hoi meiden,
Hier een totaal uitgeputte happy pfffff. Heb echt zere benen joh haha. Aaardige lange dag ook natuurlijk, eerst gewerkt tot half drie, toen naar de arena gereden, pest eind weg parkeren, negen uur begon het, tot twaalf uur, toen weer dat pest eind naar de auto, naar de kroeg want daar stonden onze tassen en daar hebben we nog ff een feestje gebouwd tot uurtje of drie. Stond vanacht om half drie nog op de barkruk te dansen hahahaha. Ach meiden, heb een werled dag gehad, wat een waanzinnig concert zeg. Mn stem is weg nu .........een groot feest geweest, ga op zeker volgend jaar weer......We hebben geert hoes nog gezien, tjonge zag er leuk uit joh, strak in een zwart pak met een roze overhemd, erruuuuug leuk !!!! We hebben ook nog de mooiste man op aarde gezien, een motoragent, tjonge heb echt nog nooit zo n mooie knul gezien. Heb aan hem gevraagd of ie met ons meeging als we voor hem ook roze schoentjes zouden hebben hahaha vond ie een gezellig idee, tja wij ook hihi. We hadden echt mega bekijks daar joh ....vooral met onze schoenen, was ook wel een grappig gezicht hoor, zeven paar fel roze schoentjes die voorbij komen. Als het goed is staan we op de bij radio 10 gold op de pagina, die vroegen of ze een foto van ons mochten maken haha. He wel alles gelezen maar, blijft niet zo hangen, sorry hoor meiden....
Sterretje, ooooohhhhhhhhh ben zooooooo benieuwd
Linnie, ff schrikken he meis, zeker toen ik je eerste berichtje las maar, nu weer wat betere berichten gelukkig he......komt goed hoor lieverd. gefeliciteerd met je mannetje
Bambi, loekker op de camping geweest he, tja krijg je idd een vakantie gevoel van he ....
Bieb, spannend hoor met je klachtjes, weet dat het nietshoeft te betekekenen maar toch he, ga voor je duimen hoor, je verdiend het nu weleens he ...
Anoes, ook al wat klachtjes, ook voor jou ga ik heeeeeel hard duimen
Rimke, geen zin meer om te werken !!! Komt denk ik idd omdat je nu minder werkt, ben je ook uit dat ritme he....wanneer ga jij met verlof?
Meiden, weet het niet meer...ga mn nagels doen want die zijn nog fel roze, verschrikkelijk zeg hahaha
Kus happy