KLUSBABES 25

hey happy; als je naar volendam komt dan moet je het effe zeggen en wel langskomen hoor

Ik ga 8 juni opvakantie en we komen 4 juli weer terug, Mijn schoonzus heeft een huis gekocht in oostenrijk en daar mogen wij dan heen, Er is daar ook internet dus ik hoef jullie niet te missen, maar ik zal er dan niet elke dag zijn want het kosten handen vol geld daar maar goed het komt goed

ik ga effe die foto van happy opzoeken

xxx linda

Kom ik zeker ff buurten hoor linnie .......Wat een fijn vooruitzicht, lekker naar oostenrijk en ruim drei weken, heerlijk. Lekker metzn viertjes op vakantie hihi....Wel fijn dat er daar een internetverbinding is, zou je anders wel heeeeeel erg gaan missen. Moet je toch ook gelijk kunnen vertellen als ik zwanger ben he whahahaha, wat een vertrouwen he

meiden ik ben er weer vandoor ik ben er vanavond nog eventjes,
ik ga effe een spelletje met joey doen

xxx linda

Linda; nog steeds een dikke streep. Ik voel gewoon dat t goed zit, je hoeft je nergens zorgen om te maken!
Heerlijk 4 weken op vakantie. Maar je kan in ieder geval nog internetten...

Happy; ik ga zo eens die foto van je bekijken...

Anouska; vandaag al je NOD! oh, wat spannend.Als je niet ong wordt, wanneer wil je dan gaan testen?

Ik ga gewoon doen wat ik wil ivm de uitnodigingen, en ze zoeken t allemaal maar uit...

Net even tuintje onkruid uitgetrokken. Vriendje nog steeds niet thuis. Net was ik even dus in tuin, en toen werd ik in enen boos op vriend dat hij er nog niet was...was snel over hoor. Is ook niet eerlijk, hij werkt keihard om centjes te verdienen. Ik zal straks superlief doen....

hehe,

was ik weer. heb ff liggen pitten hoor. heerlijk.

april was ook weer gemeld hahah. buikpijn? krijg je oefenweeen ofzo?
heb jij nog steeds geen enkels ? dan kan ik me voorberijden dat ze tot de bevalling niet meer terugkomen hahah

anoeska vandaag al je nod? ooh spannend. maar meid zit je niet zo zenuwachtig te maken joh. weet wel al je test dat je teleurstelling heb, maar das maar ff. en om nog een paar dagen te zenuwen is niet goed voor je.

linda woh een maand naar oosterijk meid. wat heelijk. en nu kan het nog buiten de schoolvakanties he. maar das toch heerlijk. fijn dat je de visite weer heb overleefd.
ja morgen toch wel spannend bij de gyn.

happy heb de foto ook gezien hoor, maar had je natuurlijk al op de hyves gezien he hihihi/ zag ook ff snel de andere foto's maar er loopt wat rond zeg hahaha
en geert hoes jammie. hoorde alleen dat ie tegenwoordig meer op mannen valt en dat ie wel heeeeel goed met gerard omgaat, (lees date)

rimke.de babykamer indelen. leuk hoor. inddd niet te zwaar gaan tillen. in de winkel kunnen ze nog wel helpen als je besluit de commode te halen, maar thuis niet. ff denken hoever ben je nu. als jij met verlof   gaat moet ik ergens bevallen. dus 6 weken , dan ben je nu ong, 27 wk. whaaat dat daat al hard man. hihihih

lig nog steeds op bed hier. lekker een zak mnm's te veroberen. voel dat ik vandaag niks meer ga doen hihih

Hahaha leuk dat je me ook zo gedacht had !!!! Als ik zo eens al jou nukken hier hoor, lijk je helemaal zwanger joh, pfffff zou dat goed nieuws zijn zeg........nog ff geduld he....

Terug
Bovenaan