klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Nou, het kamertje is in Nederland!!! Het moet nu alleen nog naar die zaak waar wij het hebben gekocht. Hier zal het vrijdag aankomen, dan komen ze het of vrijdag nog bezorgen en anders maandag.
Ik ben benieuwd.

April

Alweer lekker gekletst vanmorgen. Fijn dat t beter gaat met Rimke.

Ik hoor t al, zw.schapsgym is niks voor mij haha. Ik zou t wel doen
hoor, toch wel belangrijk denk dat je iets van ademhaling weet, maar
volgens mij als puntje bij paaltje komt, vergeet je t, of niet?

Ja, ik geloof dat we allemaal even lang thuis zitten, de 1 met een betere reden dan de ander, maar oke haha

Ja April, wat eet je dan. Wij eten toch wel divers. De ene dag aard,
maar dat kan dan ook gebakken aard zijn, of aard in de oven, niet te
vaak gekookte aard. of rijst of pasta, tegenwoordig zijn we gek op
maaltijdsalade, lekker met kip gebakken, paprika, ui, sla, sausje, en
van die nootjes erop hmm. recept uit Super boekje geloof ik. Of gewoon
een keer soep. Van alles eigenlijk.

Ben je al bij de VK geweest?

Happy; hoest met je hoofdpijn? Heb ooit eens 1x een migraine aanval
gehad, zat toen 2 uur in trein,kon geen kant op. Wil t nooit meer
meemaken

Rimke; succes met je laatste werkdag. Toch de laatste? want ze konden je geen halve dagen gebruiken? of hoor je dat vandaag?

Zo, hier ook weer de klusdagen voorbij. Nu weer 2 weken t wachtbankje
op. Aan de ene kant mogen ze voorbij vliegen, maar ook weer niet, want
anders is mijn 'vakantie' te snel voorbij haha. Het wordt weer spannend

Mijn ouders zijn nu op vakantie naar Bali. Hebben al 1x gebeld. maar
wel grappig want we hebben al paar x heen en weer gemaild. Ik vindt de
mail en de sms echt de uitvinding van de eeuw!

Vanmorgen al weer huishoudelijke taakjes gedaan. Straks even eten,nog
niet gedaan, en dan lekker van t zonnetje genieten. Vandaag wel weer
zin in

He, volgens mij komt mijn vriend thuis....????

o, hij moet om 1 uur weer werken, jammer

doeii tot later

Joepie April, kamertje is er eindelijk!! hoop dat ze t snel voor je kunnen bezorgen. Maar dit is je 1e keus?? sorry, weet t even niet meer...

Ha ha op verzoek even wat details over ons avondeten! Zoals al weleens eerder gezegd eten wij eigenlijk nooit gekookte aardap. maar wel gebakken krieltjes, aardap. uit de oven, of stampot. Tja 1 a 2 keer per week eten we op die manier wel aardap. Verder eten we rijst, pasta, wraps, salade met dit weer of een maaltijdsoepje.

Klinkt wel oke, toch?

Bieb; Ja dit kamertje is de eerste keus.
Ik geloof dat ik pas ga juichen als het binnen is! En komend weekend dus was weekend.............

April

@linda: Ik wil het idd op een baarkruk proberen, omdat dat natuurlijker is. En vooraf (ontsluiting) wil ik onder de douche. En bij het puffen werd ik echt duizelig tijdens de gym. Ze gaven ons maar enkele voorbeelden, maar net die waar ik niets mee kon. Ach, zoveel vrouwen al bevallen zonder gym. Aha, dus jullie spelen voor geld. En had je nou gewonnen gisteren? Werk ze vandaag!
@happy: oh, ik hoop zo voor je dat de hoofdpijn van vanmorgen niet weer migraine is geworden. Kan het zijn dat je je teveel hebt ingespannen? Daar kreeg ik het altijd van.
Wanneer ga je nou eens heerlijk rustig genieten aan t strand? Eind van de week wordt regen voorspeld.
@anouska: en weet je al meer?

@april: gelijk gepost, hihi.
@rimke: ik hoop dat je je na een bezoek aan de haptonoom beter voelt. Wat de koffie betreft, dank je voor t aanbod, maar ik ga momenteel nergens meer heen. En je hebt gelijk, dit kan nog 2 weken duren.

@april: ik las dat jouw nacht ook niet geweldig was. Ik ben zelf vervolgens maar tv gaan kijken tot mijn man op was en vervolgens in bed gaan lezen tot ik weer in slaap viel. Net lekker gedoucht en nu maar even kijken wat ik vandaag ga doen.
Trouwens van die aardappels. Ik weet dat veel mensen die ik ken er niet kapot van zijn. Dat zijn echte rijst-, pasta, etc-eters. Ik ben juist gek op aardappels.

@linda: je vroeg laatst of ik nog klachten had gehad. Eigenlijk sindsdien niet meer.

Sterretje; Ha ha ik wil ook voor de baarkruk gaan!  En ja eerst onder de douche lijkt me ook prettig.

April

Terug
Bovenaan