KLUSBABES 25

Linda, Succes straks bij de gyn! Gaat je man mee??

Anoeska, hoe is het met jou?!?!?!

En Bieb???

Hier gaat het goed hoor, donderdag/vrijdag m'n NOD. Temperatuur is nu nog mooi 36.9/37.0.

Dit weekend erg druk geweest. 3 verjaardagen waaronder eentje bij ons thuis van m'n man en m'n broer. Erg gezellig maar rennen en vliegen!

Vind het een spannend weekje voor iedereen die haar NOD heeft (inclusief mezelf!).

Ga snel werken (BHOEOHEOHOE, niet lekker geslapen dus geen zin!)

XXX

ooo Pip: dat wordt voor jouw ook spannend en je hebt een mooie hoge temperatuur, ik ga voor je duimen, en nog gefeliciteerd met je man en je broer, een druk weekend gehad zo te lezen, en voor vandaag werkse

anoeska: hoe is het met jouw gesteld???

xxx linda

Meiden, ik heb nog niks gelezen, maar zag alleen dat Sterretje langs is gekomen, jippie!!

Sterretje; Gefeliciteerd met jullie dochter. En geniet nu lekker van jullie kraamtijd. Hoe heet jullie kleine meid eigenlijk?

April

Anoeska, Pip Stip, Bieb; Hoe is het met jullie, ik zie dat jullie snel op de roze wolk staan. En Anoeska jou NOD was gisteren......

Linda; Succes bij de gyn zometeen, ik ben benieuwd misschien krijg je inderdaad wel een inwendige echo, spannend hoor.

Kruimels; Hoe gaat het nu met je?

Oja Sterretje, ik snap het wel hoor dat je liever info op hyves plaatst. Is dat ook de reden dat je de naam van jullie kleine meid niet noemt? Ik wil eigenlijk ook wel op hyves kijken........ Ik zit al wel op hyves , maar kan ik me ook bij jullie pagina aanmelden zonder dat jullie bij mij als vrienden komen te staan? Anders vraagt iedereen zich vast af wie jullie zijn.......

April

Sterrretje; gefeliciteerd met jullie dochter! Alles verder goed? Hoe heet ze, hoe lang, hoe zwaar? Of wil je dat allemaal op Hyves zetten?
Enne april en ik hebben dus niet de pol gewonnen ;-)))

Jacqy; je vertelde gister dat je de reis krijgt van je ouders. OOk leuk natuurlijk, Ik krijg de jurk maar helemaal naar mijn eigen keuze hoor. gelukkig wel, anders had ik m ook zelf gekocht. Maar reis is natuurlijk ook erg leuk.

April; wordt ook spannend bij jou met de pijntjes.....

Linda; hoe laat moet je naar de gyn vandaag?

Anouska+ hoest met je=

Pip+ temp nog steeds hoog. Voor jou ook spannend

April+ we hebben een hyves wat niemand kan zien, alleen de leden. Misschien weet Linda 2 het wachtwoord nog wel. Zal ik even Hyven naar haar?

Kruimels ± leul zo een hartslagmeter. Zou ik misschien ook doen.

Hebben de zwangeren ook zo een kleed ofzo tegen wiegendood gekocht? heb ik ook eens van gehoord

In de kruidvat folder stonden weer leuke aanbiedingen voor kinderen.Stond ook zo een meegroeistoel. Te vroeg voor nu maar altijd handig

Hier is t regenachtig. Denk niet dat ik vandaag actief ben. Ga denk lekker filmpjes kijken ofzo

Mijn temp is vandaag nog hoog, maarja NOD is morgen, afwachten dus. Tieten doen nog steeds erg zeer....

Terug
Bovenaan