klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Sterretje; Lekker toch dat je weer even geslapen hebt! Ik ben net tijdens het lezen ook in slaap gevallen, heerlijk een uurtje de ogen dicht.

Rimke; Hoe is het werken gegaan?

Linda; De zegeltjes weer klaar.............

Nou ik moet straks naar de VK, ben benieuwd.

April

april, succes bij de vk. ook lekker een uurtje geslapen joh. zie je je leert het wel. hahah

sterretje, ja dat heb ik ook gehoord dat liggend bevallen niet de natuurlijke manier is, maar goed zo doen we het ook al eeuwen hahaha. komt vast goed. en ieder indd op zijn eigen manier.

linda bij jullie nog mooi, hier nu ook weer zonnig, maar wel elke keer wolken voor de zon
zo de zegeltjes weer gedaan voor deze week.

ben ff langs me oudersw geweest, was niet echt wat aan, dus maar weer thuis nu. zie dat het al bijna 5 uur is. heb een beetje last van me darmen, schijt me vandaag behoorlijk leeg. voel me dan niet echt goed als ik poepen moet. bleggg.

vanaaf eten we dus gekookte aardappelen met een potje groente, want heb niks vers in huis. ff kijken wat is lekker bij verse worst. heb geloof ik 2 soorten bonen, krootjes en miss spinazie. moet ff kijken dus

he meiden,

Zit op mijn werk, is erg rustig...............lekker te doen dus.
Dit is mijn laatste hele dag, vanaf het weekend ga ik idd halve dagen werken.
En van het weekend begin ik met twee diensten van 7 uur tot 11 uur (in de ochtend dus............), maar goed, mijn leidster zei al: kijk maar hoe dat gaat............

April! Het kamertje is in Nederland..............fantastisch nieuws!

En als ik de verhalen zo hoor ben ik blij dat ik geen puf cursus doe!

Ga weer even verder...................

Hihihihi, ik zie dat alle zwangeren zich rustig houden..........heel goed meiden!

April: succes bij de VK!

Rimke; fijn dat je nu halve dagen gaat werken. Als dit ook niet gaat, sja dan heb je t toch geprobeerd

Hier was t weer een heerlijke zonnige dag. Vriendje was tussen de middag even thuis, maar om 1 uur alweer weg. Toen ben ik heerlijk in t zonnetje gaan liggen, en ook effies in t zwembadje gaan dobberen op een luchtbed.

verder dus niet veel te vertellen haha

Ik kon net niet op hotmail komen, maar mijn nieuwe werkgever zou een werkschema doormailen, welke week ik op zaterdag enzo moet werken.
Ach, heb nog 2,5 week om dat te bestuderen haha. a.s. zaterdag hebben we ze voor alle huizen een open huis route, en dan hebben ze op de zaak ook staantafels met drankjes enzo voor de klanten. Ze vroeg al of ik ook kwam, kan ik met iedereen gelijk kennis maken, Misschien doe ik dat wel, zie wel

ik weet niet hoe laat vriendje thuis is, dus nog geen zin om eten te koken. Lekker makkelijk, maaltijdsalade. Ach, ik ga t alvast voorbereiden

rimke, fijn dat je halve dagen kan werken. zon ochtend is zo om. moet je nu wel meer werken . ik bedoel ipv van 3 hele dagen 6 ochtenden. lijkt mij niet toch. je bent nu gewoon voor de helft in de ziektewet ofzo en gaat 3 delen van de dag in de week werken en dan 6 wk van te voren met verlof ofzo ? fijn dat het nu ff rustig is op je werk.

bieb, lekker gerelaxed in het zwembad. lekker hoor. wil ook wel een zwembad in de tuin.
zou als ik jou was wel ff je gezicht laten zien op die opendag. net wat je zegt dan heeft iedereen je gelijk ontmoet en toon jij een goede inzet hahah

het worden bonen. trouwens.

he meisies,  daar is kruimeltje weer eventjes.
sorry, maar ik heb soms de energie gewoon niet om te reageren.
ik  lees wel vaak even door hoe het met iedereen gaat, maar als ik dan ook nog moet reageren dan zakt me de moed soms echt even in de schoenen. ik moet het gewoon goed bijhouden, maar voel me gewoon lang niet altijd optimaal. helemaal niet na een lange dag werken.
ik reageer eerst even op iedereen, wat ik nog onthouden heb, haha.

linda, las dat je een moeilijk weekend gehad hebt, moederdag, ik weet ook zeker dat je moeder als een engeltje bij jullie is!!!!
hoop dat je het weekend een beetje doorgekomen bent.
wat een grappig verhaal dat je vader en  broer voor de deur stonden toen jullie aan het klussen waren onder de douche, goed dat je het gezegd hebt dat als hij nog een keer opa wil worden dat wel moet zo, hihi.

sterretje, oh meis wat word het spannend voor jou!!!!!
nog een paar daagjes en dan hoop ik dat het zover voor je is, dan kun je heerlijk gaan genieten van je  kleine hummeltje.
heel erg veel succes meis, en ik volg je op de voet!!!

april, joepie!!!!!! eindelijk is het kamertje in nederland en waarschijnlijk dit weekend  word hij al geleverd, nou ja AL, haha. wat belachelijk zeg dat het allemaal zo lang heeft moeten duren!!!
maar goed, als hij er eenmaal staat ben je het vast zo vergeten. succes met je wasweekendje! leuk al  die babykleertjes aan de waslijn.

bieb, las dat jij druk aan het spoelen bent, en dat het er heel erg goed uit ziet voor jullie. wat een geweldig nieuws!!!! en 2 eitjes nog wel, straks krijg je echt een tweeling, dat zou leuk zijn!

bambi, ook af en toe van de hitte niet lekker is,  ik geef je de hand meid, ik kan er ook helemaal niet tegen op het moment.
hoop voor ons dat het ietsje gaat afkoelen.

phoebe,  een perfecte bruiloft heeft geregelt en dat het helemaal geslaagd was.
en nu kun je weer lekker ontspannen meid! en genieten van je aankomende vakantie.

jaq, wat geweldig nieus dat je gaat trouwen, ontzettend gefeliciteert!!!!!!
weten jullie al een datum?
wat zul je in de zevende hemel zijn, haha.

gosie nou ben ik het even kwijt hoor, wie  vergeet ik nu???

anoeska, weet het even niet meer wat jij schreef, sorry.

even berichtje plaatsen, batterij is bijna op en ik zit in de tuin, straks ben ik alles kwijt, haha.

rimke, als je het niet meer aankan gewoon halve dagen gaan werken hoor meid, of je baas het nou uitkomt of niet, als het niet gaat dan houd het gewoon op!!!!!

ik ben vandaag weer naar de gyn geweest, voor het laatst voorlopig in het ziekenhuis.
ga vanaf nu naar mijn eigen huisarts, die gaan tevens door voor verloskundigepraktijk en ik heb een ontzettend fijne huisarts!
vanaf week 3 moet ik dan weer terug komen in het ziekenhuis.
en voor de 20 weken echo natuurlijk ook nog een keer.
over 2 weken moest ik weer een afspraak maken voor controle en dan dus bij de ha.
er werd ons vandaag nog wel iets verteld wat we nog niet wisten.
volgens mijn huisarts kon ik zowel thuis als in het ziekenhuis bevallen, en hoewel mijn voorkeur nu ook uitgaat naar het ziekenhuis, blijkt het dat ik helemaal niet thuis mag bevallen, i.v.m mijn medicijnen die ik nog gebruik. dan willen ze het kindje 2 dagen na de bevalling extra goed in de gaten houden, of het wel goed drinkt enzo....
dus eigenlijk had ik uberhaupt geen keus, nou ja. ik vind het best zo.
maar nu hebben we nog wat vraagjes over eventuele borstvoeding.
we zijn het vergeten te vragen vanmorgen, maar op de terugweg hebben we het daar even over gehad en wij denken nu allebei dat ik dus i.v.m het medicijn gebruik ook geen borstvoeding mag geven, maar daar bel ik nog wel even achteraan.
als ik gewoon me kan instellen op flesvoeding, dan vind ik dat ook prima, als het niet kan dan houd het gewoon op, maar het lijkt me wel het mooiste wat er is, je eigen kindje je eigen melk geven.

nou ga even de was ophangen, en eten maken zometeen, maak een ovenschotel.
zodra ik weer puf heb kom ik hier echt weer, beloofd! maar jullie moeten je gewoon geen zorgen meer maken, dat moeten dat kan ik gewoon even niet nu.
denk aan jullie allemaal!!!!!
dikke kus kruimels

Terug
Bovenaan