KLUSBABES 25

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Sterretje; uitgerekend 17 mei
Bevallen op 23 mei (?) van een meisje!!

Bieb -  22 mei / jongen
Jacqy - 21 mei / jongen
Bambi : 24 mei / jongen
Phoebe - 19 mei / meisje
April  -  22 mei /  jongen
Linda  - 20 mei / jongen
Happy - 19 mei / jongen
Rimke - 19 mei/meisje
Anoeska-19 mei/meisje
Mamoetje 25 mei jongen

!

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));April; uitgerekend 10 juni

Bieb- 8 juni/ meisje
Jacqy- 9 juni/ meisje
Kruimels - 9 juni, jongen
Phoebe- 10 juni/ jongen
Anouska- 12 juni/ jongen

Linda- 14 juni/ jongen

Happy- 14 juni/ meisje
Mamoetje- 15 juni/ meisje
Sterretje    15 juni/ meisje
Klaasje 16 juni / jongen
Bambi- 17 juni/ meisje

Rimke-

Hee meiden,

Aller eerst natuurlijk Sterretje gefeliciteerd met je dochtertje! Ik ga straks nog even kijken op hyves..

LInda: Veel succes bij de Gyn.. laat je wel even weten hoe het is gegaan? AL een beetje gewend aan het idee?

Pipstip: Mooie hoge temp. Dat had linda ook vorige week:) We zullen zien ik ga voor je duimen..

Kruimels: Vervelend voor je dat je zo'n rot dag achter de rug heb.. hopelijk voel je je vandaag weer wat beter!

Nou het weekend is weer afgelopen, nog  niet helemaal, nog 1 dag weekend en morgen, woensdag en donderdag te werken.. en dan weer 3 dagen weekend.. :) Heb afgelopen donderdag een knoop doorgehakt.. Ik ben per 1 aug. weg bij mijn baas. Ik ga zo snel mogelijk beginnen aan een nagelstyliste opleiding hier in de buurt(delft) en terwijl ik daar mee besig ben ga ik werken bij een callcenter of supermarkt.. qua geld maakt het niet uit.. want ik zit al gauw boven het geld wat ik nu verdien..

met nog een weekie tot mijn NOD heb ik alweer de nodige klachten.. SInds zaterdag op zondag nacht doen mijn tepels echt ontzettend zeer.. en heb een gek gevoel in me buik.. maar dat kan ook van me darmen komen..

Ga maar eens rondbellen voor vacature's en straks naar het opleidingscentrum waar ik de opleiding gaan doen..

xxx Mamoetje

goedemorgen meiden.

probeer bij te lezen hahah, aar blijf hangen van het blijde nieuws van sterretje.
meid van harte met jullie dochter. een meid hahah dat haden de meeste niet verwacht he.
ben benieuwd naar de rest van de info. heb je net een mail gestuurd met de gegevens. hopenlijk tot snel.

apil, als je lid word, (vrienden) van de klusmeiden dan zie je bij je vrienden de naam Phoebe staan en een plaatje van een boor. de hyves is verder niet zichtbaar voor niet leden en als hyves naam is het geen klusbabes maar klusmeiden, dus nietmand kan die link leggen met een forum of wat dan ook. hoop dat je lid word hoor.

ga ff lezen wat bieb en pip en mamoetje nou geschrven hebben. zag ze wel maar niet goed gelezen hahaha en ben pas net wakker he.

xx bambi

pip, wat een mooie hoge temp. ik hoop dat ie zo blijft met een posie test aan het eind van de week. werkse vandaag.

bieb ook al zoveel zin vandaag. not. nou ik ook niet, maar ga denk ik wel stofzuigen , nu nog niet, maar de rest van de week word het zo warm dat ik bang ben dat ik niks kan doen. ooh voor jou ook zo spannend.

anoes ? al getest

linda succes straks bij de gyn.

mamoetje andere   baan zoeken dus. waarom wil je weg daar ? wel leuk je opleiding. lijkt me ook een leuk vak. ga je dan voorjezelf beginnen ofzo ?

ga zo ff luieren op de bank nadat ik de vaat heb gedaan. voetbal vrouwen van gisteren kijken ofzo. heb geen puf nog.

xx bambi

Hee bambi:

Ik zit er neit helemaal op me plek.. Irriteer me heel erg aan mijn bazen.. en wordt constant behandeld als een dom kind.. Als ik gewoon wat vraag uit interesse of omdat ik iets niet helemaal zeker weet krijg ik het uitgelegd als administratie voor dummies.. en dat ben ik gewoon zat na anderhalf jaar..

En ik wil inderdaad uiteindelijk iets voor mezelf beginnen.. Weet alleen nog niet wat.. Een bedrijfje aan huis?, of een nagelstudio in de stad? , of samen met wat vriendinnen van mij een kapsalon met nagelstudio?, ik weet het nog nietmaar dat is voor latere zorg, ik ga eerst maar die opleiding doen en wat thuis werken.. dan zien we wel weer verder..

Hoe is het met jou?

xxx Mamoetje

he mamoetje,

dat klinkt zo bekend, administratie werk doe ik ook al jaren en toch bij elke werkgever doen ze alsof je dom bent. heb verdorie nu 6 jaar ervaring en dan nog snap ik het niet bla bla bla. kan daar ook wel boos om worden ja.

ik dacht ook om een volgende baan maar niet meer in de administratie te werken, maar goed wat dan wel hahah. eerst de kleine maar eens eruit hihihi

nu gaat het wel. heb wel dikke poten van het vocht en zit enorm tegen de hitte van morgen en woensdag op. omdat ik vorige meer met die warmte bijna ben flauwgevallen ben ik nu verplicht me zeer rustig te houden.
ga nu echt de vaat doen en ff tv kijken

xx bambi

Terug
Bovenaan