klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

hye meiden

pff wat een weertje weer zeg haah

sterretje : weer lekker in slaap gevallen vanmiddag heerlijk zeg, en inderdaad nu kan het nog lekker ongestoord,   en bevallen op de baarkruk dan hoeft de baby die draai niet te maken ofzo omdat je gelijk met de zwaartekracht zit en het schijnt minder pijn te doen zeggen ze haha

april; ook even lekker een uurtje geslapen las ik heerlijk meid

bambi: bij je ouders geweest maar daar was niet veel aan hahaha en je moet veel poepen kan ook een reactie op de warmte zijn hoor doe maar lekker rustig

rimke; lekker idee meid vandaag je laatste hele dag en dan halve dagen en als dat niet gaat dan helemaal maar niet meer, kijk het maar even aan

bieb; lekker in het zwembad aan het dobberen geweest lekker hoor haha, en ik zou ook een zaterdag even naar het kantoor gaan dan kan je gelijk even kennis maken met iedereen en wel leuk dat ze je hebben gevraagd

Kruimels; was je er weer eventjes meid, en je voelt je nog steeds niet optimaal dat is balen meid en dan werkt die warmte ook niet lekker mee voor de zwangere doe maar rustig aan

Ik ben alvast me bloemkool aan het koken voor morgen want daar heb ik morgen geentijd voor, joey moet morgen weer naar de chreche en dan gaan me pa en ik effe kleren kopen voor me pa

meiden ik ben er vanvond nog wel effies

xxx linda

kruimels: dus je moet eigenlijk in het ziekenhuis bevallen, ikzelf vond dat gewoon zelf al een prettig idee, en je moet inderdaad nog even navragen of je inderdaad borstvoeding mag geven met die medicijnen en anders flesvoeding, moet je je niet druk over gaan maken hoor meid

xxx linda

Hoi meiden,

Ff kort, heb net gegeten en gedoucht. Ga me zo aankleden en dan mag ik weer aan het werk pffffff. Het is echt mega warm achter de bar met die uitstoot van al die koelingen. Heb jullie verhalen wel doorgelezen maar heb nu echt geen tijd om te reageren, sorry meiden.......Zag dat het kamertje van april in het land is, joepie dat is goed nieuws en zag kruimeltje voorbij komen en die vergat me  haha. Hoofdpijn is gelukkig weg. Meiden, fijne avond allemaal

Kus happy

hallo meiden,

ff snel!!!
we hebben nog geen bod gedaan op het huis. ik heb een onderhandelaar die het voor ons gaat regelen en die zou gister terug bellen maar had hij niet gedaan, dus vandaag ff gebeld nu wil hij eerst nog even mee gaan kijken naar het huis voordat we gaan bieden, we gaan volgende week di. dus duurt nog ff vooral als je het graag wil hebben!!!!
dus shit....

APRIL: zag dat je kamertje in nederland is jippie!!!!!!!

voor de rest heb ik wel gelezen maar moet weer stoppen moet nog ff reclame materiaal maken en over 20 min. komt er een vriendin langs om haar trouwfoto's te laten zien en ik nog de mijne dus gezellig.
morgen heel de dag naar ehbo en sávonds motor rijden... druk druk druk
za met de meiden van de mavo op stap is echt leuk dat je zo je contact kan behouden.. en zondag babyborrel..... en bij de vorige hadden ze en frietkraam en ballenbak en clowns en springkussen dus erg groots aangepakt....

ben weer we g doei doei doei

Anouska; nou, dat is nog even afwachten dus met je evt nieuwe huissie. Wel spannend hoor

Kruimels; je geeft nu aan dat je niet te vaak meer komt, maar dan weten we dat haha. maar omdat je echo had gehad. en we hoorden maar niks meer van je, begonnen we ons een beetje zorgen te maken.
In ieder geval bevallen in t ziekenhuis. Wordt je wel extra in de gaten gehouden. En ik zou t ook even navragen ivm de BV. Als het niet gaat, is dat natuurlijk jammer, ook omdat je het graag wilt, maarja als het niet gaat kan je daar helaas niks aan doen. Hopelijk kan het geen kwaad, en kan je toch BV geven

Mannetje ligt weer te dutten. Die vroeg alweer of we weer gingen sexen. haha, die lust er wel pap van. We hebben t nu 3x gedaan in de klusperiode, en normaal deden we t vaker. Ik wilde altijd om de dag, maarja werd toch elke dag, en nu dus niet. Misschien wel beter haha
Hij zit de hele tijd grappige dingen te zeggen over een tweeling,over 'onze' jongens. haha hij is gek geworden, eerst maar s over 2 weken afwachten.
Hij had al namen, Arnold en Danny ( je weet wel, ivm de film van Danny de Vito en Arnold Schwarzenegger, dat ze 2-ling zijn...ben even naam kwijt) haha

shit, moet proefdruk uitdraaien van trouwkaart, maar printer is kapot. Zo maar even aan zwager vragen...maar doe t wel zelf, niemand mag m nog zien.....

ik ga weer s de roze wolk tevoorschijn toveren

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25) Mamoetje, 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Juni:

01)
02)
03)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

wou even snel zeggen dat de roze wolk niet klopt.. uitgegaan van 34 dagen heb ik 3 juni mijn NOD en uitgegaan van 56 dagen 25 juni.. ff overschakelen naar de laptop

xxxx

Terug
Bovenaan