A
Anoniem
Guest
@mammoet: hé, daar ben je. Alles goed met je? we misten je al.
@kruimels: maar gekkie je moet niks. En zeker niet die lange verhalen. Al is het af en toe alleen een berichtje met: "hier alles goed" of zo. Dan zijn we weer gerust gesteld. Hoe is het trouwens met pip? Doe haar de groetjes als je haar ziet.
@rimke: lekker, nu halve dagen. Ja, wij hebben ons idd rustig gehouden, hihihi.
@linda: Denk ik dat je gaat zitten genieten van het weer, ga je nog eens koken
@happy: gelukkig is je hoofdpijn weg. Hebben jullie geen airco in de zaak of de deur open?
@bieb: lekker gezwommen.
@anouska: wie wacht, wacht dubbel. Maar het huis is het wachten dubbel en dwars waard, toch?
@bambi: op visite geweest. Tja, soms is het wat leuker dan andere keren.
Nou, volgens mij heb ik iedereen gehad. Ik ga wéér tv kijken en lezen, hahaha. Had vanmiddag evne wat admin. gedaan en even gezogen, dat vond ik wel weer genoeg.
@kruimels: maar gekkie je moet niks. En zeker niet die lange verhalen. Al is het af en toe alleen een berichtje met: "hier alles goed" of zo. Dan zijn we weer gerust gesteld. Hoe is het trouwens met pip? Doe haar de groetjes als je haar ziet.
@rimke: lekker, nu halve dagen. Ja, wij hebben ons idd rustig gehouden, hihihi.
@linda: Denk ik dat je gaat zitten genieten van het weer, ga je nog eens koken
@happy: gelukkig is je hoofdpijn weg. Hebben jullie geen airco in de zaak of de deur open?
@bieb: lekker gezwommen.
@anouska: wie wacht, wacht dubbel. Maar het huis is het wachten dubbel en dwars waard, toch?
@bambi: op visite geweest. Tja, soms is het wat leuker dan andere keren.
Nou, volgens mij heb ik iedereen gehad. Ik ga wéér tv kijken en lezen, hahaha. Had vanmiddag evne wat admin. gedaan en even gezogen, dat vond ik wel weer genoeg.