KLUSBABES 25

Ha! Een meisje! ( ik ben natuurlijk helemaal niet verbaasd..............hahahaha!)
Wat leuk! Maar hoe heet ze!!!????
Gelukkig allemaal goed nieuws, jammer dat je uiteindelijk nog naar het ziekenhuis moest, maar ach, het resultaat is er he!
Ga lekker genieten met zijn 3tjes!
Dikke kus Rimke

Meiden, ik lees vanmiddag bij enzo, ik ga zo even naar de carpet right en de IKEA, hoewel...........het is maandag, moet even naar de openingstijden kijken............sta ik daar zo voor noppes!

Ik lees hier wel allerlei goede berichten over hoge temperatuur en dat soort, hebben we van anoeska al wat gehoord??
Wordt spannend meiden!

Rimke; Alles goed? Dus je gaat vandaag lekker shoppen, wel rustig aan he! Zeg ben jij eigenlijk ook lid van die hyves site?

April

Hee Bambi,

Er wordt heel veel werk gevraagd als callcenter medewerkers en telefonistes.. Dat is wel te vergelijken met administratief.. Ik ben nu al langzamerhand al aan het bellen naar verschillende bedrijven..

En wat die hitte betreft.. Ik heb een lage bloeddruk en heb als advies van de dokter gekregen om altijd zoute drop in me tas te hebben.. als ik voel dat ik neit lekker wordt.. moet ik er daar wat van eten.. ik meot zeggen het helpt wel.. niet altijd maar meestal wel.. en genoeg water drinken!!

xxx Mamoetje

Bieb en Bambi; Ook nergens zin in, nou ik ook niet....... Die verschrikkelijke adm ligt er nog steeds, ik vrees dat ik er vandaag toch aan moet geloven. Het is nou ook wel weer om met een kop thee en wat lekkers binnen te zitten.......

Mamoetje; Is wel belangrijk he dat je een baan naar je zin hebt. Spannend om voor jezelf te beginnen....

April

He april,

Ik heb wel hyves, maar ben geen lid van de klusbabes, heb ik me afgehaald toen ik net zwanger was, omdat ik toen niet wilde dat anderen het lazen.........en de klusbabes klinkt nou niet heel anoniem........hahahaha!
Ik ga proberen rustig aan te doen vandaag, het is vooral uitzoeken enzo hoor, en bij de IKEA...........tja, ik wil het toch meteen meenemen dus misschien is er een lieve man in debuurt die mij even wil helpen tillen.......? Thuis redt ik me wel want dan doe ik het plankje voor plankje........
Ik heb de laatste twee dagen echt zoveel energie.......moet ik even gebruik van maken, heb echt zo'n gevoel van ik moet en ik zal...........tja..............niemand houdt me hier tegen he?
Jacky de kater ligt tegen me aan geplakt, en heeft verlatingsangst........al beter dan dat depressieve van van de week........maar goed, aan die poes heb ik niets en fons is ook foetsie en ik wil door!!!!

Nou, dat moest er even uit!

Rimke; Fijn  dat je veel energie hebt! Daar moet je inderdaad even gebruik van maken, want bij mij is de energie nu ver te zoeken. Zo grappig ik herken echt de verschillende fase die Sterretje ook had.
Ja joh je kijkt bij de IKEA iemand extra lief aan en je krijgt vast hulp. Zeker met zo'n dikke buik.....

Tja, even over hyves, kunnen we de naam niet veranderen, of is dat lastig? Anders ga ik wel een nieuwe site aanmaken, dat kan toch ook?

April

Hoi meiden,

Hier alles goed, vanaaf lekker naar de chinees met mn ouders. Drukke dag vandaag moet ff hierheen en daarheen , allemaal van die onzinnige dingen pfffff. Heb wel gelezen maar het blijft niet zo hangen, sorry. Zag sterretje voorbij komen !!!!!! Gefeliciteerd met jullie dochter meisje. Toch naar het ziekenhuis he..........snap dat je je even rustig moet houden. Jammer dat je het alleen op hyves zet, die heb ik niet . Ben wel erg benieuwd naar haar naam hoor ..................meiden, fijne dag

Liefs happy

Mamoetje; goed van je zeg dat je dit doet! En werk zat bij callcenter of desnoods in supermarkt. Je bent nog jong, en jonge mensen willen ze graag.

Rimke; bij Ikea helpen ze je vast wel hoor. Bij mij hebben ze ook eens een zware doos in auto helpen sjouwen, en dan ook nog zonder dikke buik haha

Linda; hoe was het bij gyn?

April; je gewone vrienden op Hyves kunnen niet zien dat je lid bent van de klusbabes. Is goed afgeschermd. Alleen de leden van de klusbabes kunnen erop

Bambi; ook al geen zin vandaag haha. Pff hoe langer ik thuiszit, hoe minder zin ik krijg

Ik zat net astro tv te kijken, soms denk ik wel eens...zal ik bellen. Maar nee, doe ik toch maar weer niet. 1x heb ik met vriendin bij een Pasar Malm een handlegging gedaan. Vond t in 1e instantie eng. maar er klopte toch wel een paar dingen. Ze zei ook dat ik die maand op moest passen voor zwanger raken als ik dat niet wilde (is ong 2 jr geleden) dat vond ik wel raar, want slikte pil. maar goed, zegt ook niet altijd wat

ik ga zo maar eens even contract op de bus doen, en urenbriefje van CWI, krijg ik tenminste hopelijk snel mijn geld.

Hier nog steeds somber weer. regent niet ofzo. Het zou wel warm worden de komende week, maar ook veel regenkans. Bah, als ik dan toch nergens zin in heb, laat me dan maar in zonnetje liggen.
Gistermiddag werd t trouwens flink warm, dus lekker in zonnetje boekje gelezen. had 2 boekjes van Daphne Deckers en 1 van Sophie Kinsella. Moet altijd lachen om die columns van Daphne. Wil nog dat boek van die ontplofte egel huren

ik ga even op Hyves gluren

Terug
Bovenaan