KLUSBABES 25

happy wat fijn dat het zon mega geslaagde dag is geweest en jullie vielen dus op met de schoentjes. heerlijk om te lezen dat jullie zoveel lol hebben gehad. ben je al weer een beetje uitgerust hahah

rimke zondag bedwasdag bij jou jhahaja.altijd he.
ben jij ook je enkels kwijt joh. echt het is bij mij wel heel erg nu, snap er niks van want zo warm is het niet. en me linker voet is echt extreem. aan me handen zie je het niet, maar die zijn wel degelijk dikker, want kan al weken me ringen niet om. ben ff niet meer getrouwd hahaha

nou lig nu met de voetjes omhoog op bed en ben wel klaar voor vandaag. heb al mijn planten beneden een grote beurt gegeven en heb al me accesoires verplaatst. toen boven de laatste babywas opgehangen. een nieuwe witte was vanons zelf in de machine. me man geassisteerd met spullen aangeven naar de zolder. en toen de babykleren gestreken. dat was erg leuk om al me pakjes en rompers op te hangen. geloof wel dat ik genoeg heb, maar ben zo bang dat het te weinig is hahahah.

verder is de kleine enorm aan het schoppen momenteel en soms doet het gewoon zeer. oempfff.
me man is ook een schat die heeft het raam in de babykamer gewassen heel het huis stofgezogen incl. de kattenmandjes en het kleed heel goed. kan ik namelijk niet meer hahaha. en nog een paar dingen die ik hem heb opgedragen hahaha.   ja had een to  do list voor hem gemaakt. want uit zich zelf ziet ie niks hoor. hij mag er heel de week over doen, maar is   nu al bijna klaar. zegt ie ben ik de rest van de week vrij jhahaha. ik zeg neer hoor ik verzin dan  wel wat anders hahaha.

xx bambi

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    :uitgerekend ???????

Bevallen klusbabes :

Sterretje op ?? mei - ??

Mei

23)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid ZWANGER !!!!!!!!!
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9      
         Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid)
31)

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Haha die Bambi, grappig hoe je omschrijft dat je mannetje die klusjes moet doen. Goed zo, laat hun ook maar eens wat doen

Officieel weet ik ook niet dat er wat geregeld wordt (haha), maar ze was t blijkbaar helemaal zat, en wilde weten hoe ik over bepaalde dingen dacht. Nouja, komt wel goed, maar dat gezeik erom heen. Wees blij dat er een feestje komt denk ik dan.
Ik weet nu al dat als we die kids niet uitnodigen dat die zwager toch vraagt of zij ook mogen komen, en als ik nee zeg, dat de hel losbarst. Dat is echt zo een zeikerd. altijd op een ander zeiken maar zelf doet ie geen reet.

Ik denk uiteindelijk dat de mensen die echt wat met mij hebben, alles goed vinden, als ze er maar bij zijn...toch? Het gaat toch ook om de gezelligheid....
Ik heb wel aangegeven dat ik perse wil dat mijn beste vriendin (ken ik al 30 jaar en is mijn getuige) er bij moet zijn. Is beste vriendin van waar ik eerst heb gewoond (2 uur rijden) en vriendin van hier is mijn ceremoniemeester samen met mijn zus.Maar goed, het is bijna vakantietijd dus kan me voorstellen dat niet iedereen er bij kan zijn...

Ja, ik denk ook wel eens, misschien zeur ik zo omdat ik zwanger ben haha, zijn gewoon mijn hormonen...
Dinsdag is mijn NOD, spannend weer. Laatste dagen neem ik weer mijn temp op, en als die dinsdag lager is, ja dan weet ik genoeg. Ga in ieder geval niet eerder testen als woensdag....

Hey meiden,

Ik heb nog niks bijgelezen, maar ik meld me eerst eventjes..... Hier alles rustig hoor, ik heb alleen sinds gisteren wel meer last van mijn buik. Beetje raar te omschrijven, maar mijn buik is erg gevoelig en af en toe wat rare pijntjes....

April

Happy; Het was dus erg leuk gieteren! En een knappe politie agent, ha ha dat klinkt goed.....

Linda; Jeetje dat was even schrikken, bloedverlies. Hoe is het nu met je? En gefeliciteerd met je mannetje he.

Bambi; Lekker even naar de camping, heb je meteen een vakantie gevoel he. En ook je enkels kwijt, tja ik ook....

Jacqy; Leuk naar je oma om het goede nieuws te vertellen, ben benieuwd hoe ze reageert. Zijn er al veel neven en/of nichten getrouwd?

Rimke; Je bedje weer schoon, en lekker aan het eten, goed zo! Hoe gaat het nu eigenlijk met je, wel wat beter?

Bieb; Hmm ik ben je verhaal even kwijt, maar ons motto met de bruiloft was; uitnodigen wie je graag erbij wilt hebben en niet te veel nadenken over wat wel en niet kan. Het is jullie dag en anders is het einde zoek......

Hoi meisjes .....

Zo ben druk bezig hier zeg, wil opeens van alles tegelijk doen!!

April, zag dat je ej gemeld had, goed zo hihi

Bieb, tja daarom heet ik idd happy ja............je klachten gaan me nu wel heeeeeeel leuk klinken hoor, hoop het echtn meis. En wat je bruiloft betreft ben ik het wel met bambi eens, het is jullie dag dus julle nodigen uit wie je wil. Je houdt toch altijd scheve gezichten, je kan het nooit iedereen naar de zin maken......

Bambi, vind jullie kind nu al leuk, hahaha lekker druk !!!!!!

Ga weer ff verder .....
Kusssssss

Anouska en Bieb; Spannend, jullie zijn de volgende op de roze wolk. Ik ga vast duimen, oke...... Op naar weer nieuwe zwangere klusbabes..... Zou leuk zijn als jullie beide nu zwnager zijn, dan zijn jullie dus ook tegelijk uitgerekend.

Meiden ik ben er weer vandoor, sorry maar ben echt gebroken. Ik hoop trouwens dat sterretje snel iets laat weten, ben zo benieuwd.

Terug
Bovenaan