KLUSBABES 25

Anouska; Meid hoe is het met je? Jij stond afgelopen weekend al op de roze wolk, toch?

Bieb:Oh spannend vandaag je NOD, ik hoop het zo voor je. Heb je vandaag een beetje een drukke dag en dus wat afleiding of niet echt?

Renee; Van harte gefeliciteerd met je vaste aanstelling, super! Dat geeft toch een fijn en zeker gevoel he.

Rimke; Stoer hoor, je bent goed bezig geweest. Ons kamertje was ook ineens erg vol toen alles stond, maar nu ben ik er al aan gewend. Tja als de ruimte eerst altijd leeg was moet je al snel wennen denk ik.

Kruimels; Fijn dat het wat beter gaat. Vandaag een drukke dag las ik, begreep ik het nou goed dat jullie een stuk gaan aanbouwen voor het kinderkamertje?

Linda; Slim dat je de yogalerares even op de hoogte hebt gebracht. Wanneer gingen jullie ook alweer verbouwen? Loop je dan al met een dikke buik.....

April

Pip Stip; Hoe is het met de buikkrampen?

Jacqy; Je oma had het niet helemaal door, ach dat heeft vast met haar leeftijd te maken. Zijn er eigenlijk al veel neven en nichten van je getrouwd?
Hoe gaat het verder, al bij de efteling geweest?

Nou meiden hier alles oke. Die kleine van ons is wel mega druk........... Meestal zeggen ze dat je op het einde wat minder leven voelt, nou die van ons denk volgens mij dat ie nog net zoveel ruimte heeft als toen ie nog een 'garnaal' was, ha ha. Hij/zij trapt er echt op los zeg. Afgelopen nacht kon ik er gewoon weer niet van slapen......Tja   en dat ie moeders daar ook pijn mee doet heeft ie vast niet door. Ik kan vaak echt gewoon een hieltje pakken. Wel leuk hoor, ik geniet er nog wel van, zal het straks nl wel gaan missen denk ik. Verder ook nog wel wat pijn in mijn buik. Maar ja weet je wat het is, je voelt je baarmoeder wel vaker tijdens de zwangerschap, zeker als die kleine een groeispurt maakt. Maar nu let je ook overal op. Je denkt veel sneller, zou dit.....................
Nou ja donderdag weer naar de VK, dus ben benieuwd.

Volgens mij wordt het vandaag trouwens nog niet zo warm, morgen pas geloof ik.

April

Happy; Gisteren lekker chinees gegeten met je ouders? Jij hebt geen hyves he. Ik zat te denken we kunnen Sterretje nu ook gewoon mailen.............

April

Goedemorgen meisjes!

Lin, hoe is het vandaag met jou?!

Bieb!!! Je komt toch wel even je bed uit om ons in te lichten hoe het met je is?! Ben haast zenuwachtig voor jou!

Waar is Anoeska eigenlijk?

Leuk Rimke, de hemnes. Ik vind die serie ook zo leuk. En rood...vind ik ook zo leuk vandaar dat die hidrofielluiers me waren opgevallen (zat verder niet op de ikea site rond te neuzen hoor hahaha).

April, klopt idd dat ze zeggen dat het kindje op het laatst lekker rustig wordt. Die van jou ligt nog te dansen in je buik dus....Logisch dat je er meer op let   nu... t wordt nu wel spannend natuurlijk.

Zo, even m'n haartjes fohnen en straks werken. Temp was trouwens nog 37.0. Moet ook haast wel want donderdag of vrijdag is m'n NOD. Sta er trouwens op voor vrijdag. En m'n buik, die is nog steeds "op de hobbel"

Fijne dag iedereen!!

XX

goeiemorgen meiden

Rimke; zo je hebt je best gedaan gisteravond in het kamertje haha raar gezicht he in ene als er dan wat staat, maar doe je wel voorzichtig

pip: wat een mooie hoge temperatuur meid, ik ga zo duimen voor je

bieb; hoe was je temp vandaag?? en jullie gaan voor de bruiloft lekker bij je schoonzus eten dat is wel lekker en volgende week komen de trouwkaarten, lekker dan kunnen ze gelijk op de bus

april: haha de kleine is lekker druk wel balen dat je er slecht van slaapt, en je gaat ook bij elk dingentje denken zou dit het zijn, doe maar rustig aan meid

ik heb lekker geslapen en me borsten doen mega zeer en ben af en toe misselijk en heb een erge gevoelige baarmoeder, ach nog effe afwachten maar hopelijk blijft het goed gaan

xxx linda

Linda; Dat klinkt goed, zere borsten, misselijk en gevoelige baarmoeder, toch? En geen bloedverlies meer gehad?

Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag van je bloed?

April

april: ik krijg een dinsdag alle uitslagen en gelijk een echo om te bepalen hoever ik ongeveer ben, want ik heb geen idee want ik heb op dag 23 van mijn cyclus getest en dat is erg vroeg maar ik had gelijk 2 dikke strepen, en bij joey had ik na bijna 2 weken overtijd een hele lichte streep gek he haha

en wat mijn verbouwing betreft, ik ben als alles goed mag gaan, denk ik in februari uitgerekend, en wij gaan in februari verbouwen, dus ik moet even met mijn pa overleggen hoe of ie dat vind dat de baby enz, daar komt, ik beval in het ziekenhuis maar daarna moeten we dus naar me pa toe, maar dat overleg ik met hem na de vakantie als we het gaan vertellen, en als me vader het niet wil wat ik heel goed kan begrijpen dan stellen we de verbouwing nog eventjes uit

xxx linda

Terug
Bovenaan