daar was ik weer even.
na een tosti en een glas melk en 3 stukken meloen, hopen dat het er allemaal in blijft.
linda, jeetje meis wat zal je geschrokken zijn dat je wat bloed had, pppffff.
maar gelukkig daarna niks meer te zien, idd zal het oud bloed zijn van je ongesteldheid die nu niet komt.
fijn dat je morgen naar de gyn kunt, dan ben je vast veel geruster.
wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie een maand naar Oostenrijk gaan, heerlijk!
nog even heerlijk relaxen met z'n drietjes, voordat jullie straks druk druk met z'n viertjes zijn, haha.
geniet van de voorpret!
anoeska, spannend vandaag jouw Nod meis, hoe voel je je?
en wanneer ga je testen?
bambi, jij ook al even lekker weer onder de wol gekropen vanmiddag, raar he dat je gewoon de hele dag wel kunt slapen.
heb jij ook dat je dan 's nachts soms iets minder goed slaapt als je overdag veel hebt geslapen?
rimke, lekker druk met de babykamer indelen.
ga jij het wiegje/ledikantje ook bij het raam zetten? dat hoor je vaak, weet eigenlijk niet waarom?
en die rotgordijnen gekrompen, haha. ach nou zijn ze allemaal weer mooi schoon.
wij hebben ook van die katoenen gordijnen, maar kunnen ze elke week wel wassen met de honden, die zitten er altijd tegenaan, gggrrrrr.
fijn dat je even met Fons hebt kunnen babbelen via skype, wat een uitvinding he.
jaq, hoe was het vandaag om het aan je oma te vertellen? ze was vast helemaal door het dolle heen.....
zijn jullie al druk plannen aan het maken voor de bruiloft?
bieb, wat ontzettend vervelend meid dat die schoonzus zo moeilijk doet.
als jij hebt besloten dat jouw vriendin alles regelt waarom bemoeid ze zich er dan zo mee, gggrrrrr. adem in adem uit meid, het is jouw feestje en jij beslist!
happy, fijn dat je zo'n geslaagde leuke dag hebt gehad!
bezig bijtje ben jij ook altijd, haha.
april, nou jij maakt het ook wel spannend met je gerommel in je buik.
het is nog geen Juni, maar voor hetzelfde geld beval je eerder.
hopelijk komt sterretje gauw wat van zich laten horen, dan kan je misschien eens vragen aan haar wat je nou precies voelt, die heeft inmiddels ervaring, haha.
vriendje zit zich dood te ergeren aan mijn getyp op de laptop, haha.
maar ik erger me ook aan hem, hij zit die advocatenserie te kijken en heeft hem voor mijn gevoel knoerthard aanstaan.
ik blijf mooi zitten! haha.
hondjes zijn er net uitgebonsjoert, die hadden het warm hier in huis, ik heb de kachel flink opgeschroeft, koud koud!
bah, wat een rotzondag, ben wel uitgerust maar voel me zo raar en onrustig, hoop dat het eten erin blijft, dat het eenmalig was.
ik heb trouwens zo'n aparaatje gehuurd waarmee je de hartslag kunt meten van de baby, helemaal leuk!
soms moet je flink zoeken stond in de gebruiksaanwijzing om het hartje te vinden, of je hoort je eigen hartslag i.p.v de baby, maar ik had hem binnen 2 minuten gevonden.
jeetje wat ging dat tekeer.
ik huur dit in eerste instantie voor een maandje, maar kan ook langer, kijk wel hoelang ik het leuk vind. kost 25 euro in de maand.
ga even babynamen bekijken op internet, daar moeten we nu toch echt een keertje aan geloven. moeilijk hoor!
fijne avond allemaal.
knuffel kruimels