o, is even lekker gebept hier vanmorgen!
Waar is anoeska met goed nieuws??
Ik ben dus naar de IKEA geweest en nadat ik het kastje op het karretje had geladen dacht ik.....mwoh, niet zo'n goed idee dit...dus ik ben naar de transport service gegaan en ze kunnen hem vanavond al bezorgen! Ik kreeg op het kastje 30 euro korting omdat we family member zijn, en de transportkosten zijn ook 30 euro.....alsof er nooit iets gebeurd is! Whahahaha!
Toen vloerbedekking besteld, voor een lullig kamertje van 2.40 bij 2.40 zijn we 125 euro lichter! Jemig....
Toen nog even voor een rolgordijntje gekeken, verduisterend....ben je ook zo 100 euro kwijt en dan moet je hem nog op maat maken, even kijken hoe duur het is om het bij de Hema op maat te laten maken.........Wat is alles duur! Jezus!
Donderdag komen ze uiteindelijk de vloerbedekking leggen, en dan kan ik lekker gaan rommelen en doen! En dan bekijken of ik nog een kastje er in kan krijgen.....hahahaha!
April: toch administratie gedaan! Ben zo trots op je!
Lin: nog niet helemaal duidelijkheid dus, weer een weekje afwachten.....balen he? Sterkte ermee!
Bambi: aan het konijnen voer............heb net een hamburgertje gescoord bij de mac Donalds.........ga zo ook weer aan het fruit!
En idd morgen wordt het heel warm, dus ik dacht ik doe alles maandag dan hoef ik dinsdag niets te doen..........dus moet zo nog heel even boodschappen doen en dan is het klaar voor vandaag! Behalve natuurlijk het kastje opzetten vanavond........maar ik ben altijd heel goed in Ikea spullen in elkaar zetten!
Bieb: ben benieuwd hoor, naar je NOD! Geniet van je laatste weekje vrijheid he!