hey meiden
kruimels: nog steeds niet helemaal lekker las ik hopelijk gaat het echt snel over, en je ziet nog niks aan je buik schreef je , het kan ook zijn dat je zometeen in ene uitschiet haha dat is best wel grappig om te zien dan
bieb; jij moet toch gewoon weer spoelen zometeen in je vruchtbare dagen?
en ik moet na me vakantie weer naar de gyn toe voor controle en het kan ook zo zijn dat ik dan misschien zonder troep weer zwanger ben maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit haha,
rimke; jeetje zeg een plank op je kop hopelijk krijg je geen hoofdpijn en wel balen dat de muur beschadigd is, kan erin komen dat je woest was,
april: het wordt echt spannend meid, ik zit al de hele dag aan je te denken, wie weet dat het wel echt door gaat zetten en je bent onrustig schreef je dat kan ook een teken zijn maar dat hoeft natuurlijk niet
bambi: ook alweer veel gedaan vandaag, hier vond ik het vandaag trouwens niet echt warm en nu regent het
Pip: ben je al een beetje gewend aan het zwanger zijn??
meiden ik probeer positief te blijven en dat gaat wel redelijk ik ga gewoon weer vol goede moed verder en ik wacht af wat de gyn te vertellen heeft als ik terug kom van vakantie ik weet niet of ik nu gewoon weer clomid krijg of dat we een stapje verder gaan, ik zie het wel,
Ik ben er gelijk weer vantussen want ik krijg een logee en tom is met zijn collega's uit vanavond, Ik heb die logee gewoon door laten gaan die is 9 jaar oud en dan kan ze mij mooi helpen hahah
meiden ik vind jullie echte lieve schatten en ik heb gigantisch veel steun aan jullie, van mijn vriendinnen heb ik gisteren 1x gehoord wat erg en voor de rest niks meer, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht maar ja het doet wel een beetje pijn, ik weet weer waar ik sta, ik wil jullie bedanken voor de steun
xxx linda