KLUSBABES 25

Linda; Wel spannend hoor, misschien ben je al wel verder dan je denkt.......
Nog even een weekje geduld dus, maar je hebt er nu toch wel een goed gevoel over of niet?

April

april: ik probeer positief te blijven en op zich heb ik er ook wel een goed gevoel bij, maar ik durf nog niet zo blij te zijn ik wil eerst dinsdag even afwachten , ik ben nu gewoon veel te bang dat ik krijg te horen dat het verkeerd gaat ofzo, en misschien dat ik daarom nu helemala geen problemen heb om de zwangerschap voor me te houden en als het dinsdag allemaal goed zit misschien dathet dan moeilijker wordt om het stil te houden hahah afwachten nog effe

maar ik ga er weer vandoor ik ga even naar de slager toe want ik ga goulash maken vandaag jammie jammie

fijne dag , en doe een beetje rustig aan he meid

xxxx linda

Hallo dames,

lig niet meer in bed hoor, maar mijn temp was 0,1 lager dus ga er maar van uit dat de ongi eraan komt...

ben er klaar mee, ben even uit mijn doen....

spreek jullie later wel weer

hye bieb

balen meid, maar zolang er nog geen bloed is te zien is er nog hoop

xxx linda

Hey Bieb,

Oh nee wat balen zeg. Maar zoals Linda ook al zegt geen bloed is nog hoop, toch?

April

Goedemorgen meiden,

De chinees was heerlijk joh, lekker ossenhaas in kerriesaus op jummie !!!!

Anoes, waar zit je ? Je houdt ons wel in spanning he .....

Bieb, ff beetje een baalmoment he meis, joh alles kan nog !!! Ik blijf gewoon heeeeeel positief duimen hoor ..........

Reneetje, gefeliciteerd met je vaste aanstelling meid !!! Super he .....

Pipje, tja je temparatuur is nog mooi hoog he, ik ga heeeeeeeel hard duimen dat ie zo blijft ......

Rimke, stoere meid hoor !!!!! Hahaha jij doet het zelf wel ff he bij gebrek aan een man !!!! hahaha

Linnie, klinkt gewoon op en top zwanger !!! Komt allemaal goed .....fijn dat je nu zelf ook positief bent he .......

Bambi, lijkt mee te vallen met de warmte he vandaag. Ze geven voor morgen vies warm weer door, voetjes omhoog en rustig aan......

April, kleine druktemaker dus he van jullie hahaha. We kunnen sterretje idd mailen ja...........

Liefs happy

he meiden,

het lijkt mee te vallen indd met het weer en de rest van de week hellaas niet. maar goed we kijken wel, heb bewust niks gepland. moet vanaaf wel gymen en een donderdag naar de prenatal, maar verder ooverdag doe ik weinig.

april, lastig dat je kleine je wakker houd snachts. ze zeggen dat het ritme wat ie nu heeft ook zo is al ie geboren is, leuk joh gebroken nachten hahaha. die van ons slaapt snacht meestal door en maakt me rond 6 uur wakker hihihi

bieb, wat is nou o.1 graad. meid niet opgeven hoor. doen we pas als de ongie komt.

linda goedzo posie blijven denken. klinkt behoorlijk zwanger hoor. misselijk enzo. doe mmaar rustig aan he.

happy het chineesje was lekker. mooi zo. ik ben van vorige week nog niet afgekikt, toen viel ie niet lekker.

anoeska waar ben je ?

pip, mooie temp. hoor. ik hoop het zo. elke eisprong is een kans he. dus ook je 1e. we duimen volop.

rimke. moet je straks alles weer uit het kamertje halen als de vloedbedekking komt ?
ooh bij ons was het ook meteen zo vol, heb nogal groffe meubels, maar ben inmiddels wel gewend hoor.

geloof dat ik alles heb gehad.
nog geen bericht van sterretje, heb net nog gekeken op hyves.
tja we kunnen allemaal wel gaan mailen, maar dan moet ze ook iedereen terug mailen. misschien dat ze het doet hoor, alles in 1 hahaha
ben wel zo benieuwd hoor.

wat zou ik eens gaan doen. mmmmhhh weet niet.
xx bambi

Terug
Bovenaan