KLUSBABES 25

Hoi meiden,

Bieb, goede berichten he nog steeds ..........spannend

Linnie, lekker ff rustig aan he meisje. Je lichaam moet er toch aan wennen. Voor vanaaf, kaarste .....

Bambi, ga je donderdag wat leuks kopen bij de prenatal ?

Rimke, hoe is het nu met je vriendin ? Toch geen vervelende dingen he

Hier is het raar weer. Het gaat nu net regenen maar, de temperatuur is wel goed

Heb net een sms van phoebe gehad en ze heeft het prima naar haar zin. Helaas geen internet verbinding maar wel een mooi groot appartement en mooie stranden !!! Er is wel veel bewolking maar ze wordt toch bruin hahaha. Moest jullie allemaal de groeten doen en sterretje feliciteren met haar dochter. Ze vroeg ook nog hoe het met linnie was .....ZO, jullie zijn weer op de hoogte meiden

Liefs happy

Ha lieve Happy!!!!

Ben je een beetje aan het bijkomen van alle heisa van het weekend?
Rust maar goed uit, kun je er volgend weekend weer tegen aan!

Hoest met jouw papa ondertussen?
Is er nog iets nieuws onder de zon of gaat alles gewoon rustig zijn gangetje (hoewel, revalideren is nooit rustig............maar je begrijpt vast wat ik bedoel!)

Leuk een sms van Phoebe!
Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie?

Dikke kus!

Hey meiden,

Zo een gezellige boel hier vanmiddag! Ik heb nog even wat boodschappen gedaan. En ik heb me bij de thuiszorg winkel nog extra kraamverband laten aansmeren, maar ja misschien ook geen overbodige luxe. Er zat maar 1 pakket in die horror doos van de verzekering, dat is waarschijnlijk niet genoeg. Volgens mij heeft Sterretje toen ook nog meer gekocht.

Oh Bieb meid hoe gaat het nu met je? Ik snap wel dat je er geen vertrouwen meer in hebt, maar zolang er geen bloed is.......

Rimke; Goed bezig met je kamertje, leuk hoor.

Bambi; Ja de hitte valt mee he.

Hmm de rest weet ik al niet merr geloof ik................

Jeetje die kleine is echt de hele dag al wakker, en gaat me toch te keer! Hmm, misschien wil ie er wel uit

April

Hey meiden,

Ik heb vanmiddag weer een keertje vrij. Ze hebben vanmiddag het babykamertje afgeleverd en die is mijn man nu aan het opzetten. Wordt echt helemaal mooi.

Bieb, 0,1 graad kan toch net een afwijking zijn. Ik dacht dat het minimaal 0,3 graden moest afwijken. Gewoon nog hoop houden hoor. wanneer ga je ook alweer trouwens (ja, ben een hele tijd eruit geweest)
April wordt je steeds wakker geschopt? Hmm... hoop niet dat de baby dit ritme aan gaat houden na zijn geboorte. Heb je echt geen nacht rust.
Bambi, hoe is het met de dikke voeten?
Rimke, ook al gezellig met het babykamertje bezig.
Linda, klinkt al echt als goed zwanger. Was je bij Joey misselijk? En voor hoelang zou je bij je vader moeten komen als jullie aan het verbouwen zijn?

Mijn mannetje heeft gisteren de baby voor het eerst voelen trappen!! Hij vond het helemaal leuk en ik ook!

Tja, wordt nou eenmaal zeer gelukkig van gerommel in huis, vind ik echt het lekkerste wat er bestaat, het huis   gezellig maken, en er dan lekker van kunnen genieten! Ik had van de week al nieuwe kaarsen gekocht, en ik heb zo'n mooi turks blad op onze koffietafel staan, daar die kaarsen op! Mooi! En toen bij de intratuin twee mooie kaarsenhouders, eigenlijk voor buiten maar die staan nu binnen, en vanmorgen mezelf op een mooie   bos pioenrozen getrakteerd! Wordt ik zo blij van!

En dan kan ik nu nog lekker rommelen in de kinderkamer, heerlijk!
Wat geinig dat die uk van jullie zodruk is! Die van ons kan er vandaag ook wat van..........ik hoop dat die nog even blijft zitten.......whahahaha!
Voel je je verder goed?
Administratie weer op orde.......?

Ja ik voel me verder prima. En begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het wel gezellig om die kleine steeds te voelen. Ik dacht alleen dat je tegen het einde juist minder beweging zou voelen, maar blijkbaar niet dus.................

Ja lekker he in huis bezig zijn, ik kan daar vooral nu ook helemaal van genieten.

April
Ps Ja de adm is op orde, ha ha iets sneller dan bij Sterretje.

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    :uitgerekend ???????

Bevallen klusbabes :

Sterretje op ?? mei - ??

Mei

23)Linda 2de kindje, ronde 14, en ronde 6 met clomid ZWANGER !!!!!!!!!
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9      
         Bieb 1e kindje ronde 8
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30) Renée 9e ronde 1e kindje (uitgegaan van 36 dagen)
            Pip, 11e maand, 1e kindje (1e eisprong met clomid)
31)

Juni:

01)
02)
03) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 34 dagen)
04)
05) Happy 10e ronde 1e kindje
06)
07)
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15) Phoebe ronde 13 1ste kindje  
16) Jacqy, 12e ronde, 1e kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Bieb 9e ronde 1e kindje
25) Mamoetje 6e ronde 1e kindje  (uitgegaan van 56 dgn)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Ik ben nu ook al "gezellig" met de administratie bezig. Maar ik hoop toch dat ik dat voor het eind van de middag af heb.

Terug
Bovenaan