KLUSBABES 25

Hier nog geen ongi, ook geen buik of rugpijn. Soms denk ik dat ik mijn buik voel, maar nu ik mijn temp heb gezien, heb ik de hoop al opgegeven....
kan natuurlijk toeval zijn, maar daar geloof ik niet meer in.
gewoon afwachten dus

Hier regent t dus, wel benauwd. De katten zitten gewoon onder de tafel in de regen te turen. Nou, laat mij maar lekker binnen zitten. Wel vanmorgen even snel bij kruidvat en lidl geshopt. Heb nog genoeg maandverband zag ik, dus die hoef ik niet te kopen.....

Net even mijn fotograaf en dj gemaild, moeten binnenkort nog afspraak maken. Moest trouwens nog muziek uitzoeken die wel graag willen horen bij gemeentehuis enzo, nog niet gedaan. ga ik denk zo maar even doen

voor de rest ben ik sjaggie!

sorry voor ego berichtje

Ha!

Zo, na een zeer beroerde nacht werd ik om 8 uur gebeld of ik met een vriendin mee kon naar de huisarts want die was helemaal niet lekker en durfde geen auto te rijden, prima, daarna na het ziekenhuis met haar om bloed te laten prikken, boodschappen gedaan, de helft vergeten dus weer terug, en nu ben ik nog van alles vergeten dus moet ik weer terug..........................zucht, had nog de hoop even bij te kunnen slapen vanmiddag maar ik denk dat dat hem niet wordt......dan slaap ik vannacht niet (doe ik toch al weer niet, ging een paar dagen goed maar helaas............) en moet morgen ochtend vroeg aan het werk..............
Vanavond komt een andere vriendin eten, maak ik fritata met spinazie, aardappels, munt enzo. Is een spaans hartige taart.........ben benieuwd......nog nooit gemaakt.

Ben nog wat heen en weer aan het schuiven in de babykamer, gaat toch allemaal wel passen denk ik, en dan hou ik mijn geliefde muurtje leeg, voor het kunstwerkje van mijn zus..........hoera!

Bieb: wat is nou 1 tiende graad? Dat is 5 minuten eerder wakker worden...........niet de moet opgeven! Geen bloed nog toch!?

April: slaapt ook al waardeloos...............zucht. Donderdag dus weer naar de VK? Ben benieuwd!

Pipper! Gezellig dat je weer eventjes mee kletst lieverd, kan me keuzes absoluut voorstellen hoor, even afstand is soms ook goed! En met andere dingen bezig zijn ook, ik riep het alleen maar, maar kon het niet..........whahahahaha!

Bambi: het is wel benauwd buiten, maar nog niet heel heet, ben blij dat de zon niet schijnt................de rest van de week echter wel............aaargh!!!!

Linnie: goed zo, positiviteit! Lastig hoor...........kan dat nooit zo goed, zie meteen hel en verdoemenis........whahahahaha!

Krummeltje: hoop dat je de bocht gemaakt hebt en dat je je vanaf nu weer goed gaat voelen. Ik heb ook de doppler, leuk he? Deed het in het begin heel vaak, nu een stuk minder. Alleen als ik uk al een tijd niet gevoeld heb...........en dat gebeurd zelden, de druktemaker.........

Jacq: hihihihi, die oma van jou! Heeft ze het nou door of niet? Zal wel komen als jullie haar meeslepen naar het feest.................

Meiden, ga nog maar een keer naar de supermarkt......lachen zich te pletter volgens mij..........3 keer is scheepsrecht!

O en Bambi, zometeen moet alles inderdaad weer uit de babykamer, voor de vloerbedekking, ik hou van extra werk...............

biebje,

niet je koppie laten hangen hoor. zolang die ongie er niet is, kan alles nog he. snap het wel hoor dat je denkt weer een teleurstelling, maar goed 0.1 gr is wel erg weinig verschil hoor. posie denken en pas sippen bij een ongie.

hier nog droog, maar wel benouwd en daar heb ik last van. het is miss buiten 22 gr ofzo, maar heb het gevoel alsof ik in de sauna zit. kan gewoon niet tegen blegg.
moet er zo toch ff uit. de hond uitlaten en dan beland ik weer bij me ouders. oma komt het is dinsdag . en geloof dat ze me gordijn meeneemt, had ze ingekort voor me. ja naaien kan ik   niet hoor. hahahah.

ben ff een boterham aan het eten. heb net gedoucht en de laatste babystreik weggewerkt. jeeeee ben klaar.

xx bambi

rimke whahah houd van extra werk. nou ik niet hoor. maar fijn dat alles past meid.
 maar 3x naar de winkel,last van dementie zeker hihihi

het is wat he., maanden zeuren we om zon en nu mag ie weg blijven van ons whihih het is ook nooit goed.

grrr zeikhond, zit te piepen hier, dus vooruit dan maar, ik ga ff met hem wandelen.

eind van de middag meld ik me weer ff.

xx bambi

hye meiden

Ik ben echt zwanger maar een dinsdag wordt er gekeken hoelang en of het goed zit , maar ik heb geen bruin verlies meer gehad, dus alles is wel goed hoor haha

Rimke; haha je houd van extra werk, heb je zometeen net alles op zijn plaats in de kinderkamer moet alles er weer uit omdat de vloerbedekking komt hahah

bambi: wandelse met de hond meid,

bieb; geen bloed geeft moed meid, kop op he, en dan regent het ook nog bij jullie dat doet je humeur ook al geen goed,
hier is het droog hier wordt het nu een beejte mooi af en toe een zonnetje

happy: klinkt lekker wat je gisteren bij de chinees hebt gegeten

ik lig nu met de laptop op bed, vanmorgen ben ik de hele morgen zo verschrikkelijk moe geweest en me pa en me schoonouders waren er en ik had gewoon moeite om me ogen open te houden hahah, met joey had ik daar ook zo verschrikkelijk veel last van ahc ja voor het goede doel moet ik maar denken

vanavond weer kaarten, dan doen we pesten en dan tot 350 punten voor 2 euro 50 dat is wel te doen wel grappig

xxx linda

Rimke: hoe is het nu met die vriendin met wie je naar de dokter moest?? hopelijk geen gekkigheid

xxxx

Tuurlijk ben je zwanger lieverd! Anders heb je toch geen positieve tests? We gaan   er inderdaad maar van uit dat alles gewoon goed zit!
Die vriendin is lekker haar bed ingedoken en van de week hoort ze meer over de bloeduitslagen, we willen idd geen gekkigheid horen!

hihihihi, Bambi, je hebt gelijk hoor! Nederlanders hebben toch altijd wat te klagen?? Hier miezert het al een uurtje of wat, het leek heel zonnig te worden maar van het zuiden uit kwam de bewolking, vandaar dat Linnie nu het zonnetje heeft! Maar ook daar komt nog wel wat regen.................denken ze.....morgen volop zon, gelukkig begint voor mij de dag dus heel vroeg, dan hoef ik in die hitte niets meer te doen.
Van de hartige taart van vanavond is ook vast nog wel wat over voor morgen dus dan hoef ik niet te koken, das helemaal mooi makkelijk!

Zojuist kwam een pakketje met de post, mijn kapstokjes, zo schattig! Als jullie nieuwsgierig zijn, even googlen op Lief!collectie en dan naar kinderkamer, kapstokken en dan dat jongetje en meisje wat elkaar een kusje geven, twee kleintjes in (hoe kan het ook anders.......) rood!

Ik vind het niet erg hoor, om het bedje en de kast weer uit het kamertje te halen, hoef niet te tillen, kan ook slepend. De voorpret die ik heb is al zo leuk, ik vermaak me hier prima!

Ga zo alvast het eten even voorbereiden, hoef ik dat zometeen niet te doen!

Terug
Bovenaan