hey meiden
april: jahoeee het kamertje is in nederland dat is al heel wat , hopelijk wordt het dit weekend nog geleverd
sterretje: ik had verloren met kaarten hahaha, jammer dat je geen klachten meer hebt gehad en met jammer bedoel ik dus dat je nog eventjes moet wachten en meid alles spreekt zometeen voor zich hoor als de bevalling begint
mocht ik weer zwanger raken en ik moet zo en zo weer in het ziekenhuis bevallen dan wil ik ook op de baarkruk al die kans zich aandient
bambi: geen zonnetje bij jullie hier nog wel maar het is wel benauwd, en je had al weer wat huishoudelijke taken gedaan las ik, doe voor de rest van dedag maar lekker niks meid
happy; hoe is het nu met je?/ hopelijk is de hoofdpijn nu weg en gisteren migraine gehad jeetje he dat is heftig, en tot half 5 werken en dan vanvond weer pff dat wordt een lange dag voor je
rimke: gelukkig heb je een beetje redelijk geslapen meid, en hopelijk werkt het met die haptonoom ook een beetje, en je laatste dag, hoe heeft je werkgever gereageerd nu op dat je halve dagen gaat werken ?? doe maar rustig aan meid denk aan jezelf
bieb: op het wachtbankje meid pfff waarom moet die nou altijd 2 weken duren he ik ga voor je duimen meid
nou zometeen ga ik de spaarzegeltjes weer rondbrengen en het is gelukkig nog mooi weertje
Ik kom vanmiddag nog wel effe buurten
xx linda