KLUSBABES 25

Voor april en Rimke,

de klusbabes hyves heet geen klusbabes, maar klusmeiden, en jou vrienden zien alleen maar de naam phoebe en verder niks. is dus met geen mogelijkheid een link te leggen naar klusbabes. dan is het forum nog veel opener. google maar eens op klusbabes je krijgt dan gelijk ons forum, daarom is de naam een tijdje geleden al veranderd in klusmeiden, dan is die link er niet, mogen jou vrienden er wat achter zoeken. snappen jullie.

denk leg het nog 1 keer uit hahahah

xx bambi

duidelijk zat Bambi haha

Linda heeft inlognaam en ww erbij gezet. volgens mij had sterretje mailadres hier vermeldt, anders mail ik haar dat wel door
Misschien al gedaan maar geeft niet haha

hey meiden

ik ben net terug van de gyn, en ik stond binnen een minuut weer buiten , ik moest nu prikken op hcg of me  zwangerschap wel goed is zeg maar en een donderdag moet ik daar weer voor prikken, en een dinsdag moet ik weer heen en dan  krijg ik een echo omdat ik nog heel pril zwanger ben, en dat bloedverlies en dat bruine verlies  hoeft niet perse een miskraam te zijn, ik heb nu weer bruin verlies maar ben er niet echt gerust op, ach volgende week dinsdag weer afwachten.
meiden ik ben gelijk weer weg  ik ben bij me pa en daar gaan we eten, tot straks

xx xlinda  

verders, april geen zin, je moet die administratie toch niet persee doen, het is geen verplichting hahaha. als ik me administratie zou doen dan ben ik met een half uur klaar, want heb het pas gedaan. verder kan ik nog wel de laatste weken ons album maken van griekenland hahah moet ik wel eerst de foto's af laten drukken. maar heb gelukkig niet zoveel leggen. verder wil ik wel me kleding kast iets netter, want de kraamhulp schrikt zich rot als me kast opentrekken ahahah

rimke, tuurlijk gaan ze je helpen bij de ikea, had ik vorige keer bij de praxis toen ging ik een konijnenhok kopen alleen niet bedacht dat dat ding 33 kilo zou wegen hahah. dus gewoon mannen gestrikt en thuis me paps ff geholpen hihih
niet zelf gaan tillen he. succes en doe indd nu je energie heb maar wat want morgen en overmorgen rustig aan op voorhand he, vooral omdat je ook last van vocht heb en vorige keer met die hitte ook niet helemaal lekker was he.

linda al wat bekend?

bieb al wat gedaan of echt lekker niksen

heb net toch ff stofgezogen en gedweild, loop nog wel in pyama ghagag. ga zo wel aankleden hoor en dan na 1e met de hond ff naar het park en naar me ouders. moet vanmiddag om half 5 naar tandarts blegg. gelukkig alleen controle.

nog iets, ik lek soms uit me borsten. hihihi. zitten namelijk vlekken terhoogte van me tepels in me pon hahaha. maar als ik erin kneip ofzo niks, dus snap het niet . maar goed had gelezen dat dat kan gebeuren. zolang ik niet heel de dag lek vind ik het best.

linda ondanks je bruinverlies hoop ik zo dat alles goed zit en dat je dinsdag een mooie echo heb. eetse.

xx bambi

bambi; ach, dan heeft sterretje tenminste wat te lezen haha

He, lekker je tieten. Moet je wel uitkijken als je buiten loopt, ziet beetje raar uit haha

Linda; dat wordt dus weer een weekje afwachten, En toch weer een klein beetje bruinverlies. Ik hoop echt voor je dat t allemaal goed zit

Terug
Bovenaan