KLUSBABES 25

Nou rimke, dat valt idd mee zeg....moet te doen zijn eh, nog ff doorbijten !!! Heb net ook bij radio tien golg gekeken maar, ze staan er nog niet op. Alleeen nog maar van de vrijdag en er staan er echt heeeeeeel veel. Als ze er staan moet je kijken bij het gele vakje en dat hebben we allemaal roze crocs aan en een zwarte polo ( de opdruk stond namelijk op de achterkant )

Liefs

Ga ff snuffelen of er hier in de buurt nog wat leuks te doen is haha. Word weer een beetje wakker he ..........

Happy; het was weer een gezellig boel daar bij de 3 mannen, en dan vooral met die roze schoentjes haha. Dus je hebt een politieagent lopen versieren, haha die Happy. Nou weet ik ook waarom je Happy hier heet, want je bent altijd Happy!

Rimke en Bambi; lekker bezig met de babyspulletjes wassen en kamertje inrichten. Leuk, verheug me erop om dat ook (snel?) te kunnen doen.

Ja april, waar ben je?

sterretje; heeft t te druk met de baby...

Ben me weer flink aan t irriteren:

Net kwam vriendin langs, ze wilde even praten over t vrijgezellenfeest. Ik moest laatst aangeven wie ik graag erbij wilde hebben, heb 4-tal vriendinnen,mijn zussen en schoonzussen (heb er 4). Wil   er eigenlijk 1 niet, maarja krijg je toch weer gezeik. maar goed, nu is er blijkbaar eentje die vindt dat ze er niet genoeg bij betrokken wordt. Dat had ze dus gemaild aan mijn vriendin. vriendin wil niet zeggen wie dat is, heb dus idee dat t schoonzus is die er wat mij betreft niet bij hoeft.Sjonge, die doet al moeilijk vanaf t begin. Zij wilde beginnen met feest regelen, maar ik had dus al een x gezegd dat vriendin mijn ceremoniemeester is en dat dus regelt. Dat mens is net een jaar in de familie, ze kent me amper. Wil ook helemaal niet dat zij t regelt. Die schoonzus had dus andere schoonzus gebeld om dingen door te nemen. En zij zei, ehh normaal regelen vrienden dat hoor. Die had ook zoiets, dat wil bieb toch niet dat jij t regelt. nouja, heel gedoe. Sjonge, het is mijn feestje, desnoods komt ze maar helemaal niet meer.
Straks ga ik even naar de leuke schoonzus, kijken of zij nog wat negatiefs gehoord heeft. Misschien is t die schoonzus helemaal niet die zo moeilijk doet, maar kan me niet voorstellen dat t 1 van die andere meiden zijn, want die doen zo niet.
gezeik ook altijd

Oja, weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Zwager is dus ong een jaar met die schoonzus, zij heeft 3 kinderen, 18,16 en 14 jaaar. Eigenlijk wil ik die niet uitnodigen, maar aan de ene kant, t zijn wel haar kinderen....wat zouden jullie doen? Die oudste is heel aardig, maken we af en toe praatje mee, die middelste is een meisje, en zegt nooit wat, die jongste is te jong om echt mee te praten. En als dat meisje komt, moet natuurlijk dat vriendje van haar mee, ik weet al precies hoe dat gaat. |Want dat vraagt die zwager natuurlijk aan ons of hij mee mag. Maar ik vindt dat ik niks met die kinderen te maken heb, en die oudste 2 zijn oud genoeg om niet uitgenodigd te worden, en dus thuis te blijven.....
dilemma dilemma
Dit getwijfel komt ook door die zwager hoor. Hij werkt al 7 jaar niet, geen uitkering, teert op ander mans zak, neemt de boel in de mailing, nouja zit een hele achtergrond achter. Dus van ons (en de rest van de familie) hoeft t allemaal niet zo.....pfff

??? had net wat raars. Zit hier op een stoel achter computer,opeens voel ik iets raars in buik, net alsof ik zwanger ben en t beentje trapt ofzo (althans, weet niet hoe dat voelt, maar om t even uit te leggen ;-)))
Nouja, zal wel toeval zijn

he, t zonnetje schijnt. Net pas gedoucht. Eerst gepoetst en toen gegeten, en toen kwam vriendin dus eraan. lekker stinken haha.

hahaha bieb, moet zo lachen om je berichtje. zijn helemaal geen leuke dingen hoor, maar aan je gemopper zou ik bijna zeggen dat je kei zwanger bent. je lijkt mij wel hihihih. vanaf wanneer kan je testen ? wanneer was je eitje ?

wat betreft die familie. ik nodigde ook niet al mijn neven en nichten uit en vooral geen aangetrouwde kinderen van een ander. je kan niet iedereen uitnodigen en scheven gezichten krijg je altijd. maar daar moet je schijt aan hebben.

ooh ik had dat ook met me vrijgezellenfeest. me zusje organiseerde het samen met me tante. me 2 getuiges zeg maar. en toen gingen er een paar vriendinnen ook moeilijk lopen doen. uiteindelijk zijn er 2 niet meegegaan en daar ben ik best nijdig om geweest. het stomme is dat dat presies de 2 meiden zijn, die ik nu niet meer spreek. hahaha stom gedoe ook. laat ze het lekker uitzoeken. jij hoeft je daar helemaal niet druk om te maken.,je mag niet eens weten dat er wat word georganisseerd hahaha

xx bambi

Terug
Bovenaan