KLUSBABES 25

hey meiden

bambi: lekker geslapen meid, en aan een zak m&m's gezeten jammie haha

rimke; dat is klote dat de gordijen zijn gekrompen dat bezorgd je inderdaad weer extra werk, shit, maar wel leuk dat je fons effe hebt kunnen spreken meid, wanneer komt ie nu weer terug? het einde van de week?

april: ik was helemaal op je buikkramp vergeten te reageren, maar jeetje spannend hoor misschien zijn het ook wel voorweeen, je weet maar nooit

kruimels: jeetje meid je voelt je flink ziek vandaag en hartkloppingen doe maar heel rustig aan hoor meis

happy: was je lekker in je eentje aan het praten hahaha

Wij gaan naar het plaatsje Velden in oostenrijk dat ligt in de buurt van Villach en Klagenfurt

xx linda

heee!

Dat is een mooie omgeving Linda! Lekker hoor, wat een fijn vooruitzicht! Succes morgen bij de gyn! Zal allemaal wel goed komen denk ik!

April: lekker uitrusten nu het nog kan he! Pak je rust maar lekker!
En idd, Dirty Dancing!!!! Heb hem net op de reminder gezet dus de tv. gaat zo vanzelf om!
Kan ik het niet missen.

Tja, die kut gordijnen, wist het ook eigenlijk wel, dat ze zouden krimpen na het wassen......is eenmalig, is namelijk katoen, als ik ze de volgende keer was zijn ze als het goed is niet meer gekrompen.........maar goed, nu moet ik overal   nieuwe zomen in leggen. Is ook een kleine klus, met dat plak-spul, maar wel een k.tklus..............dus ik doe er zometeen eentje, en morgen de andere twee...........ach, het houdt me van de straat!

Ik ga ook lekker nog even googlen op leuke lampjes enzo en dan spreek ik jullie morgen weer!

Dagdag!

hey rimke: het is zeker een mooie omgeving daar, en succes met de nieuwe zomen in je gordijne leggen,
fijne avond meid

Meiden ik ga er vantussen ik ga zometeen slapen want na die 4 uurtjes van afgelopen nacht ben ik helemaal gesloopt,
iedereen een fijne avond en morgen lees ik weer bij en om 11 uur moet ik morgen weer bij de gyn zijn

xxx linda

daar was ik weer even.
na een tosti en een glas melk en 3 stukken meloen, hopen dat het er allemaal in blijft.

linda, jeetje meis wat zal je geschrokken zijn dat je wat bloed had, pppffff.
maar gelukkig daarna niks meer te zien, idd zal het oud bloed zijn van je ongesteldheid die nu niet komt.
fijn dat je morgen naar de gyn kunt, dan  ben je vast veel geruster.
wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie een maand naar Oostenrijk gaan, heerlijk!
nog even heerlijk relaxen met  z'n drietjes, voordat jullie straks druk druk met z'n viertjes  zijn, haha.
geniet van de voorpret!

anoeska, spannend vandaag jouw Nod meis, hoe voel je je?
en wanneer ga je testen?

bambi, jij ook al even lekker weer onder de wol gekropen vanmiddag, raar he dat je gewoon de hele dag wel kunt slapen.
heb jij ook dat je dan 's nachts soms iets minder goed slaapt als je overdag veel hebt geslapen?

rimke, lekker druk met de babykamer indelen.
ga jij het wiegje/ledikantje ook bij het raam zetten? dat hoor je vaak, weet eigenlijk niet waarom?
en die rotgordijnen gekrompen, haha. ach nou zijn ze allemaal weer mooi schoon.
wij hebben ook van die katoenen gordijnen, maar kunnen ze elke week wel wassen met de honden, die zitten er altijd tegenaan,  gggrrrrr.
fijn dat je even met Fons hebt kunnen babbelen via skype, wat een uitvinding he.

jaq, hoe was het vandaag om het aan je oma te vertellen? ze was vast helemaal door het dolle heen.....
zijn jullie al druk plannen aan het maken voor de bruiloft?

bieb, wat ontzettend vervelend meid dat die schoonzus zo moeilijk doet.
als jij hebt besloten dat jouw vriendin alles regelt  waarom bemoeid ze  zich er dan zo mee, gggrrrrr. adem in adem uit meid, het is jouw feestje en jij beslist!

happy, fijn dat je zo'n geslaagde leuke dag hebt gehad!
bezig bijtje ben jij ook altijd, haha.

april, nou jij maakt het ook wel spannend met je gerommel in je buik.
het is nog geen  Juni, maar voor hetzelfde geld beval je eerder.
hopelijk komt sterretje gauw wat van zich laten horen, dan kan je misschien eens vragen aan haar wat je nou precies voelt, die heeft inmiddels ervaring, haha.

vriendje zit zich dood te ergeren aan mijn  getyp op de laptop, haha.
maar ik erger me ook aan hem, hij zit  die advocatenserie te kijken en heeft hem voor mijn gevoel knoerthard aanstaan.
ik blijf mooi zitten! haha.
hondjes zijn er net uitgebonsjoert, die  hadden het warm hier in huis, ik heb de kachel flink opgeschroeft, koud koud!
bah, wat een rotzondag, ben wel uitgerust maar voel me zo raar en  onrustig, hoop dat het eten erin blijft, dat het eenmalig was.
ik heb trouwens  zo'n aparaatje gehuurd waarmee je de hartslag kunt meten van de baby, helemaal leuk!
soms moet je flink zoeken  stond in de gebruiksaanwijzing om het hartje te vinden, of je hoort je eigen hartslag i.p.v de baby, maar ik had hem binnen 2 minuten gevonden.
jeetje wat ging dat tekeer.
ik huur dit in  eerste instantie voor een maandje, maar kan ook langer, kijk wel  hoelang ik het  leuk vind. kost 25 euro in de maand.
ga even  babynamen bekijken op internet, daar moeten we nu toch echt een keertje  aan geloven. moeilijk hoor!
fijne avond allemaal.
knuffel kruimels

hier was ik ook nog ff.

kiruimels balen dat je zon beroerde zondag heb meid. is niet leuk en hoop dat er betere dagen gaan komen voor je. ik slaap tegenwoordig elke nacht beroerd, maar dat komt niet omdat ik overdag bijslaap.want dat doe ik niet elke dag. ik slaap juist bij overdag omdat ik snachts niet goed geslapen heb hahaha. begrijp je me nog. gewoon moe dus.

rimke aan het verstelwerk geluk is het plakken en vouwen en geen genaai hahah. evewel een kutklus hoor.

linda lekker vroeg erin. succes morgen bij de gyn he.

hier vanaaf ff met de hond gewandeld en waren me voeten meteen een stuk minder hellaas daarna weer snel dik. nu ff lekker in een voetenbadje. ooh meidebn het word een drama van de week woensdag plaatselijk 30 graden. schrok me rot. dat word heel broeierig en heel de dag niks doen. dinsdfag ook al 25 gr. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. wil ik niet. heb het nu af en toe al spaans benouwd .

xx bambi

Hallo meiden,
Hier snel een berichtje van mij. Het ging plots snel met de weeën en vervolgens bleef ik hangen op 8 cm. oa gezien mijn vliezen te lang gebroken waren, moesten we naar het ziekenhuis en daar zijn we vanmorgen pas uit ontslagen.
We mogen ons nu de trotse ouders van een dochter noemen .
Misschien kan iemand me de info toemailen ivm inloggen op de hyvessite. Dan kan ik daar evt. info plaatsen. Ik vind het hier toch te openbaar voor iedereen. (happy en april, hoop dat jullie dat niet vervelend vinden, anders moeten jullie daar ook gauw kijken.) Mijn mailadres is: sterretje7@gmail.com
Het kan zijn dat ik me nog even heel rustig houd. Ik moet even 4 nachten slaap inhalen en door alle nieuwe indrukken en het in het ritme komen blijft er soms niet eens tijd over om rustig te zitten.
Ik heb niet bijgelezen, maar zag 1 ding wel: hieperdepiep Linda is zwanger. Zoals je al zelf het vorige topic opende, wie wist toen dat dat deze maand voor jou zou gelden
meiden, dikke  en tot gauw!

Sterretje!

Ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter!! WOW!

Stond helemaal te jumpen toen ik zag dat je een berichtje had achtergelaten. Ondanks dat jullie dochter in het ziekenhuis is geboren hoop ik dat je een mooie bevalling hebt gehad, waar je met een goed gevoel op terug kan kijken.

Logisch dat je je even rustig houdt hoor, ga er van genieten!!!

X Pip

goeiemorgen meiden

Sterretje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter meid, en wat die inlog op hyves betreft ik weet het wachtwoord niet meer, Doe lekker rustig aan meid en ga eerst aan de situatie wennen, en toch in het ziekenhuis bevallen ik ben heel benieuwd hoe alles is verlopen maar dat lees ik dan op hyves

bambi; het wordt inderdaad weer warm las ik op teletekst, hier is het dan gelijk zo broeierig

nou ik heb heerlijk geslapen vannacht en straks om 11 uur naar de gyn toe, ik ga zo effe een broodje eten en vanmiddag gaan we bij me pa visjes eten

iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

Terug
Bovenaan