KLUSBABES 25

Allereerst Sterretje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

Linda gefeliciteerd met de positieve test!!!

Phoebe beheert de klusmeiden hyves. Als je lid wil worden meot zij toestemming geven voordat je erop kunt. Dat kan dus even duren. Echter als een van de leden iemand uitnodigt kan die persoon er meteen op. Dus sterretje als je je hyves naam doorgeeft aan een van ons kunnen wij jou uitndogien voor de klusmeiden en kunnen we je kleine wonder bewonderen!!
Snappen jullie het eigenlijk?
Naja anders hoor ik het wel! hihi

Trouwens ook hier goed nieuws! Ik heb op mijn uidige werkplek een vast contract gekregen!! jippie!!

Ga nu lekker   eten!
Fijne avond!

XX

He!

Renee, goed nieuws dat je een vast contract hebt gekregen! Gefeliciteerd.
Wat betreft de hyves, we kunnen er allemaal onder inloggen, en dus goedkeuring geven... handig he!!

Bambi, lekker bij de tandarts geweest dus, gelukkig geen gaatjes! Jammer van je tandvlees. In hoeverre heeft dit met je zwangerschap te maken dan?

En oma, tja, die had geloof ik niet helemaal door wat we nou eigenlijk vertelde. Ik zei, oma we gaan trouwen! en zij zei: o, wat leuk, en toen ging ze weer verder met de ziekenhuis verhalen!! haha dus ik nog een keer zeggen, en wanneer enzo... maar t drong nog niet tot haar door hoor! Ach.. misschien komt t nog! haha

Liefs Jacqy

he renee,

wat een goed nieuws een vast contract.gefelciteerd meid.

jacq, dat komt door de hormomen. jammer dat oma het niet helemaal snapte.

ga nu snel gilmore girls kijken.

xx bambi

Hallo lieve dames!

Renee gefeliciteerd met je vaste contract, leuk hoor!

Rimke, luxe hoor dat de kast wordt gebracht! Zo'n familiy card is dus wel aantrekkelijk? Zal eens op de site kijken. Heb je trouwens die nieuwe hydrofile luiers van de ikea al gezien? Met rood, heel schattig!!!

Bieb, hoe gaat het met je?!

Anoeska, en met jou??!?!?!

Heb sinds vanmiddag mega buikkrampen! BOEHOE!! Buikkrampen in de zin van naar het toilet rennen..bbrrrrr...

Las van het weekend voor het eerst ook weer eens wat andere topics op het forum....kreeg meteen kromme tenen hahaha. En die Yvon.....zucht..... hahaha

wwhhhaaaaa kreeg vanmiddag op m'n werk al een smsje gekregen van pip, dat sterretje zich had gemeld en dat het een meisje is geworden.

Ontzettend gefeliciteert meid!!!!! met jullie prachtige gezonde dochter.
Wel jammer dat je uiteindelijk toch in het ziekenhuis bent bevallen, maar gelukkig is alles goed gegaan en kun je nu heerlijk gaan genieten met z'n drietjes.
Ik ben wel erg benieuwd naar haar naam???????
hoop snel weer wat van je te horen als je een beetje bijgekomen bent.
geniet ervan meid!
dikke kus kruimels

ps: ik heb de rest nog niet helemaal bijgelezen, zag alleen dat linda naar de gyn is geweest en dat ze nog niet veel wijzer is geworden en nog even een paar daagjes af moet wachten. het komt vast goed lieverd! maak je niet te druk he!
heb verder even geen tijd, sorry, moet boven alles even schoonmaken, want morgen komen ze kijken of de babykamer gebouwd mag worden, dus ik wil het boven even helemaal in orde maken, haha (beetje troepje)
morgen weer de hele dag werken, als ik nog puf heb kom ik 's avonds nog even weer hier. en anders woensdag, druk druk druk.
ps: voel me vandaag beter gelukkig!
dag lieverds
dikke kus kruimels

he pip,

wat vervelend van die buikkrampen meid. miss een voorteken hoor. had ook goed last van me darmen voor me nod en bieb had het van de week ook al, ben benieuwd. mijn duimen draaien.

xx bambi

pip, vervelend zeg die buikkrampen! Hoop dat het een goed voorteken is!

Kruimels, fijn dat je je vandaag goed voelt! Hoop dat het goed gekeurd word voor de babykamer! Ga maar lekker opruimen meis!

Zo, net even 45 minutjes wezen sproten! Heerlijk. Nu weer mijn litertjes water naar binnen werken! Heb al heel wat op vandaag!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan