KLUSBABES 25

Hey bambi, lekker geslapen he meisje.Geert hoes was idd jammie en wat jij zegt is waar, hij valt idd ook op mannen. Werd ook ff flink benadrukt door gordon die op het podium aan gegard vroeg wat ie nou allemaal met geert uitspookte hahahah......

Zo heb me toch een honger joh.......ben lekker patatjes aan het bakken, heb gisteren genoeg verbrand hahaha

Tjonge wat een rust hier ....zit maar in mn uppie te kletsen haha. Zit naar een programma te kijken met die voetballer, christiano ronaldo......zucht erg jong maar erg leuk !!!!!

he lieverds,

ik heb nog lang niet alles bijgelezen, heb snel gescrolt om te kijken of sterretje zich al gemeld heeft, maar helaas. ben zooooo benieuwd.
gisteren keidruk gehad, gewerkt en 's avonds een verjaardag.
en vandaag gaat het niet zo best!
Lang geslapen, maar daarna met wandelen vreselijk moe en hartkloppingen.
had vanochtend een broodje kaas gegeten met een glas melk en toen ik dacht om een uur of 12:00 dat ik weer honger had, zo'n weeig gevoel, kwam alles er weer uit.
gadsie!!!!!
nou heb ik vanmiddag bijna de hele middag op bed gelegen en nog even kunnen slapen.
ben niet echt super beroerd, maar durf haast niet wat te eten, bang dat het er zo weer uit komt.
vriendje is nu shoarma halen, en ik maak een tosti, ga het toch proberen, niks eten is ook geen optie!!!!
kom vanavond nog even weer om alles bij te lezen.

dikke kus

Hey meiden,

Daar ben ik nog eventjes! Nog steeds geen nieuws van Sterretje, oh ik ben zo benieuwd.....

Anoeska; Vandaag je NOD, spannend. Tja lastig he dat je niet weet wat je moet voelen. Ik dacht in de maand dat ik zwanger bleek te zijn echt dat ik ongi zou gaan worden. Als je vandaag niet ongi wordt, wanneer wil je dan gaan testen?

Linda; Lekker zeg 4 weken op vakantie. En morgen naar de gyn, spannend, ik ben benieuwd.

Bieb; Lekker in de tuin bezig geweest, goed hoor, jij bent volgens mij ook een bezig bijtje.

Ik ga morgen denk ik aan de adm, ha ha ik ga sterretje achterna. Tja ik weet niet wat die buikpijn is. Die kleine is ook super actief en denkt volgens mij dat ie nog alle ruimte heeft, wat natuurlijk niet zo is. Dus wellicht reageert mijn buik daar ook op, want hij/zij gaat soms echt enorm te keer.

April

Zo, ben druk geweest met de gordijnen (ikea, dus na het wassen gekrompen en dus moet ik zo opnieuw zomen...........aaaargh!!! Kut!).
En dus moet ik ze allemaal wassen inplaats van degene die echt vies waren..........zucht.........maar goed, we wonen hier anderhalf jaar dus ze mochten ook wel eens gewassen worden!
Toen nog even lekker een curry met veel brocolli gemaakt, heb dus weer lekker gezond gegeten!
ojuist nog een tijd met fons aan de telefoon gehangen, via skype, handig hoor, hij was 30 eurocent kwijt, hahahaha!

Kruimel: doe je rustig meid? Als al je eten  er weer uitkomt is dat niet goed.........maar dat wist je zelf ook al!

Bambi: ben idd 26+2 dagen nu.........hahahah, goed uitgerekend!
jij hebt je man lekker aan het werk gezet! Goed zo!

Bieb: pissig op het mannetje? Ach, soms moet het ook even eruit he!

Happy: kom je wat bij na gisteren? Zal wel even afkicken zijn! Hahahaha!

Linnie: een maand naar  het mooie oostenrijk! Waar gaan jullie precies heen? Lekker hoor!

Ben later terug! Dikke kus!

Rimke; Shit de gordijnen gekrompen, dus weer extra werk. Maar hangen ze zo nog wel goed dan....
Lekker even met Fons kunnen kletsen, fijn toch, wanneer komt hij weer terug?

Volgens mij komt iedereen nu extra vaak kijken in de hoop dat Sterretje iets laat weten. Ze zal komende week wel iets laten weten denk ik.

Meiden vanavond komt Dirty Dancing op tv he.............

April

Ik ben er weer vandoor, even de voetjes omhoog!

Fijne avond allemaal.
April

Terug
Bovenaan