klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

happy; verwend door je ouders hahah lief dat je wat hebt gekregen van ze altijd leuk, en jullie gaan naar de Miggeleberg, daar zijn wij vaak heen geweest toen we nog kinderen waren heel erg leuk vond ik dat daar, en dan ging ik op de fiets hoenderloo in om te winkelen haha

april: succes vandaag met het bellen voor de   kinderkamer, gelijk om 9 uur aan de telefoon hangen hoor haha

anoeska; vandaag gaan jullie een bod uitbrengen het zal mij benieuwen wel effe vertellen hoe het is verlopen

bambi; op de pufcursus geweest, toch zijn die oefeningne ergens goed voor haha, ik voelde me ook altijd stom hoor als we die oefeningen moesten doen hah

sterretje: ik zal geen enge bevallingsverhalen vertellen hoor meid wees maar niet bang, en die ademhalingsoefeningen het schijnt wel te geven en qua houding liggen dat merk je vanzelf wel op het moment asl je begint zeg maar, je kan ook op een baarkruk bevallen dat heeft mijn nicht gedaan was ze erg tevreden over, ik wilde dat toen ook maar omdat ik aan allerlei stekkers en toeters en bellen lag moest ik op bed blijven liggen, en ik ben toen op mijn linkerzij bevallen zeg maar, dat was voor mij het lekkerste om het uit te houde
En dat kaarten wij doen het spelletje pesten en dan tot de 350 punten voor 2,50euro dus dat is te doen hahah

phoebe: op het wachtbankje  ik hoop het zo meid dat je voor je vakantie nog even goed nieuws krijgt, en anders na je vakantie naar de ha toe ??

nou meiden ik ben er vanmiddag nog wel evenjtejs is ga naar me werk toe,
iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

nog effe snel

april: morgen weer een liggingsecho dat zal mij benieuwen hopelijk ligt de kleine zoals die liggen moet

nu ga ik echt weg haha

xxx linda

Hoi meiden,

Ff kort want toen ik me gisteren zo moe voelde en plat zou gaan heb ik toch verschrikkelijke migraine gekregenzeg, overgeven pffff. Nu gaat het wel maar voel me nog wel wat slapjes hoor. Heb ook vluchtig doorgelezen want heb nog hoofdpijn en wil niet dat het weer erger wordt ...

Anoes, succes met het huis, vandaag een bod uitbrengen, spannend hoor !!!

April succes bij de vk en met bellen voor julllie kamertje

Bambi, wezen puffen haha had wel stiekem om de hoek willen gluren .....

Rimke, gaat ht al wat beter meisje ?

Sterretje, ik ben idd enigst kind ja. Hoe voel je je vandaag ? Goh, je kent die omgeving daar wel goed he .....

Ik vergeet linnie maar, weet niet meer wat die had geschreven, ga ik zo teruglezen....sorry meisje haha

Buuf, dan maar koffie na je vakantie he. Komt er hier denk ik ook niet van. Weer op de wachtbank he .......ik hoop het zooooooooo. Hoeft al die poespas er niet aan te pas te komen !!!!

Straks werken tot half vijf , dan naar huis douchen en eten en dan moet ik vanaaf ook nog ff werken van half acht tot een uurtje of elf, bah. Als ik dan eenmaal thuis ben heb ik daar geen zin meer in maar ja. Het zal wel lekker druk zijn wnt er zijn vanaaf dartfinales......

Liefs happy

Haha linnie, je had ook helemaal niks over jezelf geschreven he dus vergeet ook niks balngrijks om op te reageren , werkse meisje........

Ga douchen ....vanaf zaterdag doet de boiler het hier al niet. Hij verwamt wel als ik hem met de schakelaar aanzet maar slaat net zelf aan. Gelukkig heb ik dus wel warm water !!!. Gisteren aan het bellen geweest, bleek er hier een algehele storing op het plein te zijn... KUnnen ze toch wel ff dorrgeven dan grrrrrrrr. Ach bekijk het maar positief, ligt niet aan mijn boiler

Kusssssss

Meiden, ben ook foetsie .......ga aan de arbeid !!!! Tot later en een fijne dag ...

Knuf happy

He lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ik lig idd niet vol in de zon hoor, kijk wel lekker uit, lig onder een parasol, de hele dag door.
Vannacht redelijk geslapen, om 4.30 wakker en toen van 7 tot 9 nog wat geslapen, nou dat is al beter dan de afgelopen dagen.............
we hebben zometeen weer een afspraak bij de haptonoom en daarna moet ik dus aan het werk........we gaan het zien!

Sterretje: het komt nu heel dichtbij he meisje, ach het kan nog wel twee weken duren ook...........
April: ik hoor jou de laatste tijd weinig over je rug, gaat dat nu beter of heb je je er bij neer gelegd?
Bambi: schiet het op met je baby wasjes? Balen dat de plas zo'n tegenvaller was, gore blubber bende.........
Linnie: wanneer moet jij nou weer bloedprikken? Ik ben het effe helemaal kwijt...
Anoeska: al wat gehoord van jullie huis? Of tenminste, wat jullie willen kopen??

Ehm...........ik ben het allemaal vergeten......hoort bij mijn klachten, mijn geheugen is een zeef...................

O, phoebe weer op het wachtbankje.................ik ben toch al hele dagen voor jullie allemaal aan het duimen dus daar ga ik vrolijk mee door..........

Sterretje: de omgeving hoenderloo???? Kom dan eens op de koffie! Woon ik echt 20 minuutjes vandaan............

Linnie: werkze!

Ik ga even wat eten en dan douchen.........

Terug
Bovenaan