he meisies, daar is kruimeltje weer eventjes.
sorry, maar ik heb soms de energie gewoon niet om te reageren.
ik lees wel vaak even door hoe het met iedereen gaat, maar als ik dan ook nog moet reageren dan zakt me de moed soms echt even in de schoenen. ik moet het gewoon goed bijhouden, maar voel me gewoon lang niet altijd optimaal. helemaal niet na een lange dag werken.
ik reageer eerst even op iedereen, wat ik nog onthouden heb, haha.
linda, las dat je een moeilijk weekend gehad hebt, moederdag, ik weet ook zeker dat je moeder als een engeltje bij jullie is!!!!
hoop dat je het weekend een beetje doorgekomen bent.
wat een grappig verhaal dat je vader en broer voor de deur stonden toen jullie aan het klussen waren onder de douche, goed dat je het gezegd hebt dat als hij nog een keer opa wil worden dat wel moet zo, hihi.
sterretje, oh meis wat word het spannend voor jou!!!!!
nog een paar daagjes en dan hoop ik dat het zover voor je is, dan kun je heerlijk gaan genieten van je kleine hummeltje.
heel erg veel succes meis, en ik volg je op de voet!!!
april, joepie!!!!!! eindelijk is het kamertje in nederland en waarschijnlijk dit weekend word hij al geleverd, nou ja AL, haha. wat belachelijk zeg dat het allemaal zo lang heeft moeten duren!!!
maar goed, als hij er eenmaal staat ben je het vast zo vergeten. succes met je wasweekendje! leuk al die babykleertjes aan de waslijn.
bieb, las dat jij druk aan het spoelen bent, en dat het er heel erg goed uit ziet voor jullie. wat een geweldig nieuws!!!! en 2 eitjes nog wel, straks krijg je echt een tweeling, dat zou leuk zijn!
bambi, ook af en toe van de hitte niet lekker is, ik geef je de hand meid, ik kan er ook helemaal niet tegen op het moment.
hoop voor ons dat het ietsje gaat afkoelen.
phoebe, een perfecte bruiloft heeft geregelt en dat het helemaal geslaagd was.
en nu kun je weer lekker ontspannen meid! en genieten van je aankomende vakantie.
jaq, wat geweldig nieus dat je gaat trouwen, ontzettend gefeliciteert!!!!!!
weten jullie al een datum?
wat zul je in de zevende hemel zijn, haha.
gosie nou ben ik het even kwijt hoor, wie vergeet ik nu???
anoeska, weet het even niet meer wat jij schreef, sorry.
even berichtje plaatsen, batterij is bijna op en ik zit in de tuin, straks ben ik alles kwijt, haha.