klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Ik ga zometeen denk ik de klossen ophalen, want ja als het kamertje vrijdag komt heb ik genoeg te doen..........

Fijne dag allemaal.

Heb jij trouwens ook pijn aan je enkel als je erop drukt? Ik heb dat bij een van beide enkels.
Trouwens die echo wordt die genomen door diegene die dat laatst verkeerd aan jullie heeft doorgegeven? Ik neem aan dat als jullie haar krijgen jullie toch wel iets over haar advies gaan zeggen, niet?

Sterretje; Ja de po ga ik inderdaad ook halen! Nee, de echo wordt door iemand anders gemaakt...

Oja, mijn enkels doen ook pijn als ik er op druk en 's avonds ook als ik loop........... Er staat echt heel veel druk op.

April

hoi ben er ook

april, nou miss kunnen we van het weekend juichen voor je oke/

sterretje ook lekker aardappels jammie hahaha. ja dacht ook al er zijn miljoenen vrouwen bevallen zonder gym, maar voor een 1e kindje wilde ik toch ff weten hoe en wat.
ik ga voor bevallen op bed hoor. minder kans op uitscheuren whahaha. sorry. hihih

rimke, meid gaat het al wat beter. hoop dat je de dag een beetje doorkomt met werken. die babywas gaat niet zo snel hahaha. moet de 2e draai nog streiken en dan pas gaat de 3e erin. en geloof dat ik er zeker nog 2 a 3 heb liggen. de wieg bekleding compleet nog. alle kleertjes nog, alle hydro luiers en weet ik veel wat nog meer.
moet ik trouwens me nieuwe boxkleed ook wassen?? sterretje???

haapy, rustig aan met het hoofd he, pff jij heb een lange werkdag.

linda ook gewerkt, als het goed is weer klaar.

hier wat in huis gedaan. weer gezogen en gedweild met pauze hahah. nu ff lekker achter de pc. ga ff naar het toilet en een boeterham pakken.

hey meiden

april: jahoeee het kamertje is in nederland dat is al heel wat , hopelijk wordt het dit weekend nog geleverd

sterretje: ik had verloren met kaarten hahaha, jammer dat je geen klachten meer hebt gehad en met jammer bedoel ik dus dat je nog eventjes moet wachten  en meid alles spreekt zometeen voor zich hoor als de bevalling begint
mocht ik weer zwanger raken en ik   moet zo en zo weer in het ziekenhuis bevallen dan wil ik ook op de baarkruk al die kans zich aandient

bambi: geen zonnetje bij jullie hier nog wel maar het is wel benauwd, en je had al weer wat huishoudelijke taken gedaan las ik, doe voor de rest van dedag maar lekker niks meid

happy; hoe is het nu met je?/ hopelijk is de hoofdpijn nu weg en gisteren migraine gehad jeetje he dat is heftig, en tot half 5 werken en dan vanvond weer pff dat wordt een lange dag voor je

rimke: gelukkig heb je een beetje redelijk geslapen meid, en hopelijk werkt het met die haptonoom ook een beetje, en je laatste dag, hoe heeft je werkgever gereageerd nu op dat je halve dagen gaat werken ?? doe maar rustig aan meid denk aan jezelf

bieb: op het wachtbankje meid pfff waarom moet die nou altijd 2 weken duren he ik ga voor je duimen meid

nou zometeen ga ik de spaarzegeltjes weer rondbrengen en het is gelukkig nog mooi weertje
Ik kom vanmiddag nog wel effe buurten

xx linda

@bambi: ik heb begrepen dat liggend bevallen eigenlijk het minst natuurlijk is, mij lijkt het gewoon ook moeilijker dan op een baarkruk. Ach we zien het wel.
Het boxkleed van mij was van badstof en die heb ik eerst laten schrikken in koud water, zodat ie langer zacht blijft (zei de verkoper) en vervolgens in de wasmachine gewassen. In principe heb ik alles gewassen.
@linda: ja, enerzijds wel jammer dat de kleine nog niets laat horen. Anderzijds leer ik na 5 weken pas om me lekker te ontspannen en leuke dingen te doen. Trouwens mijn bekken lijkt op dit moment wel een bouwpakket. Als ik in bed draai hoor je het soms van voor flink draaien. Volgens de vk was mijn bekken zich op die manier aan het voorbereiden. Hé lekker weer voor de zegels en dadelijk weer lekker in de zon zitten neem ik aan?
@april: gelukkig niet bij die ene echoscopist. Hoe lag de baby volgens de vk, of kon ze het nog niet voelen? En wat denk je zelf nav de trapjes die je nu krijgt?

Nou, ik ben toen straks dus weer in bed gaan lezen en ben uiteindelijk wéér in slaap gevallen. Niet moe, eerder lui. (ach ja, nu kan het nog).

Terug
Bovenaan