KLUSBABES 25

Was ik weer ff......voor degene die het leuk vinden..de foto staat opm de site van radio 10 gold. Je moet kijken bij de foto s van zaterdag, het gele vakje en wij zijn foto nummer 52. Jammer onze schoenen zie je niet pffffff. De linkse ben ik met dat roze elastiekje in .......Mn vriendin naast me staat er maar half op hahaha

April, lekker rustig aan he meis, zeker nu je zo moe bent .....x

Happy; Leuk zeg ik heb je gespot!! Ha ha grappig om je nu op de foto te zien.... Heerlijk met de meidengroep op stap, ziet er gezellig uit!

Ik heb je gezien!!!! Leuk!!! Leuke foto joh, in ieder geval heel vrolijk!
Had je iets donkerder voor gesteld..........hahahaha!!
Dikke kus!

April! Gelukkig, daar ben je!
Indalingsweeen? Zo klinkt het wel, niet dat ik ervaring heb, maar als ik andere verhalen zo hoor.........kan natuurlijk prima!

Hier alles wel hoor, gisteren gewerkt en toch weer wat teveel getild ofzo, want last van mijn rug en buik..........maar vandaag rustig aan doen........Hoewel, heb het inenen op mijn heupen, wil de kinderkamer graag afhebben, moet morgen even tapijt bestellen, en eigenlijk ben ik instaat om dan ook naar de IKEA te rijden om onze commode op te halen, maar dat is eigenlijk veel te zwaar....hahahah!

Zie wel even wat ik doe. Ben nu aan het passen en meten, want wil eigenlijk 1 muur leeghouden, maar het is een klein kamertje dus vrees dat dat niet gaat lukken..........want wil er eigenlijk ook nog een kast bij, gewoon smal en hoog, maar dat allemaal tegen de andere muren gaat mij ook niet lukken denk ik.

Terwijl ik normaal gesproken een ster ben in het inrichten/indelen van ruimtes....al zeg ik hetzelf..........

Daarnaast moet ik eigenlijk even de gordijnen wassen en nog twee gordijnen inkorten.........kutklus....misschien doe ik het zo nog eventjes!

hallo meiden

hier een zenuwachtige anoeska, de roze wolk staat verkeerd, want ik heb vandaag mijn nod.. heb tegenwoordig een cycles van 28 dagen... en vorige maand was ik het zelfs al op dag 27 en dag 28 echt goed, nu ben ik het nog niet en ook nog niks te bekennen... ben heeeel misselijk maar denk dat het is van de zenuwen denk echt dat k het ga worden en dit komt mede door dat mijn reiki therapeut gezegt heeft vorige week er zit weer niks in he... maar las bij linda dat ze het ook mis kunnen hebben maar tot nu toe heeft hij gelijk gehad...... vind het zo spannend maar durf geen test te doen ook omdat ik denk dat ik het word en ben bang voor de teleurstellinggg..

hou jullie op de hoogte...

groetjes anoeska

hey meiden

ik, heb net nog een test gedaan en binnen 40 seconden 2 giga dikke strepen, en ik heb geeen bloed meer verloren en ik ben helemaal kapot, haha de visite is gelukkig weer weg en me huis is weer schoon,

happy: hahahah wat zal dat toch een mooi gezicht zijn geweest met jullie gisteren en ik zal effe op de site van radio 10 gold kijken, fijn dat jullie het super gezellig hebben gehad en geert hoes nog gezien haha hij heeft wel een lekker koppie

bieb; zere borsten?? wanneer is je nod?, en de pizza was lekker las ik, en ruzie met je manntje maar gelukkig is het weer goed,
en jullie gaan taarten proeven jammie dat is lekker

Bambi: gisteren op de camping geweest bij je schoonzussie, haha dan heb je inderdaad gelijk een vakantiegevoel lekker hoor

rimke; aan het kijken hoe je de kinderkamer gaat indelen, lekker klusje hoor haha, veel plezier

jacqy: aan je oma vertellen dat je gaat trouwen nou ik denk dat ze dat helemaal super vind kan ze zich weer ergens op verheugen

ik ben gewoon zenuwachtig om morgen naar de gyn te gaan misschien krijg ik wel een inwendige echo ach ik zie het wel

xxx linda

Anoes wat spannend meid, ach die van de reiki zit er gewoon helemaal naast !!!!!!

Rimke en april, tja het is niet zo n duidelijke foto maar tovh iets he....haha Normaal is mn haar ook wat donkerder hoor, zitten nu blonde stukjes door !!!! Leuk roze elastiekje he hihi. Jammer dat op de foto het geheel niet zo duidelijk is, schoenen nagels lippen oorbellen haha......

kussssss

Linnie, goed zo,mooie berichten he ....nu ff een beetje proberen te ontspannen.....De meiden hadden het over naar volendam gaan, nou dan kom ik bij je langs hoor, al is het maar 5 minuten !!!!!

Kus

ik was helemaal een pagina vergeten te lezen

bambi: je hebt weer een drukke dag achter de rug meid, haha doe je rustig aan denk aan je bloeddruk

rimke: je bedje is weer verschoond lekker hoor

bieb; jeetje zeg ik zou me ook irriteren hoor zoals dat gezeik met je vrijgezellendag en wie de ceremoniemeester is, eigenlijk moet je vriendin dit nu oplossen watn die regelt het allemaal succes meid, ik zag net dat je dinsdag je nod hebt spannend spannedn, ik ga voor je duimen meid

anoeska: o vandaag je nod, oooooo ik ga voor jouw ook erg hard duimen meid,

xxx linda

Terug
Bovenaan