KLUSBABES 25

Nou meiden ik ga nog maar even een wasje strijken en een nieuw wasje in de machine doen. Ik word echt gek van mezelf zo onrustig.................

Ik denk aan jullie allemaal hoor.

April

hehe,

hier regent het inmiddels ook bieb, maar nog niet hard ofzo. wel benouwd weer.
ben je lekker in de tuin bezig, gaat het regenen. gelukkig is je ongie voorbij, kan je weer aan de klus hihih

rimke, oh een plank op je kop auw. en dan de muur beschadigen, ooh dan zal ik ook ontploffen hoor. soms kunnen ze er gewoon niks aan doen. ze proberen  het goed te doen. maar doen het dan meestal juist fout. ach de schatten hahaha

april. onrustig dus. zou het dan toch eerder komen joh. ik zit met me 17 juni dan wel erg ver he.hihih. meid we zien het wel of je nog tijd hebt het te melden als je begonnen bent. zo niet dan weten we genoeg en hopen we snel nieuws te hebben van de geboorte. al is het maar ff snel op hyves. we zijn alweer op en top van de zenuwen hahahah.

heb denk een probleem met het ophogen van ons bed. ons bed   is nu 48 cm hoog een bierkrat is 25 cm dat is samen dus 73 cm en het bed moet 80 zijn. ff kijken of we planken ofiets het hoger kunnen maken en miss kan ons matras nog een standje omhoog. maar vroeger kon je frisdrank kratten krijgen die zijn hoger als bierkratjes, maar die dingen bestaan niet meer. me man had enkele supermarkten gebeld om te shecken, maar hellaas. nou gaan we ff verzinne hoe we aan de 80 cm komen.

ook ik heb de boekjes bij het kruidvat gehaald van daphne deckers. ben benieuwd hou wl van een beetje humor.

xx bambi

hey meiden

kruimels: nog steeds niet helemaal lekker las ik hopelijk gaat het echt snel over, en je ziet nog niks aan je buik schreef je    , het kan ook zijn dat je zometeen in ene uitschiet haha dat is best wel grappig om te zien dan

bieb; jij moet toch gewoon weer spoelen zometeen in je vruchtbare dagen?
en ik moet na me vakantie weer naar de gyn toe voor controle en het kan ook zo zijn dat ik dan misschien zonder troep weer zwanger ben maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit haha,

rimke; jeetje zeg een plank op je kop hopelijk krijg je geen hoofdpijn en wel balen dat de muur beschadigd is, kan erin komen dat je woest was,

april: het wordt echt spannend meid, ik zit al de hele dag aan je te denken, wie weet dat het wel echt door gaat zetten en je bent onrustig schreef je dat kan ook een teken zijn maar dat hoeft natuurlijk niet

bambi: ook alweer veel gedaan vandaag, hier vond ik het vandaag trouwens niet echt warm en nu regent het

Pip: ben je al een beetje gewend aan het zwanger zijn??

meiden ik probeer positief te blijven en dat gaat wel redelijk ik ga gewoon weer vol goede moed verder en ik wacht af wat de gyn te vertellen heeft als ik terug kom van vakantie ik weet niet of ik nu gewoon weer clomid krijg of dat we een stapje verder gaan, ik zie het wel,
Ik ben er gelijk weer vantussen want ik krijg een logee en tom is met zijn collega's uit vanavond, Ik heb die logee gewoon door laten gaan die is 9 jaar oud en dan kan ze mij mooi helpen hahah

meiden ik vind jullie echte lieve schatten en ik heb gigantisch veel steun aan jullie, van mijn vriendinnen heb ik gisteren 1x gehoord wat erg en voor de rest niks meer, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht maar ja het doet wel een beetje pijn, ik weet weer waar ik sta, ik wil jullie bedanken voor de steun

xxx linda

Zo, nou, ik ben afgekoeld en mijn mannetje vind me ook nog lief.....
De planken hangen ondertussen ook, helemaal leuk. Nu nog wat mooie gekleurde mandjes en dan het schilderij van mijn zus nog en dan ben ik helemaal tevreden.
Hebben de hoge kast toch maar niet gedaan, die kunnen we bij ruimte gebrek altijd nog bijkopen, maar nu dus nog even niet.

April: och meisje toch, zo'n onrust. Wat vervelend, zo'n gevoel. Leef je uit, maak jezelf moe, en misschien slaap je dan vannacht gewoon wel heel lekker.............misschien lekker lang in bad of onder de douche? En dan zo je bedje in.....

Bambi: hahahaha, ach ja, fons is zo'n schatje, hij verdient het ook helemaal niet zo'n woede aanval van mij.............maar dan moet je natuurlijk ook geen plank op mijn hoofd laten vallen!

Bieb: Ik ben even alleen, kom zo terug met pendel uitslag.........

hey rimke: de planken hangen toch gelukkig maar,
haha kan je voor mij ook niet nog eenkeertje pendelen, Linda Mooyer- Schilder 11-03-1978

dat ik inmei zwanger zou raken had je ook goed

xx linda

ha biebje, was ik weer.
Het is heel grappig, want ik heb natuurlijk vaker voor jou gependeld en het valt me op dat hij bij jou altijd heel sterk reageert.......weet niet wat dat is, want nogmaals, ben ook maar een prutser!

Augustus 2008, een meisje.

Terug
Bovenaan