klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

hoi,

ik was weer thuis. linda rustig aan he, met je hartkloppingen. niet te druk maken, ook niet met schoonmaken.
ga ff op bed liggen, vond 7 uur op vanmorgen toch iets te vroeg en heb toch weer last van de hitte.

xx

Was binnen 10 min weer weg bij CWI. Hij vroeg hoe het met de makelaar was, dus ik zei , ik ben aangenomen,. Dus hij, wat doe je hier dan? Ik zeg, ja per 1 juni, en ik moest toch evengoed langskomen? pfff grrr. Nou, oke hij snapte ook wel dat ik nu geen werk meer kreeg (heb wel 5 uitzendbureaus gebeld, maar nada noppes). Dus ik moet tussen aanhalingstekens solliciteren, en hij noteerd dat ik af en toe informeer bij de uitz.bureaus. Dus dames, zoals het eruit ziet heb ik nog 2,5 week vrij,. Heerlijk!!!

Ik weet nog heel goed in t begin dat ik met mijn vriend was,. Hij had vast werk, maar door een operatie aan arm, kon hij dat werk tijdelijk niet doen. Na een paar weken kreeg hij vervangend werk bij dat zelfde bedrijf, dus gewoon in dienst. Maar door een wet ofzo maar 97% betaald door dat bedrijf(nog veel), en rest door CWI geloof ik, weet niet meer precies. En wat denk je, hij moest van het CWI evengoed solliciteren!!! terwijl hij in dienst was, en hij liep met een arm waar hij niks mee kon. En ook nog 2x in de week solliciteren, en ook nog eens 1x in maand langskomen. En hij werkte daar toen al 10 jaar. Terwijl zijn vriend op dat moment werkeloos was, en die mocht 1x in week solliciteren en hoefde niet langs te komen. !!! nouja, het was echt de omgekeerde wereld. Ik geloof dat ze pas 2 maanden later erachter kwamen dat dit niet echt klopte....

ben nou een zak chips aan t opvreten. begon met toetje, maar had zin in wat hartigs. Ja, nou eet ik de rest ook op hoor haha

heb alweer gewijzigde proefdruk van trouwkaart terug, maar kan die op deze computer niet lezen helaas

Oja, heb net mooie schoenen voor trouwjurk gezien, alleen zijn niet creme. Ik weet niet echt wat voor kleur, wel licht, soort van parelmoer, zilver of lila of creme, weet t niet echt heel mooi dat.   wel. Eigenlijk te hoge hak voor mij, maar net bij t passen viel t lopen reuze mee, zaten ook goed. Moet ik nu perse cremige schoenen? zag ergens foto van bruidspaar en die had ook andere kleur schoenen aan....ach ach wat een probleem haha

He meiden,

Even snel een berichtje van mij.
Heb alles even vluchtig doorgelezen, dus ben weer op de hoogte.
Met mij gaat het even niet zo lekker, kan mijn ene been nauwelijks voor mijn andere krijgen, heb het gevoel ieder moment in slaap te kunnen vallen, ben duizelig, moe, zere rug en zere buik. Kortom, beetje klote dus..............heb gister weer de vk gebeld en die wist niet wat ze met me aan moest dus die heeft me naar de huisartsenpost gestuurd, die wisten het ook niet dus toen maar langs de verloskundige en die heeft me uiteindelijk naar het ziekenhuis gestuurd. Met het kindje gaat alles goed, placenta ook, alleen met moeders niet, en wat die nou heeft? Niemand weet het, de verloskundige zegt dat ik gewoon heel erg zwanger ben............tja, dat zie ik ook wel..............

Anyway, de bedrijfsarts gebeld dat ik halve dagen ga werken, daarna mijn baas. Ga morgen nog 1 hele dag omdat het zo kortdag was en dan halve maar ze wisten nog niet of ze daar wat aan hadden.............niet mijn probleem.
Ga weer op mijn stoeltje liggen...................sorry!

Jeetje Rimke, wat klote zeg! Hebben ze in het ziekenhuis eigenlijk ook bloed geprikt (op ijzer tec)? En je bloeddruk was laatst toch iets lager, of heb ik dat mis? Was dat nu ook nog zo, want daar kun je volgens mij ook moe en duizelig van zijn, of niet?

Nou, rustig aan doen meid, en nu is je werk echt niet belangrijk, als het morgen niet gaat, ook thuis blijven hoor!

Sterkte
April

hehe,

ben ook weer wakker, alleen voor mijn gevoel moeier als ik was. mmh.

rimke, jeetje wast rot zeg. denk dat je miss. de laatste dagen toch wat teveel in de zon heb gezeten ofzo. jij hebt toch niet volop liggen bakken ofzo? want das niet echt slim. maar denk van niet. denk dat je indd teveel last van de warmte heb ofzo.
fijn dat je halve dagen kan werken, wel jammer dat morgen die hele dag nog moet, maar gaat dat wel lukken dan?
doe rustig aan meid en gewoon helemaal niks doen als je niet werken moet, koppie op he.

ga lekker aviko eten. super makkelijk met lekkere kippenpoten, maar moet wel wat kouder worden hoor. want heb niet het idee met dit weer gezond te eten. moet eigelijk gewoon aardappelen en groente eten, maar ga echt niet lang in de keuken staan met dut weer.

xx bambi

rimke; doe het heel rustig aan meid, waarschijnlijk reageer je gewoon heel sterk op de warmte dat kan, en die verschrikkelijke moeheid kan ook gewoon van de zwangerschap komen, ik vind het heel rot dat je je zo ellendig voelt, ga anders bij een waaier zitten ofzo voor een beetje verkoeling, en wat die halve dagen werken betreft bevalt je baas het niet jammer dan zo kan je ook niet werken en dan heeft ie helemaal niks aan je

bieb: hahaha nou valt mij mee dat die man van het cwi het zelf ook snapte dat je niet voor 2 weken werk kunt vinden, haha gewoon lekker vrij nu heerlijk meid

bambi: lekker geslapen maar nog moeier dan je al was komt ook    gewoon van de warmte, ik heb er al last van dus moet je nagaan hoe jullie zwangere jullie nu voelen doe maar rustig aan meid

hier voor de rest geen nieuws, vanvodn weer kaarten bij me vriendin dit keer en ik hoop dat tom vanvond nog eventjes snel wil klussen als ik thuiskom hahhaa maar dat merk ik vanvond wel

Sterretje; hoe gaat het nu????? nog last van rare steken en krampen???

meiden iedereen een fijne avond en ik ben er dus niet en morgen voordat ik ga werken lees ik alles bij

xxx linda

Hoi meiden,

Zo pffff ben op de een of andere manier helemaal kapot zeg ! Ga zo ff uurtje plat. Vanmiddag naar de stad geweest. Broek en shirt gekocht en van mn ouders ook nog een broek en shirt gehad, lief he !

Bieb, helemaal in je sas he haha. Mag ook wel hoor, waren mooie berichten he ........en lekker nog 2,5 week vrij !!!!!

Linnie, rustig aan met die hartkloppingen weer he ....kaartse vanaaf

Rimke, tjonge dat is ook allemaal wat he meis. Rustig aan he ...en idd wat je werk betreft...ze zoeken het maar uit !!! Dikke kus voor jou !

Sterretje, wij hadden toen gelukkig wel een annuleringsverzekering dus kregen het hele bedrag terug !! Ben nu voor die midweek geweest, zat al bijna allemaal vol dus daar bellen ze me nog over. Dat is van landal, de miggelenberg in hoenderloo. Woon jij in die omgeving bij dwingeloo ?????? haha blijf nieuwsgierig he. Hoe is het verder met je ? Iedere dag als ik mn laptop aanzet kijk ik als eerste of ik jou voorbij zie komen hahahaha

April, jeetje meis dat kamertje weet wat he pffffff. Morgen ff afwachten dan maar weer. Het is nu toch ook wel leuk en zeker functioneel als het een keertje komt he !!!

Bambi, jij bent precies hetzelfde als dat ik ben. Heb ook echt geen zin om met dit weer in de keuken te staan en bovendien heb ik ook helemaal geen trek joh ...

Meiden, weet het niet meer. Ga ff plat en moet ook nog ff weg dus denk dat ik er pas morgen weer ben. Fijne avond lieverds XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Happy de peppie

@linda: weer hartkloppingen. Rustig in en uitademen en weet dat je het helemaal onder controle hebt. Kaart ze en tot morgen. Spelen jullie trouwens voor geld of alleen voor de gezelligheid?
@rimke: poeh zeg, dat is schrikken zo in een keer. Is Fons wel thuis nu of niet? Ze weten niet of ze je halve dagen kunnen gebruiken? Whahahaha, nou niet dan, ook goed.
@bambi: Wat jammer dat je vermoeider was na het slapen. Vaak merk je of je te weinig hebt geslapen als je 2 uur na t ontwaken alweer moe bent. De temp. Als het goed is regent het eind van de week, nog even geduld.
@bieb: nog 2 weken vrij. Hoe lang heb je dan vrij gehad in totaal? Wat de schoenen betreft, noteer het merk, veel van die schoenen zijn in meerdere kleuren te krijgen. Mocht die zaak ze niet kunnen bestellen, dan kun je het bij een andere zaak proberen. Creme en wit zien er echt heel anders uit. Het kan je echt gaan storen. Je kunt de schoenen trouwens ook laten verven. alleen hangt daar natuurlijk een prijskaartje aan. Je hebt toevallig niet maat 37?
@happy: Dus als ik het goed begrijp gaan jullie naar dwingeloo en hoenderloo? Ik kwam jaren geleden regelmatig in die buurt, dus vandaar dat ik het ken.  Trouwens jij was toch enigskind of niet? Lekker geshopt hoor ik.
@april: Die kamer komt er wel. Heb je de proefdruk al van de kaarten?

Trouwens, ik was net aan het rekenen en ik zit al 5,5 weken thuis. Jeminee, dat is lang. Zo voelt het helemaal niet. Waarschijnlijk ook doordat ik nog langs het werk ging en thuis genoeg te doen had.
Vandaag was echt zo'n niksnuttendag. Na het ontbijt achter de pc en lezend in bed in slaap gevallen. Vervolgens gegeten en een dvd gekeken. Wat nu goed uitkomt is dat ik alle opgenomen dingen kan gaan bekijken. Vandaag vond ik het een beetje een rare dag qua weer. Dan is het warm, dan benauwd, dan waait het.

Terug
Bovenaan