Was binnen 10 min weer weg bij CWI. Hij vroeg hoe het met de makelaar was, dus ik zei , ik ben aangenomen,. Dus hij, wat doe je hier dan? Ik zeg, ja per 1 juni, en ik moest toch evengoed langskomen? pfff grrr. Nou, oke hij snapte ook wel dat ik nu geen werk meer kreeg (heb wel 5 uitzendbureaus gebeld, maar nada noppes). Dus ik moet tussen aanhalingstekens solliciteren, en hij noteerd dat ik af en toe informeer bij de uitz.bureaus. Dus dames, zoals het eruit ziet heb ik nog 2,5 week vrij,. Heerlijk!!!
Ik weet nog heel goed in t begin dat ik met mijn vriend was,. Hij had vast werk, maar door een operatie aan arm, kon hij dat werk tijdelijk niet doen. Na een paar weken kreeg hij vervangend werk bij dat zelfde bedrijf, dus gewoon in dienst. Maar door een wet ofzo maar 97% betaald door dat bedrijf(nog veel), en rest door CWI geloof ik, weet niet meer precies. En wat denk je, hij moest van het CWI evengoed solliciteren!!! terwijl hij in dienst was, en hij liep met een arm waar hij niks mee kon. En ook nog 2x in de week solliciteren, en ook nog eens 1x in maand langskomen. En hij werkte daar toen al 10 jaar. Terwijl zijn vriend op dat moment werkeloos was, en die mocht 1x in week solliciteren en hoefde niet langs te komen. !!! nouja, het was echt de omgekeerde wereld. Ik geloof dat ze pas 2 maanden later erachter kwamen dat dit niet echt klopte....
ben nou een zak chips aan t opvreten. begon met toetje, maar had zin in wat hartigs. Ja, nou eet ik de rest ook op hoor haha
heb alweer gewijzigde proefdruk van trouwkaart terug, maar kan die op deze computer niet lezen helaas
Oja, heb net mooie schoenen voor trouwjurk gezien, alleen zijn niet creme. Ik weet niet echt wat voor kleur, wel licht, soort van parelmoer, zilver of lila of creme, weet t niet echt heel mooi dat. wel. Eigenlijk te hoge hak voor mij, maar net bij t passen viel t lopen reuze mee, zaten ook goed. Moet ik nu perse cremige schoenen? zag ergens foto van bruidspaar en die had ook andere kleur schoenen aan....ach ach wat een probleem haha