avond ook nog zoals wc's en keuken. stofzuigen wel wat vaker ivm de beestjes

Net makelaar gebeld, en zoals ik bij Bambi al schreef, kan ik dus 1 juni beginnen. Ze had blijkbaar mijn voicemailbericht niet ontvangen van vrijdag. maar alles goed, heb wel gezegd dat ik 36 u wil werken, maar dan 1x in 2 weken vrij. Aangezien ik ook op zaterdag werk om de week, wil ik dan donderdag vrij in de week dat ik zaterdag moet werken, en maandag de week erop, heb ik toch lang weekend. ze ging nu schema maken.

Straks naar CWI, eigenlijk voor niks. pff wie heeft er nu werk voor 2 weken. Nu is het ook de periode er niet voor. Ach solliciteer gewoon overal op, anders wordt ik gekort op uitkering.

Geen zin om buiten in zonnetje te liggen. Ben te ongeduldig nu, en wolken komen elke keer, en dan moet ik weer bellen enz enz

ga s kijken of ik nog mail heb

Bambi; anders bel je UWV toch eind van de week nog een keer, dan weet je t zeker

Eet smakelijk. Heb net stukje stokbrood en stroopwafel op hmm, lekker combi haha

Ha ha wel een goed idee Linda om te zeggen dat ik ingeleid wordt. Maar we hebben al een ander kamertje uitgezocht en dat is wel op voorraad, dus als ons kamertje niet snel komt gaan we daar voor! Tja en als zij ons eerste keus kamertje niet hebben kunnen ze het ook niet leveren vrees ik..................
Maar dat andere kamertje is ook mooi hoor, dus we beslissen deze week, morgen even afwachten (dan kan ik weer bellen).

Nou ik ga zo maar een met een boek de tuin in, lekker even lezen. Meiden niet te veel poetsen he, daar is het geen weer voor.

April

ja bieb vind het zoiezo stom dat je voor 2 weken werk moet zoeken. dom gedoe. je hebt toch werk nu, laat ze die 2 weken dan ook niet moeilijk doen hahaha.
ik heb dat ook hoor. smorgens wat in huis en verder op de dag geen zin meer. hahah. dus als ik net als vandaag weg moet s'morgens dan doe ik dus geen zak hihih

april lekker in de tuin met een boek, nou hier te warm maar heb geen parasol.om 3 uur is de zon eraf dan is het te doen. maar ga nu toch ff de hond uitlaten en loop dan door naar me ouders.

miss tot vanmiddag meiden,

xx bambi

Bambi; lekker voor niks naar het cwi gewees, moet je weer heen, en hopelijk hoor je deze week dan nog dat het met het verlof rond is, het kan ook inderdaad door de pinksterdagen komen dat het uwv nog niet alles in orde heeft, en het uwv is ook niet zo snel hahaha

april: je hebt wel een 2de keus van je kamertje maar zo hoort het niet, een winkel moet ook weten dat 3 maanden voor een bevalling een kamer klaar hoort te zijn en niet met 38 weken, ik ben wat dat dan aangaat niet zo'n lekkertje hoor en ze kunnen mij dan ook beter niet aan de telefoon krijgen als ik kwaad ben ik vind het gewoon super belacheliijk dat je zo lang moet wachten maar goed

bieb; gewoon op de meest stomzinninge dingen solliciteren voor die 2 weken echt belachelijk dat je dan gewoon moet solliciteren en doe je het niet wordt je inderdaad op je uitkering gekort, Ik heb het jaren geleden een keertje gehad toen woonde ik nog thuis en toen lag ik plat op bed van de pijn in me rug en heupen ik kon toen niet zelf van bed af en moest me moeder me omhoog hijsen en ik moest steunen op me pa of ma om te lopen , en ikhad toen ook een uitkering en ik had het uwv en het cwi toen een brief geschreven over hoe en wat en dat ik met geen mogelijkheid in purmerend kon komen voor sollicitaties te zoeken, en wij hadden thuis geen internet, toen hadden ze mijn uitkering stopgezet en daar heb ik toen een hoop stennis omgemaakt toen ik dus weer op de been was hun zeiden dat ze geen brief hadden gehad en ik had overal kopieeen van dus ze hadden geen poot om op te staan hahaha kreeg ik me uitkering weer haha

ik heb weer een beetje hartkloppingen, ik heb een beetje last van zenuwen in me lijf en waarvan weet ik niet ach gaat wel weer over

xxx linda

Terug
Bovenaan