Ik heb je gezien!!!! Leuk!!! Leuke foto joh, in ieder geval heel vrolijk!
Had je iets donkerder voor gesteld..........hahahaha!!
Dikke kus!
April! Gelukkig, daar ben je!
Indalingsweeen? Zo klinkt het wel, niet dat ik ervaring heb, maar als ik andere verhalen zo hoor.........kan natuurlijk prima!
Hier alles wel hoor, gisteren gewerkt en toch weer wat teveel getild ofzo, want last van mijn rug en buik..........maar vandaag rustig aan doen........Hoewel, heb het inenen op mijn heupen, wil de kinderkamer graag afhebben, moet morgen even tapijt bestellen, en eigenlijk ben ik instaat om dan ook naar de IKEA te rijden om onze commode op te halen, maar dat is eigenlijk veel te zwaar....hahahah!
Zie wel even wat ik doe. Ben nu aan het passen en meten, want wil eigenlijk 1 muur leeghouden, maar het is een klein kamertje dus vrees dat dat niet gaat lukken..........want wil er eigenlijk ook nog een kast bij, gewoon smal en hoog, maar dat allemaal tegen de andere muren gaat mij ook niet lukken denk ik.
Terwijl ik normaal gesproken een ster ben in het inrichten/indelen van ruimtes....al zeg ik hetzelf..........
Daarnaast moet ik eigenlijk even de gordijnen wassen en nog twee gordijnen inkorten.........kutklus....misschien doe ik het zo nog eventjes!