KLUSBABES 25

bambi; heb nog steeds niet gedaan. Ga denk zo wel even de wasmand legen. En misschien eten even voorbereiden.
Gisteren heb ik al gepoetst en gedweild.

Meiden ik ga ervandoor.. Even langs die opleiding ( is 15 min. rijden) en dan even door naar mijn ex.. die woont daar vlakbij.. heb ik alweer een tijdje niet gezien.. en zijn broer (voor me gevoel nog steeds mijn broertje:) ) die is ook thuis als het goed is.. dus ff op de koffie..

meiden tot straks..

ps ik heb ook nog niet in huis gedaan.. als ik straks terugkom ga ik eerst de wasmachine aanzetten..

xxx Mamoetje

Zo, op een klein stapeltje na is de adm weer gedaan. Toch even 1,5 uur nuttig bezig geweest, heerlijk.

Linda; Nog even spannend dus. Maar krijg je al wel eerder de uitslag van je bloed of moet je tot volgende week dinsdag wachten?

Bambi; ha ha nu is het inderdaad wel duidelijk, bedankt voor de uitleg....

April

pff wat gaat de tijd langzaam zo hahaha.

mamoetje veel plezier bij je ex.  exen moet je exen laten zeg ik altijd, gelukkig heb ik er niet veel. serieuze dan hahahah.

bieb, ja gisteren hebben mijn man en ik ook al veel gedaan, maar goed een hond en 3 katten maken veel zooi, als het kan doe ik het elke dag, maar nu zover in de zwangerschap om de dag stofzuigen, maar met het warme weer van de week denk wat minder. dus vandaag glad ben ik weer blij. hihihih

nou ga maar ff internetten, vind het nog iets te vroeg voor het hondje en thee bij me ouder shahah

xx bambi

Bambi; Jeetje 3 katten en een hond, dan moet je inderdaad wel veel poetsen vrees ik. Oh echt erg ik ben vandaag ook niet vooruit te krijgen......

he april hahaha ja is het zo duidelijk hihih. maar jou adm. was dus niet zo heel veel.gelukkig. en lekker dat het nu gedaan is he.
hoest met het gerommel in je buik ?
wat zegt je gevoel dat de kleine eerder komt of juist een week later ofzo hahaha

Bambi; Tja ik weet het niet, volgens mij kun je er niks over zeggen. Gisteren dacht ik wel eventjes; Hmm die kan ons nog weleens gaan verrassen..... Maar ja je weet het niet he. Ik zie het wel. Als ie nog even wil blijven zitten prima, als ie komt ook prima, ha ha makkelijke moeder ben ik he.
April

Terug
Bovenaan