KLUSBABES 25

Rimke; gezellig, je mannetje weer thuis.
Oja, wil je voor mij ook nog eens pendelen: bianca dijkman 1-9-1973

Vriendje was al vroeg thuis van werk vandaag, dus we gingen in voortuin werken. net 10 min voor we klaar waren, begint t te regenen. Snel wasje binnen, tuin afgemaakt, en nu regent t nog steeds. Althans nu eindelijk droog, maar zal niet lang meer duren denk ik.

Straks bij schoonma eten. Aspergesoep jammie. Vindt asperges vies, maar soep lust ik wel haha.

Ongi dagen zijn weer voorbij, dus binnenkort weer aan de klus. Dit is de 9e ronde, dus 3x3 scheepsrecht haha, deze maand is het raak!!!! (altijd pos. blijven). En als Rimke een andere maand pendelt, dan lees ik dat gewoon niet haha

Is rustig hier vandaag!
Iedereen is aan het bijkomen geloof ik.

April: meisje, vergat vanmorgen helemaal te reageren op je verhaal.............sorry!!!
hoe'st nu met je? Is het gerommel al wat gestopt of rommel je vrolijk door? Schijnt wel fijn te zijn voor zometeen, die voorweeen............heb ik dan weer gelezen...........anyway, is nu gewoon niet fijn want als het dan niet doorzet hetb je je voor niets druk gemaakt. Hoop dat je je verder goed voelt!

Bieb: ik ga zeker voor je pendelen, als ik later even alleen zit goed? Fons is nu aan het rommelen in huis en dan kan ik me niet concentreren.....

Heb zowieso even een pestbuitje.........we hebben net nog even bij de IKEA een plank gehaald en fons ging ze ophangen, of ik hem dan even wilde helpen. Liet'ie die plank op me kop vallen, toen kon ik nog diep ademhalen, maar toen ik zag dat de muur ook beschadigd was ontplofte ik..............het is altijd hetzelfde liedje, dingen blijven bij ons nooit lang mooi, schoon of anderzins, gewoon omdat hij er geen drol omgeeft. Hij doet het niet bewust maar ik hou van netjes enzo...........dus ik had even een gigantische woede aanval en dus huilbui................fons is dus maar even schroeven gaan halen. Slim plan, blijf maar even uit de buurt.

Lin: ik heb gelezen dat het eigenlijk niet uitmaakt of je 1 of 2 eileiders hebt, de ander neemt gewoon de taak over....................bij mensen die normaal gesproken een normale cyclus hebben. Jij zat al aan de clomid dus ik denk dat jouw eileider nu gewoon alles gaat doen......! Maar dat is mijn logica......hahahahaha!

Rimke; o,o,ik geloof dat je mannetje maar even uit de buurt moet gaan haha. Al beetje afgekoeld? Ach, kan er over meepraten hoor. Hier wordt nooit wat afgemaakt. Zoals vorige week vroeg hij of ik een bepaald gedeelte van garage even wilde opruimen, hij wilde nl een klein zoldertje maken. Dus ik gedaan, nou hij heeft dus nog steeds niets gedaan. En nu is t helemaal een bende in de garage!! grrr. En zo liggen er wel meer dingen wat gedaan moet worden. Of hij gaat iets ophangen, en dan is dat schroefje er weer niet, en die hamer ligt er niet....

Hey meiden,

Nou hier alles verder redelijk rustig hoor. Ik ben zelf wel mega onrustig, kan gewoon geen rust vinden maar ben eigenlijk wel erg moe, hmmmmm.............................
Nou ja, net manlief dus met de tuin geholpen, gezogen en wat wasjes gedaan.

Echt joh afgelopen nacht dacht ik serieus dit is het, ik dacht gewoon een rugwee te hebben.......
We zullen het wel zien, schijnbaar gaat je baarmoeder zo tegen het einde wat 'oefenen', nou kom maar op!

Ik heb eigenlijk weinig terug gelezen, sorry ik heb echt de rust niet geloof ik.

Rimke; Ik zag alleen dat Fons de plank had laten vallen, oh nee he ik ken het, mannen kunnen soms zo lomp zijn. Die denken niet echt over de dingen na.....

Meiden een fijne dag en sorry dat ik even niet echt reageer op iedereen.
April

Geen probleem met pendelen. hoor t wel

regent hier echt hard. Ik ga mijn vriendje wakker maken. Ik heb echt net 2 te gave dingen gezien. Leuke mini me poppetjes voor op taart (maken ze je foto na als poppetje) en een leuk bedankje

tot later!!!

April, we horen t wel als t echt zover is...misschien moet ik even mijn datum aanpassen haha

Ja Bieb ik kan natuurlijk niks beloven he. Kijk als de boel rustig op gang komt en/of mijn mannetje er niet is laat ik zeker iets weten! Mocht het zo zijn dat het snel op gang komt tja dan weet ik niet of ik nog 'even' op het forum kom, maar dat lijkt me logisch, toch?

Als het kan laat ik iets weten, beloofd. Maar als ik er niet meer ben weten jullie voldoende...........

Maar goed, het kan nog zo 2 weken duren hoor.

Bieb; Oh jou mannetje ook al, volgens mij is dat genetisch bepaald, ha ha.

April

Terug
Bovenaan