klusbabes 24 !!!!!!!!!!!!!!

@mammoet: hé, daar ben je. Alles goed met je? we misten je al.
@kruimels: maar gekkie je moet niks. En zeker niet die lange verhalen. Al is het af en toe alleen een berichtje met: "hier alles goed" of zo. Dan zijn we weer gerust gesteld. Hoe is het trouwens met pip? Doe haar de groetjes als je haar ziet.
@rimke: lekker, nu halve dagen. Ja, wij hebben ons idd rustig gehouden, hihihi.
@linda: Denk ik dat je gaat zitten genieten van het weer, ga je nog eens koken
@happy: gelukkig is je hoofdpijn weg. Hebben jullie geen airco in de zaak of de deur open?
@bieb: lekker gezwommen.
@anouska: wie wacht, wacht dubbel. Maar het huis is het wachten dubbel en dwars waard, toch?
@bambi: op visite geweest. Tja, soms is het wat leuker dan andere keren.

Nou, volgens mij heb ik iedereen gehad. Ik ga wéér tv kijken en lezen, hahaha. Had vanmiddag evne wat admin. gedaan en even gezogen, dat vond ik wel weer genoeg.

Hee Sterretje,

Ja daar was ik weer even.. als ikniet reageer heb ik het ontzettend druk maar lees wel elke dag even bij!!

Hoe is het met jou? Is alles nog rustig daar? jij bent de 19e uitgerekend toch.. een vriendin van mij ook rond die datum en die zwerft ook hier rond ergens dus ben hier elke dag wel even te vinden..

je zal wel alweer wegzijn maar toch.. even op de rest reageren!

xxx Mamoetje

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7) Kruimels, 12 weken echo
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14) Kruimels, naar gyn ( laatste keer in het ziekenhuis)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21) Renée afspraak gynaecoloog
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
27)       Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
31)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hee meiden,

Kruimels: Gelukkig was alles goed bij je echo.. We zullen ons pas na anderhalve week zorgen gaan maken.. al zet je even hoi! dan weten we dat alles goed met je gaat.. Neit elke dag maar om de week ofzo.. Hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen..

Linda: Toch meer het gevoel dat je deze maand wel een eisprong heb.. Nou maar hopen dat dat ook in je bloed te zien is.. Ik ga duimen voor je.. Ook lekker druk zag ik.. vandaag alvast koken voor morgen.. Ik heb me lunch net wel gemaakt maarja dat was makkelijk we aten gehaktballen dus morgen mee op brood!!hihi..

Bieb: Deze maand 2 eitjes.. ow wat leuk.. Is nou ook de kans dat er maar 1 van de 2 bevrucht wordt of juist als hert gebeurd dan allebei.. Daar ben ik nog niet zo bekend mee..

Buuf en buuf willen bij elkaar op de koffie alleen ontbreekt de tijd daarvoor.. Als ik weer eens in de buurt ben laat ik het zeker weten hoor.. en happy dan kom ik (wij mannetje en ik) zeker op de koffie (als je tijd heb)

Happy: Weer eens rennen en vliegen.. Ja bij mij op me werk is het ook zo warm.. lekker plat dak en staat midden op het dak eronder zonder iets erom heen.. bij ons staat al anderhalve week de airco aan..

uhm.. oja,

April: Je kamertje is in het land nou nog maar wachten waarneer het gebracht wordt..

VOlgens mij ben ik nu weer redelijk bij.. ff uit me blote bol gedaan.. dus vergeef me als ik iemand vergeeet..

Nou vorige maand had ik zo'n lange cyclus en nu deze maand als ik 1 dag van mijn ongie af ben voel ik mijn eisprong(voor mijn idee zelfs duidelijker dan ooit) maar wat er ook gebeurd.. eerder dan 3 juni ga ik neit testen..

Nou eindelijk echt de drukste tijd van het jaar achter de rug!! Met als super afsluiter dat we afgelopen zaterdag een prijs(wisselbeker) hebben gewonnen met de band waar ik op zit.. Niet echt verwacht.. En het beste we hebben hem van een band afgepakt die hem al 3 jaar achter elkaar had gewonnen.. Enige nadeel.. wordt weer veel repeteren voor een nieuwe show voor volgens seizoen anders kunnen we die beker gelijk weer inleveren!

Oja meiden, sinds na mijn ongie heb ik elke keer de dag nadat we sex hebben gehad last van bloed verlies.. Teminste ik neem aan dat het bloed is want wat   het anders is.. geen idee.. Ik heb er meestal pas de volgende middag last van.. Heel dik slijm (maar dan echt heel dik) en roze van kleur.. als ik dan een tampon in doe dan zit er als ik hem weer uitdoe bloed maar ook zwart spul op..

meiden, fijne avond.. en tot vrijdag.. morgen weer een drukke dag!

xxx Mamoetje

goeiemorgen meiden

bieb: haahah jullie hebben al namen voor de tweeling hahaha vond het wel grappig om te lezen

mamoetje: druk las ik, en jullie hebben een wisselbeker gewonnen met de band dat is helemaal goed gefeliciteerd, en wat dat lichte bloedverlies betekend na het sexen dat weet ik niet misschien wel te hard gesexd hahaha

sterretje: nog een beetje geslapen vannacht?

happy: hoe gaat het nu met je? heb je je werkdag van gisteren een beetje overleefd? en hoe is het met je hoofdpijn?

anoeska; nog geen bod uitgebracht las ik   en dinsdag dus weer kijken spannend hoor meid, en vandaag weer motorrijden en ehbo, en een druk weekend voor de boeg las ik maar wel gezellig

Rimke; hoe gaat het nu met je? ben je je werkdag nog een beetje redelijk doorgekomen?

nou hier geen nieuws, vanavond komt de reiki mevrouw weer na 3 weken, ben ik wel blij om want ik heb toch weer sinds een paar dagen geen rust in me lijf wat betekend dat ik al een paar dagen een versnelde hartslag heb maar ja moet ik me maar rustig houden hahaha
Zometeen joey naar de chreche brengen en dan naar de slager en dan even kleren kopen met me pa

ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

xxxx linda

Meiden, goedemorgen

Gisteren pas om twaalf uur thuis, ben doodmoe en de hoofdpijn komt ook weer terug pffff. Ga zo naar mn werk en meestal als ik dan in mn ritme zit zakt de hoofdpijn wel weer, hoop het maar. Zaterdag ook nog zo n lange dag dus vanaaf en morgen maar beetje rustig aan doen. Sterretje, wij hebben wel airco en de zaak is ook lekker koel maar achter de bar blijft het een sauna haha mazzel he !!!! Meiden, ga foetsie ...Rimke, gaat het een beetje ? April en sterretje, alles goed bijna mamma- babes ? Linnie, weer reiki, anoes nog geen bod gedaan en wachten tot dinsdag pfffff. Mammoetje heb ik ook weer gezien, de koffie staat klaar hoor haha. Moet nu echt vliegen       fijne dag

Liefs happy

@mammoet: ik heb geen idee wat het is. vooral het zwarte niet. Roze, misschien nog restverschijnselen van ongi of  te hard geklust?
Niet de 19e, maar de 17e, maar staat op de roze wolk. Goh, dat is al over 2 dagen.
@happy: weer hoofdpijn? Heb je dat in drukkere periodes meer? Alhoewel, jij hebt het altijd druk, hihi. Wat vervelend van de airco dat hij zo'n laag bereik heeft. Volgens mij zou ik dan de hele dag alleen glazen ophalen, tafels poetsen en bestellingen opnemen. (oh, maar dat is natuurlijk moeilijk als je nooit achter de bar komt)
@linda: Neem ook je rust, want een bezig lichaam heeft een hogere hartslag, dan een rustig lichaam. Deed je ook yoga of meditatie? perfect om in die rustmodus te geraken, volgens mij echt iets voor jou.

Ik heb vannacht redelijk kunnen slapen. net wakker en zo eens kijken wat ik ga doen. ook nog langs vk.

Terug
Bovenaan