KLUSBABES 25

hallo meiden,

hier ff snel een bericht van mij.. wat raar dat je iedere keer denkt ff kijken of sterretje al gereageerd heeft, maar aan de andere kant misschien is ze daar jnog niet toe in staat en heeft ze heel de dag wel visite,,,,....

LINDA: weer 2 strepen maar toch spanning ik snap het wel hoor, we hopen er het beste van.....

BIEB: je had wat klachtjes van de borsten en je vroeg wat ik had, nou om eerlijk te zijn voel ik iedere maand wel iets en dan denk ik dat is een zwangerschapssymptoom.
maar in ieder geval had ik vorige week donderdag hevige pijn in mijn buik en ben heel veel misselijk geweest. dus denk kijk eens even op predictor site en daar stond dus dat ik op die dag mijn innesteling had..... dus dan denk je huh??? zou het... heb in ieder geval heel de week misselijkheid gehad, en zere borsten heb ik altijd maar nu ook wel stekende borsten... en normaal als ik het een paar dagen van te voren met mijn man doe zit er altijd al wat bloed bij... maar dat heb ik ook niet gehad, dacht wel wat roze te zien maar gister ook niet....   geloof er deze maand niet zo in maar toch verwacht je het stiekun he.. alleen ben ik bang voor weer een teleurstelling........

nou ben weer weg want moet even op het kleintje van mijn vriendin passen hij moet zo de fles en ik ga met hem in bad....

iedereen een fijne avond nog

groetjes anoeska

Zo nog eventjes, heb vanavond gewerkt en daarna even bijgekomen op de bank. Ach die 4 ur zijn ook zo om!

Linda: Wat een toestand joh, hoop dat maandag bij de gyn gewoon goed nieuws is, dikke kus voor jou!

Verder ben ik alles alweer vergeten...................is toch verschrikkelijk!
Ga zometeen lekker op bed liggen, tv aan en kop thee.
Kom morgen weer buurten,

Toedels!

Anouska; nou klinkt wel heel veelbelovend die klachtjes van jou. Maar je hebt wel gelijk, elke maand denk je wat 'speciaals' te voelen, maar dan is het dus niets. Het enigste wat we kunnen doen is afwachten. ALleen dat thuiszitten nu werkt niet echt mee haha.

Niet druk vanavond trouwens.

ga er ook vandoor. groeten!!

goeiemorgen meiden

Anoeska; dat is vervelend he dat je toch elke maand gaat denken van he had ik dit vorige maand ook of voelde dit zo vorige maand ook, ik hoop zo voor je   en voor iedereen dat het heel snel raak mag zijn, maar misschien zometeen als jullie klaar zijn om jullie huis te betrekken dat je zo zwanger bent je weet maar nooit, ik denk dat wij het maar 2x hebben gedaan bij die dag 12 want ik ging er helemaal niet vanuit dat ik op dag 12 me eisprong heb gehad moet je nagaan

bieb; lekker aan het rennen geweest en een andere route genomen las ik, dat veranderd inderdaad dan eens weer wat anders om te zien onder het rennen
en waren de pizza's lekker gisteren?

rimke; hahah net een zeef zwangerschapsdementie meid, had ik ook erg met joey en het is nooit helemaal teruggekomen, ik wil je niet ontmoedigen haha

Happy: uitgehost meid? en was het gezellig bij de toppers?

ik ben ook heel benieuwd hoe het met sterretje is en wat ze heeft gekregen, misschien dat ze over eenpaar dagen even komt vertellenover hoe en wat want het is gewoon heel hectisch die eerste dagen

nou meiden we hebben gisteravond het feest van me schoonzus gehad en ik heb geen bloed meer gezien dus ik ben weer helemaal positief, maar wacht toch morgen nog even af wat de gyn zegt,
Op een gegeven moment komt me man naar me toe en die zegt, me zus vraagt hoelang je al zwanger bent, ik zei wat heb je gezegd hij zei ik weet nergens van, maar ze geloofde het niet, Later riep ze mij en zei ze nou ben je een week of 4 heen, ik zei hoe kom je hier nou bij op, ik heb dinsdag me laatste hormoonpil genomen dus dat kan niet, maar ze geloofde me niet, maar ik hoop nu dus echt dat ze haar vermoedens voor zich houd, maar ik ben bang van niet, en ik ben hier dus helemaal niet blij mee,
Wij gaan over 2 weken op vakantie voor 4 weken en waarschijnlijk krijg ik daarna die echo om te kijken of het hartje klopt enz, en daarna willen we het gaan vertellen, dus ik hoop echt dat me schoonzus haar bek houd, ik heb ook geen aanzetje gegeven van misschien wel of niet maar goed het is dan niet anders
Volgende week hebben we weer een feest dan wordt me schoonmoeder 65 en dan heb ik dus weer geen borrel, en de dag erna hebben we een bruiloft, dus het zal gerust opvallen, Ik drink nooit, maar als we een bruilof of zo'n feest hebben neem ik wel eens een borrel maar dan zijn het er 1 of 2 maar schijnbaar valt het op,
sorry voor me gezeur hoor meiden ik moest het effe kwijt

Meiden ik ben er weer vandoor, Mijn man is vandaag jarig en over een uur krijg ik al visite dus ik ga de tafels even in orde maken, misschien tot vanavond

xxx linda

He meiden!

Even een berichtje van mij, ala happy!! haha, ga zo weer weg, en gister ook de hele dag weg geweest!

Zag dat er nog geen nieuws van sterretje is geweest...

Maar zag wel dat Linda een beetje in spanning zit tot morgen ochtend bij de gyn. Snap t best hoor meid! Maar heel positief dat je nu geen bloed meer hebt verloren!
Gefeliciteerd met je mannetje!

Anouska en bieb hebben klachtjes... spannend hoor meiden, ik duim voor jullie!!

Ik ga zo naar mijn oma, vertellen dat we gaan trouwen!!! Zal ze wel leuk vinden, heeft ze weer een doel!

Fijne dag nog allemaal!

Liefs Jacqy

Jacqy; veel plezier bij je oma! ze zal vast blij zijn!
Krijg je eigenlijk jurk van je ouders? of weet je dat nog niet?

Linda; wat irri van je schoonzus zeg. Dat flikte mijn zwager laatst ook al bij mij. En stel dat je zwanger bent, maar je wil t nog niet zeggen...sjonge, dat mensen dat niet snappen zeg, Oke, vraag dan 1x of iemand zwanger is, maar zeur dan niet door. Daar kan ik zo kwaad om worden!
Weten ze dat je al ee tijdje bezig bent, of dat je medicijnen ervoor neemt? anders als ze beginnen te zeuren dat je niet drinkt, zeg je gewoon dat t niet mag ivm de medicijnen. En anders dat je hoofdpijn ofzo hebt, is altijd moeilijk zo een smoes.
Ben in ieder geval blij dat je niet meer bloedt. Benieuwd wat de gyn morgen zegt.

Vanmorgen al weer huissie gepoetst, en nu mag ik pauze houden haha. vriendje alweer aan t werk. Paar dagen geleden salaris gehad, 2x zoveel door t vele werken, dus nou gaat hij nog liever werken haha. Hup, naar de spaar ermee, allemaal voor de bruiloft

Gisteren hadden we weer irritaties. Of t komt doordat ik hele dag alleen ben, en dan moet ik t afkuren. Of t ligt gewoon aan hem haha. Vanmorgen alweer gedag gekust hoor, dus t is weer goed

Sjonge, heb echt pijn in mijn tieten. Vanmorgen lag ik nog in bed,toen kwam Xena even knuffelen, maar toen liep ze over mijn borstkas heen dus ook over mijn borsten, auwwwwwww!!!! en zo zwaar is ze niet. Ach, kan met ongi te maken hebben maar hopelijk met wat anders haha

Oja, pizza was heeeeerlijk gister. Heb nog een stukkie over, misschien dat ik die opeet of voor vriendje bewaar

Regent t bij jullie ook? Nu is t droog, het is meer benauwd. Vandaag nog wel lentemarkt in t dorp, hoop voor ze dat t niet meer regent/

Binnenkort gaan we naar vrouwtje wat zelf taarten maakt, gaan we proeven en bespreken wat we willen, en of ze wel iets voor ons kan betekenen natuurlijk.

Ik wil trouwens ook nog een paar danslessen voor trouwen. Hier in buurt geven ze spoedcursus voor 4 lessen, leer je min. 2 dansen. heb vroeger wel   een jaar stijldansen gehad, maar weet er bijna niks meer van. En niet dat ik van plan ben om de hele avond te gaan stijldansen, maar vindt t wel leuk met mijn vader enzo te dansen. Die zijn toen doorgegaan tot goud. Mijn ouders zijn echt gek, vroeger hebben ze ook rock & roll gedaan, en dat doen ze nu nog wel eens op feestjes haha. Gaat niet meer zo soepel en onder de benen door ook niet, maar altijd leuk om te zien, Wij hebben echt zo een feest familie, en helaas de familie van vriendje wat saaier, maar oke, je kan niet alles hebben haha.

Weer veels te veel geschreven....

he meiden,

lin gefeliciteerd met je man, veel plezier vandaag. hoop voor jou dat jullie geheimpje nog ff bewaard blijft hoor. zo bijna 4 weken op vakantie ? waar gaat de reis heen en gaat de laptop toch zeker wel mee hahaha

bieb en anoeska spannende dagen toch weer hoor. en tuurlijk voel je elke maand wat/ maar ze zeggen dat zwangerschapskwalen lijken op ongie klachten. dus we weten het toch pas als die test 2 dikke strepen geeft.

jacqy leuk oma vertellen van het trouwen. heel veel plezier daar.

happy waren de toppers leuk. vast wel die maken er altijd een dolle boel van.

sterretje als je kans ziet ??????? we zijn zoooooooo benieuwd. Maar meid we snappen het natuurlijk wel hoor.

april hoest met jou ? meldingsplicht he !!! hahahaha

rimke lekker geslapen ?

hier weer vroeg wakker voor mijn doen. en me man wod er zo sago van als ik gelijk met hem wakker ben/ hij doet altijd eerst een uur ofzo ontspannen met een bak koffie achter zijn pc en dat kan niet als ik wakker ben, want ik stuiter gelijk door het huis met de was enzo hahaha. hij went ermaar aan hoor. straks als de kleine eris dan kan ie ook niet meer rustig wakker worden.

gisteren niet meer naar de drukker geweest. we werden uitgenodigd op de camping bij me schoonzussie. das maar een half uurtje van huis, maar waan me gelijk op vakantie idee. hahaha dus hondje naar me moeder gebracht en ff lekker eruit. daar gegeten en gisteren aaf op tijd weer terug want kreeg een beetje stalpoten hahah. dus ben nu officeel me enkels kwijt, sluit me aan bij april hahah.

het kaartje hebben we al uitgezocht hoor, maar we moeten dus van de week echt ff bestellen dan is dat geregeld. heb alles netjes op me pc uitgewerkt kwa lettertype en de namen enzo dan kan er niks mis gaan kwa schrijffouten.
ga zo me laatste babywas ophangen en de andere droge was streiken. ja heb nog wel de wipper staan, moet miss daarvan ook de bekleding ff wassen. miss wel met de hand ofzo.

nou kom vandaag nog wel ff buurten en volgens me man ben ik weer overdreven verslaafd omdat ik een miljoen x per dag kijk. maar das puur vanwege onz klusbabe baby. ben gewoon zobenieuw naar de naam enof alles oke is gegaan.

xxx bambi

Terug
Bovenaan