klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Sterretje; Ja ik vond het vandaag ook een rare dag en heb ook weinig gedaan. Ja raar he dat je al 5,5 week thuis bent, de tijd gaat snel vind je ook niet? Tja die kamer, thanks voor je positieve woorden, dat had ik even nodig en ik hoop ook echt dat het goed komt.

Linda; Rustig aan he met die hartkloppingen. Veel plezier vanavond.

Happy: Lekker geshopt en nu moe, even plat, hopelijk knap je ervan op.

Bambi; Niet te veel moeite doen in de keuken, je kunt toch ook gezond eten en makkelijk....... Wij eten eigenlijk bijna nooit aardappelen met groente....

April

Sterretje; Wahaha jij kent de omgeving bij hoenderloo goed, ja ja hoezo kwam je daar dan vaak in de buurt . Ik ken de omgeving daar niet hoor

Hey meiden, hier eens een berichtje van phoebe zonder trouwstress (van een ander) hahaha. Ik vond het echt hartstikke leuk om te doen, maar ik doe het noooooit meer.

Verder gaat alles prima, zit in het wachtbankje.
Gelukkig over anderhalve week op vakantie, dus nog druk genoeg de komende tijd.

Vanavond weer lekker paardrijden, als het goed is gaan we buiten rijden, heerlijk!

Rimke, wat heb je nou weer....pfffff, ik hoop voor je dat het met de warmte te maken heeft, de hitte zakt weer af, dus dan kan je weer genieten van je zwangerschap!
Hou je taai meid!

Linda, rustig aan he, ik heb ff gelezen wat je allemaal gedaan heb vandaag, en vind je het gek dat je hartkloppingen krijgt in deze hitte! Veel water drinken he!

Bieb, goed nieuws meid, ik denk dat je een  goede kans maak deze ronde! Ik hoop het voor je meid, ik ga  voor je duimen!

Buuf, je kan ook mee naar curacao van die reischeque ( moet wel wat geld bij, maar dan heb je ook wat) hahahaha
Ik denk niet dat een bakkie er nog inzit voor mijn vakantie........ maar na mijn vakantie gaan we echt weer snel wat afspreken, misschien kunnen we op kraamvisite bij sterretje......

hmmmm ik ga nog ff terug lezen......

bambi, om 7 uur op vamorgen..... nog ff lekker geslapen? En waren de kippepoten lekker?
Hoe bevalt het eigenlijk in je nieuwe huis, voel je je al helemaal thuis?

Sterretje, al lekker 5 en een halve week thuis... lekker toch, nog ff wat tijd voor jezelf voor die kleine er is, dan is het over met de rust..... gaat nu echt opschieten he, nog 4 dagen.... ben je zenuwachtig of bang?

April, hoest met jou meid, lekker in de tuin gezeten? Was het niet te warm?
Hoe is het eigenlijk met je maag, nog veel last van?

Nou, volgens mij heb ik iedereen gehad....
Iemand onlangs nog iets van mamoetje gehoord trouwens???

Ik ga me ff omkleden, me cowboy pak aan volgens me vriendje hahahaha

Meiden, fijne avond allemaal!
Ik denk aan jullie!

Liefs Phoebe

hallo hier ben ik ook weer even....

STERRETJE: bijna bijna bijna wat duurt wachten toch lang smste mijn collega afgelopen maand dat ik weer ongesteld was geworden en dat wachten zo lang duurt en toen stuurde ze terug weet je hoelang 9 maanden is..... inmiddels wel zit in de 9e maand had b.v ook deze maand kunnen bevallen maar niet teveel bij nadenken het komt goed.....

APRIL: jij vroeg of wij al een koophuis hadden.... ik met me man samen niet maar ik heb samen met mijn zus een huis en daar zit ons bedrijf in... hier wonen ook mijn vader en moeder boven, en mijn man en ik onder dus betaal nu een klein bedrag aan mijn zus als huur... maar dat is echt niks... vandaar dat ik nu toch samen met mijn man wat kopen dat we wat op kunne bouwen... snap je en ook wat meer privaci watn dat is gewoon minder nu.... en dat van datmkamertje echt belachelijk maar vaak niks aan te doen, maar vind wel als je dat andere kamertje neemt dat ze zeker wat van de prijs af moeten doen......

PHOEBE: eindelijk is de bruiloft voorbij, ben ceremoniemeester en getuige bij mijn zus geweest maar het is een heel werk. heb toen gezegt doe het ooit nog maar 1 keer en dat is voor mijn beste vriendin en die trouwt volgend jaar juni dus dan kan ik ook weer an de slag....

LINDA: lekker wezen zwemmen met joey...was het een buiten bad... en niet verbrand???

HAPPY: weer lekker nieuwe kleren gekocht wat is dat toch leuk he....

BIEB: wat is dat ontzettend goed nieuws zeg, ik wil je niet blij maken maar hoorde van de zeek van een vriendin de zus van haar man had een miskraam gehad waar ze eigenlijk niks vanaf wist en daar was een propje blijven zitten en dat hebben ze weg gehaald en toen was ze gelijk zwanger. dus heb goede hoop.....

RIMKE: ook niet lekker hoop dat het vandaag wat beter met je gaat, en ik had net zo als april al gedacht nou dan komen er wel veel mensen eten.. haha

BAMBI: lekker met de honden weggeweest las wel dat je pas ook al niet lekker was kijk wel een beetje uit he!!!!!

voor de rest zit ik net zoals phoebe op de wachtbank moet donderdag het zaad van me man inleveren.. hebben jullie dit ook al gedaan BIEB? ben het ff kwijt...
heb wel super veel last van eierstokken dus ben benieuwd...
heb vandaag mijn onderhandelaar gebeld voor bod maar ga morgen bod uitbrengen.. ik wil het ik wil het ik wil het...
ga nu lekker ff op de wii fit heb ik za. gekocht echt lachen. hoela hoepe   en opdrukken je word er echt moe vanhaha

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan