KLUSBABES 25

hey meiden

bambi: gelukkig was tot nog toe alles goed bij de tandarts wel balen van je tandvlees maar dat is ook een zwangerschapskwaal, ik had dat ook bij joey heel erg

renee; gefeliciteerd met de vaste aanstelling,

kruimels; gelukkig voel je je vandaag weer wat beter en morgen komen ze kijken of de kinderkamer mag worden gebouwd, nou dat zal mij beniuewen, haha succes met opruimen, we horen het wel of het mag

jacqy: wezen sporten heel goed meid, en je liters water zitten er ook weer in, en jammer dat het nog niet helemaal doordrong bij je oma van jullie trouwen maar misschien moet ze het even laten bezinken haha

pip: buikkrampen   misschien wel een goed teken meid, afwachten eventjes, ik ga duimen voor je

Bieb: hoe is het met jouw????

anoeska; hoe is het met jouw????

Happy: was het lekker bij de chinees??

ik heb tegen de yogalerares gezegd dat ik zwanger ben, en dat zij de enige is die het nu weet en dat ik dat even zo wilde houden, en ze zei dat het goed was dat ik dat even heb gezegd want dan kan ze zeggen met bepaalde oefeningen doe jij dat maar even anders en dan gooien we het op me rugklachten
Na de yoga drinken we altijd nog even thee, maar dat is een kruidenthee en daar heb ik me nu toch een partij last van niet normaal meer, maar goed zakt wel weer
Ik ben toch wel weer heel positief dat me zwangerschap wel goed zit, ik had vandaag een heel klein beetje bruin verlies maar dat was niet veel en ik heb besloten dat ik alles positief ga bekijken haha

meiden fijne avond en mrogen lees ik weer bij

xxx linda

Zo, hoe handig ben ik?
Het kastje staat, zonder mannen hulp, binnen 1,5 uur! Knap toch?
Het kamertje was hiervoor leeg, en nu met het wiegetje en het dressoir is het inenen wel vol, maar dat is gewoon weer eventjes wennen! Maar of ik de langwerpige kast erin krijg en dat het nog mooi blijft ook (ik hou van ruim en leeg........) moet ik even bekijken.......

Pipje: oei, die buikkrampen, had ik ook hoor voor mijn NOD!
Ben zo benieuwd!

Linda: goed dat je het dus gezegd hebt tegen je lerares. Je weet het toch niet! Goed dat je positief kan blijven, ik duim ook dat het gewoon goed zit!

Kruimel: ik ben blij dat je je wat beter voelt! Morgen weer een drukke dag voor de boeg, ik hoop dat ze de plannen goedkeuren.

Jacq: goed dat je zo gesport hebt! Zorg dat je geen magere lat wordt he!

Bambi: succes morgen met de warmte.........ik geloof dat het uiteindelijk lang zo erg niet wordt.......woensdag wel overigens!

Happy: idd, nu alles maar doen en morgen en overmorgen twee dagen siesta houden! Whahahahaha!

April, wanneer moet je weer naar de VK? Kun je na vragen wat je nou voelt af en toe.............is toch raar he, tenminste vind ik wel: je hebt gewoon helemaal geen controle over je lijf.........

Meiden, ik geloof dat iedereen foetsie is, ik ga nog even m&m's eten en zappen...........tot morgen!

Vergeet Renee bijna!
Gefeliciteerd met je contract joh! Dat is goed nieuws, een last van je schouder lijkt me!

Bieb: lekker avondje gehad! Dacht inenen, ik heb vanavond helemaal geen berichtje van je gezien.....hihihihihihi!

Stoer wijfie ben je hoor Rimke! Gewoon in je up de kast in elkaar zetten! Welke is het eigenlijk (naam).

Ik had nog helemaal geen verband gelegd met buikkrampen en eventuele zwangerschap maar nu jullie dat roeppen....uhm   ....  Heb eigenlijik niet eens de ilusie dat het in 1x raak zal zijn hoor. Dit is pas onze eerste kans!

Bambi, succes met de hitte morgen, woensdag wordt het nog erger. Lekker op een koel plekje zitten en een fris voetenbadje. Geen gekke dingen doen, dan moet het goedkomen.

XX

Ha pip!

heb trouwens nog even naar die hydrofiel doeken gekeken, zijn inderdaad leuk zeg! Wat grappig dat je onthouden hebt dat wij dol zijn op rood............bij de Hema hebben ze ook rood/oranje hydrofiel doeken, ook erg leuk!

hihihihi, nog niet bij na gedacht dat het raak kan zijn deze maand! jij moet er nog aan wennen dat je een eisprong gehad hebt.........leuk!
Ben heel benieuwd!

Welterusten meisje,

Kus Rimke

Pipstip; je weet t maar nooit, klachtjes kan van alles betekenen en ook zeker goed nieuws! spannend voor je

renee; gefeliciteerd met je vaste baan

Linda; goed dat je t gezegd had tegen je yogalerares. Toen vorige x ging ik ook sporten, maar zoals buikoefeningen durfde ik niet zo goed. Toen ging ik beetje niksen enzo. Keer erna zei lerares tegen me, als je ivm bepaalde reden dat niet kan doen, dan kan je beter iets anders doen. Kreeg me toch een kleur, voelde me betrapt alsof ze wist dat ik zwanger was.

Rimke; goed geregeld van je, korting maar wel transportkosten, nou kost je niks extra;s dus. En ook al in elkaar gezet. girlpower!

Anouska; al nieuws?

Bambi; ja, dat hoor ik wel vaker dat je meer last van je tanden krijgt als je zwanger bent. sja, weer iets wat er bij hoort haha

Jacqy; mijn oma begreep er ook niet veel van, van dat trouwen. Ik had dus gebeld omdat ze ver weg wonen. En ik vroeg dus of ze ook kwamen (niet dus, want te ver weg en opa kan niet meer reizen), en zei zij dus, ja leuk, nouja, ik lulde maar wat en zij ook haha. Naderhand had ze dus tegen mijn moeder gezegd dat ze dacht dat ik zondag kwam!!??? nouja beetje raar. Maarja, mensjes zijn ook al bijna 90. Misschien dat mijn oma van vaders kant wel komt. Dat zou ik echt heel leuk vinden...
Ik zei al, oma als u niet komt, geef dan in ieder geval dan de envelop mee. haha, daar kan ze wel tegen hoor.

Vriendje was vroeg thuis, dus zijn we even naar zijn broer gegaan. Ik wilde even vragen of zij meer wist over dat gezeik van vrijgezellenfeest. Het is dus wel zo dat die ene schoonzus moeilijk loopt te doen. tss dan komt ze toch niet.
En ik wilde iets overleggen ivm trouwen,. De fotograaf komt om 11 uur, wij trouwen om 3 uur. Maar mijn familie is er dus, en waarsch ook andere familie al om te kijken enzo. Dus dat zei ik, en toen stelde zij voor om rond een uur of 1 gewoon een broodje bij hun te eten (had ik zelf bedacht, maar wilde dat zij dat zelf voorstelde haha). Wonen bij ons aan overkant, dus lekker makkelijk

Daarna zijn we gaan sporten. Toen kwam een leuke serie, en nu eindelijk tijd om weer eens te internetten

Ben gewoon zenuwachtig voor mijn NOD morgen.....ik ga zo lekker slapen, dan is t eerder morgen en dan kan ik morgen in ieder geval temp. opnemen, als die laag is dan blijf ik de hele dag in bed liggen....hoe warm t ook is!!!!
Ik voel van alles, maar nog geen ongi klachten. Maar goed, dat zegt ook niks, had ik vorige x ook, maar was toch zwanger. Ik heb wel zoiets van, dat ging toen niet goed, dus ga me niet richten op de dingen die ik toen had, was toch niet goed

Moet weer p**pen

Hadden nog gebeld voor trouwkaart! volgende week krijgen we die binnen. Spannend!!

ga even rennen naar wc....

Zo, dat was in ieder geval geen vals alarm

Morgen ben ik de hele dag alleen. Vriendje moet al rond half 7 weg,en komt pas snachts rond 12 uur thuis. Kan ik wel lekker makkelijk eten!!

Ik zag dat sterretje nog niets op Hyves had gezet. jammer....

Ga ef opruimen en dan slapen. Trusten en tot morgen

Terug
Bovenaan