klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Jeetje Rimke, vorige week had je toch ook al zo een last? kunnen ze je niet eens grondig onderzoeken ofzo? of zou het echt van de warmte zijn.
Goed van je dat je je werk hebt gebeld. Enne het is zeker hun probleem verder.

Sterretje; het zijn geen witte schoenen wat ik gezien heb, maar heel mooi apart kleurtje. Licht, maar wat het nu precies voor kleur is? ik heb stofje van jurk, dus dat heb ik erbij gehouden,kan op zich wel. Enne ik heb maat 37 en soms 38.....
Ik ben trouwens vanaf begin april thuis, maar vanaf 16 april officieel werkeloos

Happy; zozo, verwend door je ouders. Heb ik ook wel eens als ik ga shoppen met moeder, dan krijg ik ook wel eens wat.

Anouska; ja. mijn mannetje heeft toen ook zijn zaad moeten inleveren. Ik weet t niet eens meer precies, maar hij mocht volgens mij tussen 2-5 dagen geen zaadlozing hebben.

Bambi; je hebt gelijk hoor met dat makkelijke eten, zo ben ik ook

Ik heb vanavond al gesport met vriendje. Hij was half 5 thuis en toen zijn we gaan fitnessen, Sinds 10 jaar ofzo dat hij dat weer doet. Heb ook een lesje meegedaan

Ja, waar is mamoetje trouwens?
.

Anouska, spannend morgen een bod voor het huisje uitbrengen! ik zal voor je duimen!

@phoebe: Op kraamvisite? De  staat klaar . Of ik zenuwachtig of bang ben? Tja, het is meer dat je niet weet wat wanneer en hoe. Anderzijds denk ik: "We kunnen allemaal poepen, dus dat moet wel lukken". (even ter info, ik wil hier geen beangstigende verhalen over van wie dan ook. Dat zou ik ook niet bij iemand van jullie doen)

@anouska: Ik zou het anders bekijken. Weet je hoe lang 9 maanden duurt. 9 maanden duurt nu lang voor je, maar als je zwanger bent vliegt het echt om. Ook snap ik dat je het rot vind dat je nu had kunnen bevallen, maar als ik gelijk met jou was begonnen zou ik pas over 4 maanden bevallen. Hoe rot ook blijf positief hierin en denk niet in die termen. Je zit nog binnen het jaar, je hebt binnenkort die test en vergeet niet dat je toen je ziek was waarschijnlijk even iets minder kans had. Ik hoop heel erg voor je dat de testen positief zijn en dat je heel snel die andere 9 maanden mag beleven.

@april: niet de omgeving van hoenderloo, maar die van dwingeloo bedoel ik. Hoogeveen, staphorst, assen. Mijn man heeft daar gewerkt toen ik nog studeerde, dus met de vakanties ging ik die kanten op. Mooie hunebedden. Alleen dat italiaanse restaurant in Assen was echt, blèh. Maar dat weet je misschien zelf wel

Ja, waar is mammoet eigenlijk? Maar ook Renee heeft een tijdje niets laten horen. Pip had het druk maar zou nog iets laten horen, evenals kruimels.

@bieb: oh, dan zijn we in dezelfde periode gestopt met werken. De 2e week van april. Het is echt omgevlogen vind je niet?
Nou, ik heb nog een paar trouwschoenen in maat 37 in de kleur creme. Ik zal eens kijken of ik de foto op de site kan vinden.

hehe,

sterretje ook ik zit alweer net zolang thuis ong. als jij. we waren echt een beetje allemaal tegelijk. bieb jij en april. gossie officieel nog maar een paar dagen. ben echt zo benieuwd hoe het bevalt leterlijk hahahah.

bieb lekker aan het sporten geweest met je man., gezellig.

happy, nieuwe kleren gescoord.

anoeska, zo blijf je wel fit met de wi fit hahah., lijkt me best leuk, alleen nu ff niet hihihi

phoebe, alles gaat helemaal super in me huisje, heb de flat geen seconde gemist, heerlijk hier. alleen blijft de warmte veel meer hangen hier. ach als dat het enige nadeel is. lekker paardgereden ? nog 1.5 week en dan lekker vakantie.

april, als jij nooit aardappelen eet, wat eet je dan ? mijn man en ik vinden rijst allebij niet lekker dus dat valt af. alleen bami en nasi van de chinees zelf hahaha. maar zelf klaarmaken. blegg, smaakt gewoon niet zo lekker. we lusten allebij graag aardappelen. en alles wat slecht voor je is hahaha.

vanavond weer naar pufcursus geweest. letterlijk liggen puffen. vind het toch maar raar hoor. kan ik met de bevalling niet gewoon uitademen in plaats van zo raar te puffen hahah en we moesten vandaag ook ff het persen oefenen  dat was helemaal maf met zijn alle op een mat en hup pak je knieholtes maar vast he. hahah. ik weet het, het hoort erbij, maar voel me toch een beetje een aangespoelde walrus zo op de grond, kom ook niet echt meer overeind hahha.
ook heb ik het idee de enige met klachten te zijn. nu weer dat ik van het weekend bijna flauwviel, niemand anders natuurlijk last van de hitte. nou voel ik af en toe echt zon stakker. moet zeggen dat sinds ik veel minder (lees , bijna niks) meer doe gaat het met me rug ook goed. heb alleen het idee dat die rugklachten verplaats zijn naar me liezen en me buikbanden, want dat is wat ik dagelijks voel. die buik word ook alleen maar zwaarder he.

ga zo me mandje in. kijken of het uit te houden is. pfff heb het nog steeds zo warm

xx bambi

@bambi: bij de pufcursus leek ik zelf ook altijd een van de weinigen die ergens last van had. Ik had het toen in de rug en vond die pershouding verschrikkelijk, ik kreeg er rugpijn van, kwam niet op en mijn buik zat in de weg. En dat ademen, ja waarom dat niet anders kan. Ik werd er echt duizelig van. Ik ga die dingen dus waarschijnlijk niet doen. Ik kijk wat ik op dat moment het prettigst vind. Dus je bent niet de enige.

Wat je pijn betreft, die werd bij mij ook minder in de rug en meer op andere plaatsen. Men verkoopt van die buikbanden om het iets te ontlasten. Je hebt kans dat je er nog meer van gaat voelen rond de periode dat de kleine gaat indalen.

Nou, ik moest naar de wc en daarna reed er zoveel verkeer langs dat ik maar ben opgestaan. Lekker koel is het nu buiten. Ik slaap vanmiddag wel even bij.

Sterretje; Ben je er nog meid? Ook al vroeg wakker, nou ik ook hoor, last van mijn rug , dus ben maar opgestaan.

Bambi; Hmm, moeten jullie echt puffen op die cursus? Wij leren meer om op een bepaalde manier te ademen, maar hoeven echt niet te puffen.

Vandaag weer naar de Vk, ben benieuwd! En morgen de liggingsecho............

Anoeska; Spannend, jullie gaan vandaag een bod uitbrengen, succes!

Phoebe; Gisteren lekker paard gereden? Ga je dan in de bossen rijden? En hoe is het met de horzels, al veel last van?

Rimke; Hoe is het nu met je, is Fons alweer thuis? Ik hoop echt dat het wat beter gaat

April

Terug
Bovenaan