KLUSBABES 25

Ola meiden,

Ben ik weer, alle zooi heb ik binnen pffff. Ga zo lekker ff onder de zonnebank, vind dat ik dat verdiend heb hahaha

Linnie, nog niet echt duidelijkheid dus meisje en ook weer wat bruinverlies. Vind het rot dat je je zo voelt, positief blijven he lieverd !!!!

Bambi en april, gezellig aan het kletsen meiden !!!

Rimke, tja wij hadden dezelfde gedachte, heb ook alles vandaag al gedaan zodat ik morgen als het warm is niet zoveel hoef te doen. Mooie regeling van het bezorgen hahaha, wij zijn ook lid, scheelt best he ...

Anoes, hoe is tie, kan je ons al goed nieuws vertellen ??????

Bieb, ook bijna je nod, spannend

Pipje en kruimeltje ook weer gezien, gezellie hoor !!! Spannend nod voor pip en vervelend voor kruimeltje dat ze zo moest overgeven......

Tot later
Liefs happy

Kijk Rimke dat is nog eens goed geregeld, bezorgservice van de Ikea, en dan nog eens 30 euro korting, dat doe je goed.
Ja jeetje gordijnen en vloerbedekking is duur he, pff............
Hmm morgen wordt het dus warm, dat heb ik even gemist vrees ik. Nou ja, ik doe toch rustig aan dus komt helemaal goed.

April

Weet iemand trouwens al wat meer van Sterretje? Maar ja ze wil denk ik niet dat we de naam hier noemen..................

April

hey meiden

het was een april en bambi middagje vandaag hahaah

bambi: je liep nog lekker laat in je pyjama hahaha ik wou dat ik dat kon, en je tieten lekken dat is niet zo mooi, voor de zekerheid even zoogcompressers indoen als ik jouw wat,

april; de kleine komt wanner het zin heeft, maar je weet natuurlijk nooit meid als het nu al een beetje rommelt succes

rimke; de ikea leeggekocht las ik, en ze komen het brengen dat scheelt wel weer hoor je moet niet zelf gaan tillen dat is helemaal niet goed voor je

happy; veel plezier onder de zonnebank meid,

vanavond moet ik weer naar de yoga, ik ga ervan uit dat ik dat gewoon nog even kan gaan doen, ik wil wel als ik zwanger mag blijven aan zwangerschapsyoga gaan doen, Ik heb tot op heden ook helemaal nog geen moeite om mijn zwangerschap stil te houden, en het scheelt natuurlijk ook dat we over 2 weken op vakantie gaan en daarna gaan we het zeggen tegen iedereen haha (als het goed gaat natuurlijk)

ik heb net even heerlijk 2 uurtjes op bed gelegen

xxx linda

Linnie lekker ff geslapen !!!!! Rustig aan he meis ....Ik ga foetsie, vast naar mn ouders en dan lekker naar de chinees !!! Tot later meiden

Liefs happy

happy: eet smakelijk bij de chinees, jammie altijd lekker chinees

mamoetje; je ging naar je ex????!!! heb je daar zo goed contact mee? haha vind het wel grappig en je mannetje vind dat goed?

ik ga zometeen een broodje eten en dan daarna naar yogales, ik lees morgenochtend alles weer bij

xxx linda

He meiden!

Sterretje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Jammer dat je toch naar het ziekenhuis moest, maarja, soms is het niet anders. Je bent er nog wel lang gebleven!
Geniet ervan met zijn drietjes, ik hoop snel er meer over te lezen op hyves!

Pip, vrijdag je nod.spannend hoor, en een hoge temp!

Bieb, gelukkig had je genoeg vrijheid in het keizen van de jurk. Ben idd ook heel blij met het reisje!

Mamoetje, leuk dat je de opleiding tot nagelstyliste gaat doen.Laat je even weten wanneer je proefpersonen nodig hebt??? haha

Linda, bij de gyn geweest, en eigenlijk weet je nog niets! Afwachen maar weer, maar wel positief dat hij denkt dat het geen miskraam hoeft te zijn!!!

Anouska, hoe is het met je? spannend hoor!

Liefs Jacqy

rimke, weer goed geslaagd. wel leuk dat als fons thuis komt je hem de babykamer kan laten zien.leuk hoor. maar indd alles zo duur.

jacqy, wat zei oma ?

linda fijn ff geslapen. hoe voel je je.?

bij tandarts geweest en geen gaatjes. maar me tandvlees lijd onder me zwangerschap en we hebben een afspraak gemaakt voor oktober om me tandvlees te reinigen en dan maken we gelijk foto's van me vullingen of er geen gaatjes onder zitten.bleggg. maar goed is niet anders he.

vanaaf lekker tv kijken.

Terug
Bovenaan